Auga priklausomybė nuo servisų: net ir paprasti remonto darbai vairuotojams tampa neįkandami

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

andriulis 2013-07-29 23:35
Kas vairuoja mašina, kurios žibintas kainuoja 6k? Ir kas pirktų naują žibintą už 6k iš parduotuvės? Jei čia tokių yra, tai aš nenustebsiu ir nieko nesakysiu, kodėl pats netvarko, nes ir arkliui aišku. Kalba eina apie elementarius auto ir apie paprastus piliečius kurie yra pagrindiniai servisų klientai. Naudokitės youtube paieška ir elementarius remonto darbus atliksite patys sutaupydami per metus ne vieną šimtą litų. Ne visiems remontams reikia duobės ar garažo. Nebent bijot kelias dienas tepaluotom panagėm pabūti
unytas 2013-07-29 23:45
cia zmones sneka tie kurie turi irankus ir garazus. arba an tiek pinigu neturi kad daro viska tai ten savadarnes masinos. kadangi as neturu garazo ir iranku. tai nuvazuoju i servisa pasakau sutvarkik masina dar gedimu pajeskok ir sutvarkik. pasako kada grizti man o as isikveciu taksa nuvazuoju automobilu nuomos punkta ir isinamuoju masina o jei tingu tai su vairuotuju isinomuoju. ir problemos nera kam sukti galva del menkneku yra kas dirba o jei as dariciau viska pats is ko alga gaus mechanikas? jei visi viska patys daritume tai kas tada dirps?
immortallt 2013-07-30 00:04
Mano mamos mašinoje žibintai kainuoja du 6k litų. Mašinos vertė dabar gal 5k litų. Devėtų nėra. Neoriginalių irgi.
obuglas 2013-07-30 00:21
Kas čia per aparatas? Būtų gerai žinoti ką iš tolo lenkti
1hitkillhack 2013-07-30 02:28
Ne. Cia zmones kurie turi galva ir ja naudojasi... o ne varo i servisa kur ten per visus galus apgauna, pakeicia kruva "susidevejusiu" detaliu... ideda "daug" darbo valandu, o tu jiems tik skaiciuok tukstancius... O kas tau belieka, jeigu nesigaudai kur starteris, o kur generatorius... Kaip tu cia papasokojai, kaip darai, tai jiems tiesiog aukso kasykla... "pasakau sutvarkik masina dar gedimu pajeskok"- sitaip pasakyti isdrisciau tik gerai pazistamui meistrui... Niekas nesako atimti pragyvenima is mechaniku, bet bent elementarias zinias reikia tureti, kaip atsukti, ar uzsukti varzta... O jeigu bendro ziniu bagazo nelaikai pliusu, tai baigta diskusija su tavimi...
kukulis 2013-07-30 08:28
Botanikai jus, per daug nusisnekat, ir patys to nejauciat.
kestutisz 2013-07-30 08:41
Spėk, kaip po pirmos nakties atrodys "truputį apardyta" mašina palikta daugiabučio kieme? Sykį kol ardžiausi duris (keičiausi išdaužtą stiklą) ir skaičiau manual'ą/ieškojau suknistų vienkartinių fiksatorių net "saugomoj" aištelėj iššlavė viską, net bevertį domkratą išsinešė. Tiesiog autoservisai gaunasi pigiau nei paties darbas, įrankiai, patirtis, dokumentacija ir saugi vieta pačiam darbui. Ypač jei darbas padaromas per dieną ir autoservisas prie darbovietės.
kukulis 2013-07-30 09:19
^^ Butent O, kad tikras vyras turi moket susiremontuot masina - cia praito simtmecio ''poniatke''. Sendien tikras vyras turi uzdirbt tiek, kad galetu sau leist vazinet apynauja/nauja masina ir jos remonta palikt tiem, kas is to duona valgo. As ofise atidirbes 8 ar 10 val tikrai geriau jau vakare ar savaitgali iseisiu su seima pasivaiksciot, pavazinet dviraciu ar su draugais alaus isgersiu, negu krapstysiuosi prie masinos. Buvo laikas, kada krapsciausi, taciau dabar nesikrapstau, ir ateity nenoreciau to daryt.
