Didindami degalų kainas tikisi vairuotojus persodinti į elektromobilius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Wildpants 2013-08-11 10:40
Nu didesnės nesąmonės jau nebegalėjo matyt sugalvot
Eidumukas 2013-08-11 10:48
Ne pirmo kalibro partija. Todėl sau ir gali leisti tokias visokias keistas įdėjas siūlyti, nes žino, kad vis tiek jų neįgyvendins.
Moribus 2013-08-11 11:46
Idėja gera, tik per anksti.
CiukCia 2013-08-11 11:59
Ideja paciu laiku. Europos sajungos mastu turetu taip buti
Indzius 2013-08-11 12:23
Mazai kas ir vazynetu su tuo benzinu jei butu elektromobiliai iperkami.. Geriau mastytu, kaip nauju technologiju akumuliatoriu masine gamyba greiciau pradet, o ne tokius priverstinius perejimu aptarineti... Jei akumuliatoriu kaina butu zymiai pigesne kas jau kaip ir imanoma yra gi jau ne viena technologija, tai prasidetu konkurencine kova tarp gamintoju ir eketromobiliai tikrai sparciai ispopuliaretu.
Nerkashis 2013-08-11 12:48
Tikrai ne nuo to galo pradeda. Geriausias skatinimas būtų įrengiant kuo daugiau pakrovimo/akūmuliatorių keitimo stotelių. Žmonės patys pereitų prie elektromobilių, nes kiekvienas bent kiek domintis automobiliais žino pastarųjų privalumus.
Jomajo 2013-08-11 13:38
nelygink pagal save. kiekvienam vidutines pajamas gaunanciam britui elekromobilis yra prieinamas nors ir sendien. jeigu sau gali leisti vazineti su 2012 bmw, audi ar mercedes, tai elektromobilis tikrai nera beda , tereikia nueiti i banka ir paprasyti, o rytoj sedi ir vaziuoji.
immortallt 2013-08-11 15:04
Iki 2040 metų, kuras kainuos tiek, kad visi ir taip persės ant elektromobilių, o benzinu varomi bus vienetai, kaip antikvaras.
Shinigami 2013-08-11 15:22
Geras būdas prisidengus ekologija papildyti biudžetą. Tas kas neseniai nusipirko automobilį tikrai jo nekeis į elektromobilį. Didelius kiekius kuro sunaudoja krovininiai automobiliai (kurie nebus uždrausti). P.S. elektromobilis nėra nulinės taršos šaltinis. Nes automobiliai aplinką teršia ne tik kuro degimo produktais. Bet ir padangų dilimo produktais. Kėbulo rūdijimo produktais.
CiukCia 2013-08-11 15:25
Tu man parodyk brita vazinejanti 30metu senumo automobiliu? Net tarp lietuviu retai toki vaizda pamatysi.
revonas 2013-08-11 15:26
Jiems pavyks tik tuomet kai nebeliks naftos. Iki 2040 metų ir taip benzino kainos šoktels, kad visi norės elektromobilių.
zaliaakis 2013-08-11 15:27
prisidesiu o kai dar pas mus pirks zalia elektra kaskur po 1.50-2.00 lt bus labai ekonomiski eilinis biudzeto papildymas, automatinis visu kainu kelimas ir naftininku pelno didinimas...taip pat zmoniu supriesinimas ir daromas balaganas. Tada prisidengus karine jega bandymas viska valdyti
immortallt 2013-08-11 15:49
Tu jauti kaip nusišneki? Kokios tendencijos? Atsinaujinančios energetikos kainos krenta į apačią, dėl technologinio progreso. Tas pats ir apie elektromobilius. VDV automobilių kainos nors ir žemos, bet kuro kainos kyla dėl mažėjančių naftos atsargų. Tai pagal tave, naftos ne tik užteks 30 metų+, bet dar ir kainos nepakils? Tiesa, pasiūlymas aišku durniškas, bet iš esmės jis nieko nepakeis + tai tik pasiūlymas, kokius duoda lenkų rinkimų akcija, Uspaskichas su minimumu 1609 litai (turbūt kokia ragana pasakė, kad toks skaičius garantuos daugumos balsą) ir pan. Bet kai kurie čia kad užverda, pradeda kibirkščiuoti ir lieti savo erudiciją.
mobilunkas 2013-08-11 16:27
jei nafta siaubingai poabrangs, vadinasi brangs ir dujos ir anglis, automatiskai ir atomine energija, tad elektromobiliu vaziuot irgi bus brangiau, nes pigios elektros nebus
Luftwaffle 2013-08-11 17:05
Tai kas, be ko, kad automatiskai. Juk Atomine energija yra gaunama deginant anglis..............
Xdmin 2013-08-11 18:14
Pasirodo ne tik Lietuvos seime begalviai sedi. Raginama persesti elektromobilius, o is ko jiems akumuliatorius gamins? Licio atsargos irgi mazeja, ne ka prasciau nei nafta. Kai sukurs normalias baterijas, ikrovimo stoteliu bus kaip degaliniu, tuomet zmones patys mielai perses i elektromobilius, nes dabar tik diskomfortas is to elektromobilio. PS: ir nekiskit Tesla elektriniu, tai turbut vienintelis gaminys kuris gali buti konkurencingas, kiti automobiliai gali buti nurasyti is karto su savo 50km atstumu.
immortallt 2013-08-11 18:15
Mobilunkas, tai jei baigsis nafta, pasibaigs ir dujos, ar kaip? O gal sakai, kad dujos CNG bus pradėtos masiškai naudoti automobiliuose? O prie ko anglis? Anglis naudojamos tik katilinėse. Aišku, kažkiek įtakoja kuro kaina, bet pakeistų ant elektros visą techniką ir tiek. Tuo labiau, kad anglies dar kokiem 5 amžiams pakaktų kaip nėr ką. O atomas priklausomas nuo anglies kainų tik, nes ten kur jis sodrinamas, tai aptarnauja anglimi kūrenamos elektrinės.
mobilunkas 2013-08-11 18:28
nereikia kad dujos pasibaigtu naftai pasibaigus, bet kur nafta ten ir dujos po zemem auga, tad tiketina kad mazes ir duju, beto kai 7 milijardai pereis nuo naftos ant duju tai kils duju deficitas, tada jau ir anglis bus neblogai, nes geriau mirt siltai nuo co2 pertekliaus , nei nuogam basam saltoj troboj be anglies. o urano irgi atsargos nebegalines. anglies pasaulis juk todel ir atsisake, kad ji ne ka pigesne uz nafta, o kurenimas daug nepatogesnis. CO2 problema tai tikb pafantazavimas, kad nafta geriau nei anglis, nes kad ir kiek anglies kurentume, bet jei saule svies silpniau , tai nei ziemos nei vasaros lauko nepasisildysim
Shinigami 2013-08-11 20:16
Duju kiekis nuo naftos nepriklauso. Nes yra skalūninės dujos (nafta ne prie ko), yra vandenynų dugne metano hidrato (nafta ne prie ko). Mokesčių didinimas ir naftininkų pelnas susijes kaip tik atvirkščiai, nors ir nežimiai. Jei tokį mokestį įdėtu - tai naftininku pelnas nepasikeistu arba sumažėtu. Žiūrint kaip rinka sureaguotu.
immortallt 2013-08-11 20:34
Mobilunkas, dujų yra dar bent 200 metų, net neskaičiuojant skalūnų. CO2 iš anglies - mažiausias rūpestis. Siera - tikras pavojus ir plika akimi matomas ir ne per 50 metų ar šimtmečius, o per 5 metus.