Baltarusio autobuso vairuotojo „kerštas“ įžūliems vairuotojams – 20 avarijų per metus (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

obuglas 2014-02-06 09:13
Vairuotojas vienareikšmiškai susipykęs su protu. Daugiau negu pusėje avarijų galėjo drąsiai išvengti susidūrimo - net nebūtų reikėję staigiai stabdyti. O ta situacija kai išvažiavo ant žalios juostos ir po to specialiai susuko automobiliui į šoną tik tai įrodo. Vilniuje kažkoks panašus mikriukas lakstė. Paskutinį kartą skaičiau, kad pats gavo baudą už avaringų situacijų sukėlimą.
Arthuras 2014-02-06 09:34
Ir kaip po antros tokios avarijos iš jo teisių neatimė?.. Taigi akivaizdžiai specialiai sukelia avarijas...
DJ_LFS 2014-02-06 10:05
vargsai baltarusiai, ruskiu radijo tik klauso, siaubingai nutautinta tauta... O kadaise brazius taip pat norejo, kad tokie mes taptumem
lizunas 2014-02-06 10:27
Hmm, pora kartų daužymų galėjo išvengti, bet kitais atvejais tikrai lengvieji kalti, kad taip prieš autobusą lenda.
Ethanol 2014-02-06 10:48
Daugumoje atvejų vairuotojas teisus. Nėr ko norėt būt gudresniu už kitus. Rikiuojiesi į kitą juostą, būk žmogus įsitikink, kad toje juostoje važiuojantiems netapsi staigia kliūtimi. Autobusą sustabdyt sunkiau nei lengvąją, tuo labiau žiemą. Čia dauguma situacijų, kai lengvųjų vairuotojams yra "vpadlu" važiuot paskui autobusą ir stengiasi žūt būt įlįst priešais jį. O būtų įsirikiavę autobusui pravažiavus, arba įsitikinus, kad autobusas leidžia įsirikiuot - nieko nebūtų buvę. Avarines situacijas sukelia ne autobusas, jis tiesiog jas..."išpildo". O dėl sužalotų keleivių viešajame transporte, tai juk ne naujiena. Kas kaltas, jei koks žioplys užlindo prieš mikrą/autobusą, tas turėjo staigiai stabdyt, ko pasekoje vienas keleivis pensininkas koją susilaužė, kitas ranką, trečias galvą prasiskėlė. O žioplys važiavo ir nuvažiavo.
uodas 2014-02-06 10:58
pas mus angliskai, tipo kazka keicia?
stdio 2014-02-06 11:12
Nors iš tikro nežinau, bet panašu, kad rusakalbiams - tai tam tikras garbės reikalas. Juk jis tikras vyras - džigitas. Kiek žinau visi turi auto-kameras ir daužosi kaip išprotėje, o teismai ir policininkai tai palaiko bei pateisina. Juk tikrai po antro įvykio teises turėjo atimti.
Simplicity 2014-02-06 11:30
Nereikia čia , kad lengvieji kalti ir t.t. Ligonis už autobuso vairo ir tiek. Kai kuriose situacijose net akceleratorių nuspaudžia, kad tik iki „kaltininko“ pririedėtų. Na, kad ir ta situacija kur jau iš toli matosi, kad žmogus apsisukinėja ir turbūt nespės iki atvažiuojant autobusui. Ligonis net prie stabdžių pedalo neprisiliečia, kol neatsiremia. Atseit, 30 tonų sveriantį autobusą sunku sustabdyti, vairuotojas staigiai stabdyti nenori dėl keleivių saugumo, bet visais atvejais po susidūrimo autobusas iškart sustoja kaip įbestas. Nėra nieko baisiau už debilą su iniciatyva.
Ethanol 2014-02-06 11:32
Žmogus apsisukinėja...per ištisinę liniją. Ne, tikrai nekaltas lengvosios vairuotojas Edit: dvigubą ištisinę.
Kirtiklis 2014-02-06 11:44
Patys lenda, patys gauna. Jis padarė 20 avarijų per metus, tiek debilų išlindo/bandė užlisti/norėjo būti gudresniais. Jei vairuotojas butų ligonis, tai ne 20 o 200- ir dar daugiau būtų, bet taip nėra.
Simplicity 2014-02-06 12:13
O jį baltarusių milicija kelių baudėju paskyrė? Nežinau kaip baltarusiškose, bet lietuviškose yra aiškiai parašyta, kad vairuotojas turi stengtis išvengti eismo įvykio. Iš lietuviškų KET:
Arns 2014-02-06 12:49
Šiaip aišku nėra geras dalykas specialiai pakišinėti, bet kai įžūlumas peržengia ribas, tada tik tokiais būdais nemažai naglų vairuotojų pamokomi. Tas pats ir su kitais pažeidimais, Lietuvoje kažkodėl įprasta bet kokį pažeidimo pranešimą laikyti "ožių darbu". O jei nueini į automobilininkų forumus, tai net ant žaidimų aikštelės pastatyto automobilio vairuotojas piktinasi, kaip čia kažkoks naglas drįso jį įskusti, gi nelevituos automobilis...
