Baltarusio autobuso vairuotojo „kerštas“ įžūliems vairuotojams – 20 avarijų per metus (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Simplicity 2014-02-06 15:25
Reikia skaityti kelių eismo taisykles ir įsikalti į savo tuščias galvas, kad net ir asai daro klaidų. Pasikeitęs kelio ženklinimas, nepamatytas kelio ženklas, atsiradę laikini kelio ženklai. Viso to kartais galima ir nepastebėti, tačiau tai nesuteikia teisės kitam vairuotojui užsidėti teisėjo regalijų ir bausti. Man pačiam buvo situacijų, kai moterėlės iškiša nosį iš šalutinio, nes tiesiog nepamatė ženklo „Duoti kelią“. Nu ir ką? Įleidi, rankom paskėsčioji ir nuvažiuoji. Neimsi gi automobilių daužyt, kad savo teisybę įrodyt. Lygiai taip pat ir pats esu žiede per raudoną įpuolęs. Kam nepasitaiko? Jei apsisukinėja kur negali, tai kito vairuotojo pareiga yra pabandyti išvengti susidūrimo. Iš video matosi, kad buvo vietos ne tik sustot, bet ir persirikuoti į tuščią antrą juostą. Situacijos kur persūdė, sprendžiant pagal datas, prasidėjo 2013 m. vasarą. Tada autobuso vairuotojas pradėjo važinėti kaip kyborgas ir gaudyti visus „gudresnius“ ir žioplius. Pvz., su kokiu entuziazmu moterėlę tarp dviejų autobusų sugrūdo. Du autobusai pilni žmonių, užkištos abi eismo juostos ir vienas savimi patenkintas avinas. Lygiai ta pati situacija, kur sukdamas į kairę nukirto tiesiai atvažiuojantį. Na, bet nesiruošiu čia ginčytis, o tik pasakysiu, kad vietoj tanko iš autobusų parko, jis gavo dovanų iš teismo— dviems metams padėjo savo vairuotojo pažymėjima į stalčių. (Galės dabar vėl vestuvėse groti.)
Arns 2014-02-06 15:37
Simplicity, tavo komentare viskas būtu gerai jei ne vienas bet, rytuose vairavimo kultūra tokia, kad tikrai ne "netyčia", ne "nepamačiau" nutiko, važiuota buvo specialiai, ir per dieną net tas pats autobuso vairuotas gal 20-30 avarinių situacijų išvengia, kada naglesni pirmumą užsiima.
Ethanol 2014-02-06 15:49
Arns, visiška tiesa. Ką nori pasakyt, Simplicity, kad ta moterėlė, kurią tarp dviejų autobusų sutrėškė, nepamatė, kad ana juosta važiuoja autobusas? Gal autobusas pateko į jos aklą zoną? Visas?? Ne. Naglai gi kišo. Posūkio rodymas neduoda pirmumo teisės. Ir pasikartosiu, beveik visas avarines situacijas sukūrė ne autobusas, jis tiesiog nepersistengė jų išvengti. Nors vėlgi, reiktų sutikti su tuo, kad autobuso vairuotojui galima būtų skirti memą "you're not wrong, you're just an asshole", nes pridaro daugiau žalos negu naudos "mokydamas" žioplius. Bet jei visi šitaip baustų žioplius ar piktybinius erelius (žiūriu į jus, brangių džipų vairuotojai), labai greit išmoktų visi važinėt normaliai.
Simplicity 2014-02-06 15:57
Airijoj žioplių šimtąkart daugiau nei Lietuvoj, patruliuojančios policijos gatvėse nėra, tačiau avariją pamatau kartą per pusmetį, o džigitą dar rečiau. Kelių eismo taisyklių pažeidėjus turi bausti policija, o ne dievo vaidmenį sau prisiskyręs kitas vairuotojas. Todėl ir KET rašoma, kad turi būti pagarba kitam eismo dalyviui. Jei tau nepatinka kaip kitas vairuoja,— skambink į policiją ir pranešk apie pažeidėją. Niekas geriau nesudrausmins nedrausmingo vairuotojo nei žinojimas, kad bet kuris eismo dalyvis gali paskambinti policijai ir išvardinti visus nuopelnus.
