Kaip per šalčius atsirakinti ir užvesti automobilį?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Simplicity 2014-01-24 19:11
aris Jei imsi ne SOHC, o DOHC, tai ten ubagų ferario pasipriešinimo koeficientas lygiai toks pats kaip ir to tautovežio Passat 88' metų Va tau ir visa revoliucija Turėjau pasiėmęs tą bachuriukų džiaugsmą ant pardavimo, tai didesniam kibire dar nebuvo tekę sėdėt... Važiuojant atrodo, kad sėdėtum lauke, nes skardos popierinės, garso izoliacijos praktiškai nerasta. Valdymas... Meh Didesnės mašinos mažesniu spinduliu apsisuka. p.s. Vasaros vakarais, kai lauke būdavo tylu, priėjęs galėjai girdėti kaip rūdys popierines Opelio skardas griaužia p.p.s. Nėra nieko gražiau kaip ferario pilotas su perpuvusiom arkom ir išklišusiais galiniais ratais
bahuriux 2014-01-24 20:08
Bandei 2 pavara ant 100, pavaziuoti ziedu stabiliai ir nenuslysti mazesniu nei 50m spinduliu? Kai ta padarysi su ne bachuriuku auto duok zinoti. Izoliacija pas ja 6 cm putos/gumos visas dugnas ir po preikine panele kur keleivio kojos dar daugiau gal kokie 8 cm. Jei tu nesupratai tos masinos tai tavo problema, ji visiskai priesingos koncepcijos nei visokie tautoveziai ir limuzinai. Vairo stiprintuvas nesikisa i vairavima kol "nepajaucia" kad to reikia, tam kad perduotu visa informacija apie kelia ir ratu sukibima, stabdymas ir posukiu iveikimas kaip 10 kartu brangesnes auto, jei padangos ir amortikai teisingesni nei stock.
Simplicity 2014-01-24 23:48
Jo, gaila, kad turėta Calibra buvo ne iš youtube... Viso labo SOHC Kitaip tikrai būčiau sukęs 100 km/h 50 metrų žiedu kol ratai būt išsinėrę. Kalbant apie koncepciją. Salone ir po kapotu ta pati Vectra, o paėmus visumą— opelis Opelis, kaip žinia, ne mašina (nuo Kadett'ų laikų). Ta dalis apie posūkių įveikimus ir manevravimą, tai išvis juokas Fanbojaus šlapias sapnas. Ta tavo dievinama Calibra yra tik vidutiniokas, o visus trūkumus dar senasis TopGear yra išvardinęs. Bazė ilga, važiuoklė primityvi, ratų išvirtimo jokio. Ten kur apsisukdavau su e34, su Calibra tekdavo papildomai atgal atsistumt Neįsižeisk, bet Calibra primityvi iki negalėjimo ir tai yra faktas, kuris šviečia iš toli. Pataisyk jei klystu, bet prieky ant šakės stovi tik vienas šarnyras kaip pas kokį antrą golfą ar passatą. Yra dešimtys geresnių Coupe'ų, kurie ne tik valdosi, bet ir traukia geriau. Calibros pliusas tik vienas— buvo pigesnė už konkurentus.
bahuriux 2014-01-25 02:35
Taip zinoma sake primityvi bet ji praktiskai ir nevaiksto daugiau nei 3 cm pas mane ir 5cm pas kitu, mano uzsigules visu svoriu neispaustum nei 2cm betkurio amortiko. Ratai isvirte labiau nei pas betkuria tau matyta auto ir tai yra ant stocko ir ji nera vectra, galine pakaba omegos. As nesuprantu apie ka tu sneki nes nei vienas tavo isvardintas "faktas" apart to, kad baze ilga ir didelis apsisukimo spindulys, nieko bendro su tikrove neturi. Ilga baze kaip tik priduoda stabilumo posukiuose.
Sigitas.lk 2014-01-25 14:25
Cia gerai pavarei, zvengiau kokia valanda Gaila nera teke pavaziuoti calibroj, idomu kas ten per putu 6cm ar 8 O db jau jos isvis beveik isnyke... Bahuriux gal galetum parodyt savo calibra? Idomu pasirode kas ten per isvirtimai. O taip pat su tokiu kietumu mieste stuburo traumos dar neatsirado? O jei kalbet apie opel ne visai senus, tai kas legenda tai nebent Lotus omega.
Simplicity 2014-01-26 12:39
Jei tau atrodo, kad automobilio stovėjimą ant kelio ir manevringumą apsprendžia tik amortizatorių kietumas, tai siūlau šiek tiek literatūros pasivartyt Šakė su vienu šarnyru ant kelio stovi prasčiau už šakę su dviem šarnyrais. Čia yra nenuginčijamas faktas. Ir tu čia nieko nesugalvosi ir nepribursi, nes tai yra fundamentalūs dalykai. (Jei tau atrodo kitaip, tai pasiieškok techninės literatūros apie automobilius)cc Tau, Calibros turėtojui ir mylėtojui, Opelis didžiausias stebuklas ir pats geriausias automobilis. Man Calibra yra tik vidutiniokas, nes turėjau ir važinėjau su gerokai smagesniais aparatais. Kai man buvo 20 metų, dantis buvau pakabinęs ant 92' metų Honda Prelude 2,2 V-TEC ar Nissan 180SX, 200SX. Tik visais laikais bėda buvo ta, kad šie kainavo didelius pinigus. Opelis... Dar dešimties metų neturinčios Astros ir Calibros važinėjo su išsipūtusiom ar jau kiaurom arkom. p.s. Tu kalbi apie kažkokį stebuklingą vairo stiprintuvą, tačiau į Calibras ėjo paprastas hidraulinis vairo stiprintuvas. (Lygiai kaip ir į kitus to meto automobilius) p.p.s. Vienintelis Calibros pliusas, tai jog vietos gale pakankamai daug ir bachūriukai gali mergikes į galą įsimetę po miestą ratus sukt
Sigitas.lk 2014-01-26 13:24
Baik tu, kam tie sarnyrai, jeigu ir su vienu puikiai ziedu 50m 100lm/h lekia ;D butu dar daugiau sarnyru, tai F-1 db visi calibrom lektu