Simplicity 2014-02-06 12:58
Nė vieno vairuotojo policija/milicija nėra nusamdžiusi bausti žioplius ar piktybinius pažeidėjus. Pradėdamas „mokyti“ ir „auklėti“ pats nusileidi iki auklėjamo debilo lygio. Kai du tokie debilai pradeda vienas kitą auklėti, tai kyla realus pavojus kitiems eismo dalyviams. Jei matai ką nors agresyviai vairuojant, tai pranešk policijai. Iš mūsų pareigūnai nieko kito ir nereikalauja.
Arns 2014-02-06 13:04
Simplicity, reikalas tas, jog ne visados išsigelbėjęs nuo kvailio sukurtos situacijos, po to galėsi įrodinėti jog jis kažką padarė. Yra įvykis, ir jei kaltas esi ne tu, o pats gali gaišt laiką, kodėl gi ne. Sveikinimai. Va jei pats pakiši jog žiopliukas pažeistu taisykles, tada jau nėra gerai. Bet jei jis pažeidinėja, ir tereikia galų gale jog neprašoktu po jo sukeltos avarinės situacijos...
Simplicity 2014-02-06 13:21
Pusė vaizdo įraše užfiksuotų situacijų yra paprasčiausias kitų vairuotojų baudimas. Kai kurie epizodai tokie, kad atorodo jog ir pats autobuso vairuotojas nėra šventas (nubausti bandantis juodas Sharan'as, 3:05). Lietuvoje ir kitose civilizuotose šalyse, toks baudėjas jau po kelių avarijų būtų pasiųstas ieškotis naujo darbdavio, nes niekam nereikia didėjančių draudimo kainų ir piktų klientų. Per aviną, kuris visada teisus, kažkas vėlavo į paskaitas/susitikimą/darbą (kalba eina autobuso keleivius). p.s. — http://gazetaby.com/cont/art.php?sn_nid=69262
Arns 2014-02-06 13:33
Simplicity, niekas nesiginčija, bet... Teko girdėti jog ir anglijoje, iki oficialiai atsiveriant sienos ES naujokėms, radarų veikimas/neveikimas tebuvo prevencija, bet dabar jau tapo eismo saugumo priemone, nes kai kam žinojimas kur stovi tokie dalykai, ir kurie veikiantys, yra svarbiausi maršruto taškai.
Egidijus 2014-02-06 13:35
Profesionalus ir patyręs vairuotojas turėtų mokėti numatyti pavojingas situacijas ir išvengti avarijų. Dabar vairuotojas įsijautęs į teisėjo ir baudėjo vaidmenį, jam terūpi, kad jis formaliai teisus ar bent kitaip niekas negali įrodyti. Visiems pasitaiko žioplį pagauti, autobuso vairuotojas irgi nėra neklystantis, tik nesusimąsto, kaip jis važiuotų, jei kiekvienas aplinkui tik ir žiūrėtų, kaip čia įkalti tam autobusui. Daugumos tų kaltininkų draugai ar pažįstami gali būti to paties autobuso vairuotojo draugai ar pažįstami, gali taip išeiti, kad ir savam mašiną sudaužysi. Nereikia kiekviename sutiktame matyti tik priešą, gali ir draugas papulti.
Simplicity 2014-02-06 13:45
Nežinau kaip Anglijoj, bet Airijoj tai šen, tai ten įsitaiso automobiliai su greičio kameromis ir nufotografuotiems atsiunčia baudas ir balus. Stacionarių aplink Dubliną yra tik kelios, ir tos pačios neaišku ar veikiančios. Geriausia prevencija yra nusižengimams nepakantūs kiti eismo dalyviai, kurie be jokio gailesčio chuliganus įskundžia policijai. Airijos keliais nuvažiavau jau šimtą tūkstančių kilometrų ir dar nei karto nemačiau, kad vairuotojai vienas kitą mokytų kaip reikia vairuoti. Visi konfliktai baigiasi garso signalais ir ilgomis šviesomis.
vardasas 2014-02-06 13:48
daugeliu atveju autobuso vairuotojas teisus, ne jis ten uzkisinejo ir naglai landziojo, daugelis ir cia postintoju tiesiog visiskai neskaite taisykliu ir greiciausiai per pazintis isigije teises ir dar jauciasi teisus nors supranta tik tai ka ju skystas protelis sugeba sugalvoti. kiek per tokius zioplius avariju ivyksta ir gana rimtu, policija tinginiauja ir tik pries zurnalistus uodegas kelia bet reliai nieko nedaro, tad tokie vairuotojai bent jau taip privers susimastyti zioplius ar naglus kad reiktu buti ir jiems atsargiems kad jie ne pasaulio bamba ir visad ju nepamatys. kasdien dabar tenka nuvaziuoti po 200km ir pasigaunu zioplu ir naglu kartais net po 3 i diena, nesu turtingas ir gailiu savo auto tad isvengiu ivairiu avariniu situaciju taciau jei tai butu valdiskas transportas tai man mazai galva skaudetu ir nerizikuociau nueiti grioviais ar i koki medi ar dar ka atsitrenkt per tokius naglus ar zioplus snukius
geruks 2014-02-06 14:36
Tamstele,ten kur apsisukinėjo tokio veiksmo negalima daryt.Aš mačiau tik vieną situacija kur biškutį persūdė. Parko vadovybei reiktu pasiūlyt kad jam paruoštu šarvuotą autobusą ir skirti premiją už kiekvieną apipešiotą gaidelį.Ir gal kai kurie čia rašantis pamastys ar gerai elgiasi kely.