„Omnitel“ pajamos toliau mažėja, tačiau kompanija optimizmo nepraranda  (10)

Telekomunikacijų bendrovės „Omnitel“ pajamos per tris 2013 metų ketvirčius sudarė 345 mln. litų (praėjusiais metais per tą patį laiką - 374 mln. litų, sumažėjimas 7,75 proc.), iš jų trečiąjį ketvirtį – 116 mln. litų (praėjusiais metais 128 mln. litų, sumažėjimas 9,4 procento).

Bendrovės EBITDA (pelno, neatskaičiavus palūkanų, pelno mokesčio, nusidėvėjimo ir amortizacijos) marža trečią metų ketvirtį sumažėjo iki 26 proc., nuo 27 proc antrą šių metų ketvirtį. Lygai prieš metus šis skaičius buvo 28 procentai.

„Omnitel“ pajamos iš mobiliųjų duomenų paslaugų per tris 2013 metų ketvirčius augo 15 proc. „Omnitel“ tinkle šiuo laikotarpiu buvo perduota net 61 proc. daugiau duomenų nei pernai, o išmaniųjų telefonų pardavimai padidėjo 14 proc., skelbiama pranešime spaudai.

„Mes investuojame į savo klientų patirtį ir suteikiame jiems palankias sąlygas naudotis mobiliuoju internetu, nes mobiliųjų duomenų versle matome didžiausią telekomunikacijų verslo augimo potencialą. Mobilusis ryšys nuo tradicinių balso paslaugų ir SMS pereina prie duomenų perdavimo“, - sakė „Omnitel“ prezidentas Danas Strömbergas.

2013 metais „Omnitel“ išlaikė dideles investicijas, kurios per tris 2013 metų ketvirčius sudarė 41,3 mln. litų. Didžiausias dėmesys buvo skirtas gerinti klientų patirtį naudojantis „Omnitel“ mobiliojo interneto paslaugomis.

Šiais metais „Omnitel“ išplėtė ir modernizavo 3G tinklą 60 kilometrų spinduliu aplink greitkelį Vilnius-Kaunas, maždaug 30-40 kilometrų spinduliu aplink Vilnių – nuo Vievio iki pat Baltarusijos sienos, bei pajūryje - Šventojoje, Kretingoje, Gargžduose, Nidoje, Juodkrantėje, Giruliuose, Priekulėje ir kituose miesteliuose bei aplink juos.

Trečiąjį ketvirtį „Omnitel“ pradėjo aktyvius veiksmus, skirtus susigrąžinti buvusius bendrovės klientus. Rugsėjo pabaigoje bendras „Omnitel“ klientų kiekis buvo 1 mln. 927 tūkst.

„Nuo rugsėjo 9-osios buvę klientai, nusprendę vėl naudotis „Omnitel“ paslaugomis, atgauna turėtą lojalumo statusą. Šį žingsnį žengėme atsižvelgdami į buvusių klientų nuomonę, kad turėtų lojalumo privilegijų atgavimas jiems būtų reikšmingas argumentas sugrįžti į „Omnitel“, – pabrėžė Danas Strömbergas.

Pasak jo, turėto lojalumo statuso sugrąžinimas buvusiems bendrovės klientams yra tik vienas iš veiksmų, kurie padės „Omnitel“ pasiekti savo pagrindinį tikslą – atgauti lyderio poziciją Lietuvoje. Paskutinį metų ketvirtį ir kitų metų pradžioje „Omnitel“ savo klientams pateiks daugiau išskirtinių pasiūlymų bei inovatyvių paslaugų.

Aut. teisės: www.technologijos.lt

(3)
(0)
(0)

Komentarai (10)

Susijusios žymos: