Geriausi balandžio 1-osios „Google“ pokštai (Video)  (0)

Viena iš bendrovės „Google“ kasmetinių tradicijų – iš tiesų šauniai atšvęsti balandžio 1, melagių dieną. Įvairūs įmonės padaliniai tarpusavyje lenktyniauja stengdamiesi sumeluoti kuo įmantriau ir įtikinamiau. Pateikiame geriausius 2014 metų „Google“ pokštus.

1. „Google Magic Hand“

Japonija – šalis, kurioje žmonės stengiasi įvairius, net ir atrodytų, privačiausius procesus kaip galima labiau optimizuoti (na kad ir prikimšdami išmanios elektronikos į unitazus). Taigi, galbūt visai įtikinamai atrodo „Google Magic Hand“ - išradimas, padėsiantis vartotojui išvengti išmaniojo įrenginio ekrano braukymo savu pirštu. Nors turbūt kur kas svarbesnė stebuklingos rankos pritaikymo galimybė – nepasiekiamų nugaros vietų pakasymas:



Daugiau apie šią paslaugą – čia.

2. „Google Maps Pokémon Challenge“

Pokemonai – dar viena japoniškos kultūros dalis, kuri po pasaulį pasklido kur kas plačiau nei unitazų automatizavimas. O šių mitinių būtybių paieškas sukryžminus su papildytos realybės galimybėmis ir „Google Maps“ funkcijomis galima būtų sukurti visai neprastą pramogą – Pokemonų medžioklę realiame pasaulyje. Būtent tokią fantastišką galimybę balandžio 1 d. proga pasiūlė „Google“:

3. „Gmail Shelfie“

Visai ne apgavystė yra tai, kad elektroninio pašto paslauga „Gmail“ pradėjo veikti viešai 2004 metų balandžio 1 dieną. Kitaip tariant, šiandien „Gmail“ švenčia 10 metų gimtadienį. Taigi, visiškai natūralu, kad pašto paslaugos padalinys savo gimtadienį atšventė ir pokštu pasiūlė „Gmail Shelfie“ paslaugą.

Žodis „Shelfie“ yra sudarytas sukryžminus dalijimąsi nuotraukomis (angl. SHaring) ir savęs fotografavimą (angl. sELFIE), o šiuo žodžių apibūdinama paslauga – galimybė savo „selfiu“ pasidalinti taip, kad giminės, draugai ir artiemieji nuotrauką galėtų panaudoti savo „Gmail“ paskyros pagrindiniam langui iliustruoti.

Daugiau apie šią paslaugą – čia.

4. Termostatai „Nest“ keleiviniuose lėktuvuose

Praėjusiais metais „Google“ nustebino vienu iš savo pirkinių – bendrovė, pagrindinius turtus susikraunanti iš interneto reklamų, įsigijo išmanių termostatų gamintojus „Nest“. Ir šiemet nusprendė padidinti šio padalinio žinomumą trumpu „Youtube“ filmuku, kuriame galima pamatyti ne tik „Nest“ vadovą, bet ir žinomą verslininką, „Virgin“ įmonių grupės vadą Richardą Bransoną, tikinantį, kad nuo šiol kiekvienas jo įmonės lėktuvais skraidantis keleivis galės pats nusistatyti jam labiausiai patinkančią temperatūrą savo sėdynėje:

5. Pasimatymai vairuotojams

Dar vienas naujas „Google“ pirkinys – žemėlapių su socialiniais elementais paslaugas vystanti bendrovė „Waze“, kuriai šiemetinė balandžio 1 diena yra pirmoji „Google“ šeimoje. Ir ta proga „Waze“ nusprendė papokštauti vienišiams siūlydama galimybę susirasti antrą gyvenimo pusę pakeliui į darbą – paslaugą „WazeDates“.

Filmuko kūrėjai tikina, kad naujoji paslauga sėkmingai išbandyta Tel Avive (Izraelis) ir San Franciske (JAV) ir tinkamą antrą pusę kiekvienam vairuotojui atrenka pagal tai, kiek panašūs yra skirtingų naudotojų kelionių, taksi naudojimo, maisto užsakinėjimo įpročiai bei tos akimirkos atstumas tarp dviejų skirtingų paslaugos naudotojų:

6. Vertimas į emotikonų kalbą
Perduodant informaciją internetu vien tekstas nėra pakankamas, kad parodytų mūsų emocinę būseną – tam daugiau nei prieš 20 metų buvo pradėti naudoti emotikonai – tekstu sukurtos šypsenėlės, kurios pardoo, kada teksto autorius šypsosi, kada – garsiai juokiasi, kada – šoka ar ploja, kada pritaria, o kada – ne. Visoms šioms emocijoms parodyti pradėti naudoti nebe tekstiniai simboliai, o maži paveikslėliai (prisiminkite, kaip „Skype“ du paprastus simbolius pakeičia į šypsenos paveikslėlį).

„Google“ žengė dar šiek tiek toliau – savo „Translate“ paslaugą išplėtė tiek, kad dabar būtų galima paprastą žmonių kalbą išversti į emotikonus su labai plačiu paveikslėlių spektru. Ir tai turėtų būti naudinga ne tik žmonėms, kurie nori savo jausmus išreikšti vizualiai, bet ir žmonėms, kuriems sunku identifikuoti emocijas pagal jų grafinį atvaizdavimą:

7. „Fotobombinimas“ su David Hasselhoff

„Fotobombinimas“ - dar vienas gana naujas socialinis reiškinys, kuomet į pagrindinius nuotraukos herojus fiksuojantį kadrą netikėtai įsibruka koks nors nepageidaujamas dalyvis – kartais tokios „fotobombos“ smarkiai pagyvina nuotraukos suvokimą.

Būtent tokiu tikslu buvo pristatyta nauja nuotraukų redagavimo galimybė - „Auto Awesome Photobombs“ su David Hasselhoff – aktoriumi ir dainininku, kurį kai kurie žmonės galbūt dar prisimena iš tokių serialų, kaip „Gelbėtojai“ ar dar senesnio „Ratuoto riterio“.
Norint „pafotobombinti“ savo nuotrauką joje tereikia palikti šiek tiek vietos D. Hasselhoff veidui – ir jis įsibruks į kadrą.

 

Aut. teisės: delfi.lt

(7)
(0)
(0)

Komentarai (0)