andriulis 2013-07-30 09:24
Nežinau kokiame žulikų rajone gyveni, bet tai jau priklauso nuo tavo kaiminystės. Žinoma kai kuriuos darbus turi patikėti serviso darbuotojui, nes ar tai laikas spaudžia ar tai kažkoks specifinis darbas, bet yra begalės smulkių darbelių kuriuos pats be vargo gali pasidaryti. Pats asmeniškai kieme remontais neužsiemu, nes nepatinka. Atlieku ar tai saugomoje aikštelėje kur laikau automobilį arba nuvažiuoju nuošaliau į kokią aikštelę. Į įrankius esu investavęs 300lt. Per šiuos metus sutaupyta suma servisui drąsiai viršija 500lt.
andriulis 2013-07-30 09:47
Pats atidirbu ofise pilną darbo dieną ir "poniatkės" leidžia pačiam susiremontuoti savaitgalį mašiną, nors ant remonto drąsiai uždirbu. O su tokiu mąstymu, tai tikriausiai ir žmona valgyti nedaro ir namų nevalo, nes viską vyras turi uždirbti ir viską samdyti.
immortallt 2013-07-30 10:41
Vadinas dar pakankamai ant remontų neuždirbi.
andriulis 2013-07-30 10:58
Na matai, man nėra bėda pasikeisti iphono ekraną pačiam, mašiną susitaisyti ar namie remontą pasidaryti. Kodėl tai darau? Ne tik, kad sutaupau pinigus, bet man tai teikia ir malonumą. Ir nereikia čia skiesti apie nepakankamą uždarbį, nes viskas priklauso nuo žmogaus. O visa šita diskusija vyksta apie eilinius žmones kurie skaičiuoja pinigus ir žiūri kaip galima sutaupyti.
kestutisz 2013-07-30 11:01
Gal mes nesutariam dėl pačių darbų? Pvz kas tie "begalė smulkių darbų"? Plovimas, valymas, padangų pūtimas ar koks akumo pakrovimas nesiskaito :) Net paprastas išlėkęs saugiklis greičiausiai signalizuoja ne paties saugiklio problemas, o kažko rimtesnio stovinčio už jo. Tepalo keitimas? Ne taip dažnai, o ir vargas tinkamai utilizuoti atliekas (išpilti už garažo, kaip būdavo įprasta metalinių garažų masyvuose, nėra labai teisinga:).
andriulis 2013-07-30 11:27
kestutisz - filtrai, tepalai, stabdžių diskai, kaladėlės, apšvietimas, vidaus salono detalių keitimas, langų mechanizmo keitimas, spynelių, valytųvų tiek varikliuko tiek mechanizmo keitimas-remontas, termostatas, davikliai, apiplovimo sistema, vakumai ir t.t. ir t.t. Visam šitam nereikia super specialių raktų ar dar ten kažko. Tiesiog pasidomi prieš taisant, kaip kas nusiema, kur fiksatoriai ir darbas užtrunka per pus trumpiau.
immortallt 2013-07-30 11:37
Jei tau teikia malonumą, tai ko čia kiši kitiems, kad taip turi daryti? Kitiems to malonumo neteikia. Jie ir nedaro. Jau ne kartą pasimokiau, kad geriau duoti padaryti tam, kuris daro, nes 1) turi įrankius, 2) turi patirties. Nes kai pirmą kartą pats darai, vis tiek kažko neapgalvosi ir galutiniame rezultate gausis brangiau.
andriulis 2013-07-30 11:52
Todėl, kad atsiranda tokie straipsniai ir tokie žmonės, kurie tingi elementarius darbus pasidaryti, bet verkia dėl išlaidų. Dar kartą pasikartosiu, čia kalbama apie paprastus piliečius su vidutiniu atlyginimu.