Ethanol 2014-02-06 16:12
Aha, taip ir matau situaciją Lietuvoj: - Laba diena, 112, čia jus vėl trukdo pilietis Vardenis Pavardenis, štai važiavau aš čia ir man vėl užkišo! Darykit ką nors!!! Po kelių tokių skambučių manau įgrįstum ir patį patrumpintų.
audrius537 2014-02-06 18:15
Tie, kurie sako, kad taip jiem ir reikia, noreciau pamatyt jusu veido israiska, kai pareina i uzpakali autobusas uz sioki toki ziopluma, o jei dar vaziuoji ne vienas... Reikia gerbti vienas kita, o jei ziauriai naglas, paskust. Nematau prasmes ten baust zmoniu uz menkus uzlindimus, istisiniu kirtimus, buna kartais beda, kai labai reikia paskubet( nu ne i darba, rimciau ). Nemate rytu Europos eismo, Egipto ir kitu tai ir putokites savo kaimuos, masinu nemate
Shinigami 2014-02-06 18:16
Po kelių tokių įvykių pasamdytu etatinių darbuotojų ir už kiekviena mokėtu pinigus. Nes galėtu dešimteriopas sąskaitas išrašyti avarijos kaltininkui. Tik kelias avarijas mačiau kur autobuso vairuotojas specialiai trenkėsi.
obuglas 2014-02-06 18:17
Va pagaliau susiėmė milicija Minske
vardasas 2014-02-06 22:33
kaip ir sakiau kasdiena pasigaunu nagla arba ziopla, siandiena pries 3 valandas pasigavau nagla ir pries valanda darviena nagla, viena kai norejau persirikiuoti kai baigesi istisine tik pradejus rikiuotis i kaire naglas per istisine kirto ir tiesiog padidines staigiai greiti ir apvaziavo mane is kaires be posukio signalo , vos ne vos sureagavau ir grazinau masina i vieta kitu atveju visa sona butu pagrazines. kitas atvejis vaziuojant pagrindiniu matau is desines tarp namu sviesos arteja bet auto nesimato, itariau kad didelis greitis tai iskarto rikiavausi i priesinga eismo juosta kad neatsitrenkciau nes jis manes nemato ir jo spejo sustabdyti bet tik jau ilekes i kelia, taip buciau garantuotai gaves smugi i desini sona. ir taip kasdiena. manau reikia tokius aukleti kaip sis vairuotojas
Arthuras 2014-02-06 23:54
Tie, kurie pateisinat tokius autobuso vairuotojo poelgius - iš jūsų atimt teises ir uždaryt nuo visuomenės. Visiems bus saugiau ir geriau gyvent... Nesu prieš, kad apie nusikaltimus būtų pranešama policijai su video įrodymais - viskas tvarkoje, taip ir turi būti, turim būt pilietiški(ir toks asmuo pilietiškas, o ne "ožys"). Tačiau SPECIALIAI nevengti smūgio (ir net nebandykit šito paneigt, nes vairuotojas tikrai NEVENGĖ smūgių) yra debiliškumo viršūnė. Tai gal kiekvienas įsigyjam registratorių ir kiekvieną vairuotoją, kuris nepalieka 10 metrų tarpo persirikiuodamas baudžiam jam durdami į šoną?.. Ot teisybė bus keliuose! Tikrai neteigiu, kad reikia pilt į stulpą, bortą, sieną jei kitas vairuotojas nepalieka vietos užkišdamas, nes tuomet neturėdamas registratoriaus nieko neįrodysi. Pasirinkti reikia minkštesnę vietą trinktelt - patį neleistino manevro iniciatorių. Bet čia tik tuo atveju, kai nėra kitos išeities! http://www.delfi.lt/auto/laisva-pavara/ ... d=63948186
sub 2014-02-11 03:08
Sutinku dalinai su nuomone, kad kai kuriose situacijose vairuotojas nestabdė. Bet šiaip jis teisingas. Aš turėjau avariją, prieš gal 4 metus. Registratoriaus neturėjau, o man staiga užkišo prieš perėją ir greitai stabdė, kad stabdyt spėjau bet nepakako, nes atstumas per mažas buvo. Anas vairuotojas policijai sakė neužkišęs, aš atvirkščiai ir buvau visiškai teisus, bet kadangi įrodyti savo tiesos negalėjau, stabdymo kelias trumpas - gavau baudą nes nesilaikiau atstumo. Ką jūs į tai? Tokių avarinių situacijų po to turėjau ne vieną, tad arba pristabdydavau jei matau kad lenda kažkas į mano juostą staiga, arba atvirkščiai padidinu greitį kad nelįstų.