Simplicity 2013-07-30 12:58
Beveik viskas, ką tu čia išvardijai, reikalauja duobės, žinių ir įrankių. Paprastų darbų, susijusių su automobilio aptarnavimu, yra tik keletas: kuro, langų skysčio užpylimas, techninių skysčių lygio patikrinimas/papildymas, lempučių (kai lengvai galima prieiti) ir valytuvų pakeitimas. Visa kita jau yra automobilio remontas ir turėtų būti patikėtas specialistui. Kiek iš jūsų, gerbiami „tikri vyrai-mechanikai“ žinote kada laikas pakeisti stabdžių cilindriuką? Kiek iš jūsų turite įrangą, kuri reikalinga stabdžių įrangos nuorinimui? Pas kiekvieną iš jūsų garaže mėtosi 32mm skersmens galva, kad stabdžių būgną nuimti? Jei važinėjat apsilaupiusiais dvidešimties metų senumo opeliais ir golfais, tai juos remontuot vienas juokas. Imk automobilį nuo 2000 metų ir ten jau prasideda įvairiausi niuansai su klaidų trynimu, elektroninėmis stabdžių nuorinimo sistemomis ir t.t. Net krapštant vidaus apdailą galima susidurti su tuo, kad dalis fiksatorių sulūš ir tada arba reikia ieškoti kur jų nusipirkti, arba panaudoti likusius penkis iš buvusių dešimties. Aš gyvendamas Lietuvoj labai mėgau pasikrapštyti prie savo automobilio, nes gyvenau nuosavam name, buvo garažas su visais reikalingais įrankiais. Airijoj tokių galimybių neturiu, todėl remontuoja meistrai. Aš geriausiu atveju galiu tik kuro ar oro filtrą, lemputes pasikeisti, skysčių lygius susitikrinti ir reikalui esant papildyti. p.s. Tas lietuviškas meistravimas, kai savo jėgomis yra statoma, dažoma ar remontuojama, yra grynai dėl to, kad nėra pinigų meistrams. Kai kiekvienas viską daro pats, tai servisai pradeda plėšikauti, kad galėtų išsilaikyti. (Pvz., už darbą kartais gali paprašyti ir 300 litų, nors to darbo ten dvidešimčiai minučių) p.p.s. Jei jūs gaudotės mechanikoj, elektroj (esat „prie technikos“), tai dar nereiškia jog aplinkuj nėra muzikantų, humanitarų ar tiesiog daug uždirbančių, kuriems nėra jokio noro krapštytis prie automobilio.
andriulis 2013-07-30 14:19
simplicity - iš mano išvardintų dalykų duobė reikalinga, tepalams bei termostato keitimui, visa kita drąsiai galima atlikti be duobės. Nuorinimui reikia specialių raktų? Kažką tu čia ryškiai kliedi, reikia nebent draugo kuris padėtų stabdžius paspaudyti. Kokį stabdžių būgna nuimti? Tų čia apie bugninius stabdžius kalbi? Apie įrangą kalbėjom - raktus galima įsigyti už 200lt. Klaidos trynimas nėra gedimo šalinimas, taigi kažką reikia sutaisyti, kad klaidą galima būtų trynti. Fiksatorių pilnos parduotuvės po 1lt po 2lt visiems automobiliams, tad gali laužyti išsišiepęs, naujus susidėsi. Gyvenau airijoje ir mačiau kaip lietuviai patys tvarkosi automobilius, nes dažniausiai gyvena kotedžuose arba namuose, nes už elementarų darbą reikia mokėti 100eurų. Apie Airius nieko nesakysiu, nes turiu kitą nuomonę. Kažką tu čia ryškiai nusišneki, nes Lietuvoje meistriukai(garažiniai) turi tiek darbo, kad turi laukti po keletą savaičių. Apie "šūdarankius" nekalbu. Pvz Italijoje prie degalinių stovi keltuvai. Įmeti pora eurų ir pakelia tau mašiną, gali tepalus keistis drąsiai. P.S. niekas ir nesako botanikam eiti remontų daryti. Straipsnio esmė ne apie tai.
Simplicity 2013-07-30 15:21
Lietuviai Airijoj ne tik tepalus ant gatvės keičia, bet ir savo šiukšlių maišus pakampėm mėto. p.s. Kur tu dedi atidirbusį tepalą su antifrizu? Utilizuoji ar kaip visi — į šiukšlių konteinerį?
lape 2013-07-30 15:27
Visais laikais buvo specializacijos - pasagas arkliams irgi ne kiekvienas kaldavo, bet, turbūt, kiekvienas, net ir vaikas kam reikalingos tos pasagos. Dabar, gi dažnai naudojamės daiktais nežinodami kaip jie veikia - o tai jau blogai. Dabar jau tik fantastiniuose filmuose herojai viską supranta ir gali valdyti situaciją patys, be armijos mechanikų programuotuoju ir draudimo brokerių.