Oficialiai pristatytas naujasis DOOM  (0)

Po ilgų metų laukimo konferencijoje QuakeCon oficialiai anonsuotas naujasis DOOM. Kūrėjai taip pat papasakojo apie tam tikras būsimo žaidimo detales, rašo puslapis Polygon.

Naujoji kultinio serialo dalis vadinsis DOOM – be jokių papildomų priedėlių ir skaičių, rodančių serijos dalies numerį. Turėsime reikalų su visaverčiu projektu, ir tai bus jokiu būdu ne DOOM 4, o jame rasime viską, kas buvo geriausia ankstesnėje trilogijoje, teigė Bethesda ir id Software atstovai.

Žaidėjai ir toliau kovos Marse, tačiau jau už mokslinių tyrimų bazės UAC ribų. Žaidimo prodiuseris Marty Stratton teigė, kad naujasis DOOM „bus nuostabus, o kovos su labai protingais priešais stebins savo realistiškumu“. Kaip ir ankstesnėse dalyse, rasime ne tik benzininį pjūklą, bet ir dvivamzdį, taip pat plazminių ginklų.

Uždaroje žaidimo prezentacijoje kūrėjai žurnalistams parodė ypač dinamišką sceną su labai įdomiais siužetiniais momentais, kurių nebuvo ankstesnėse serijos dalyse.

Paaiškėjo, kad pagrindinis herojus galės nurauti priešų rankas, kad jų pirštų atspaudai būtų panaudoti skenerius turinčiuose praleidimo punktuose, kartu peršokti per kliūtis, atlikti dvigubus šuolius ore. Tačiau labiausiai žiūrovus sužavėjo efektingas priešo pribaigimas herojaus batu.

Kūrėjai pristatymo metu pabrėžė, kad naujasis DOOM – tai klasikinė pirmojo asmens šaudyklė su viena siužetine linija. Viskas laikantis senų gerų tradicijų.

Priminsime, kad apie naujojo DOOM kūrimą buvo paskelbta dar 2008 m. Vėliau, jau 2011 m., leidėjas Bethesda nusprendė visus darbus pradėti iš naujo, visiškai peržiūrėta žaidimo koncepcija.

Apie būsimo DOOM pasirodymo datą nieko nepranešta, tačiau žinoma, kad žaidimas bus skirtas PC, Xbox One ir Playstation 4. Konsolių atveju galima tikėtis Full HD (1080p/60 fps) raiškos palaikymo. Bus naudojamas varikliukas id Tech 6, kurį Bethesda atstovai juokais vadina id Tech 666.

Deja, bet paprastiems vartotojams nelemta pamatyti DOOM žaidybinių kadrų iki pat 2015 m., rašo PCGamer. Tokį sprendimą priėmė kūrėjai tam, kad būtų galima patobulinti galutinę žaidimo kokybę, nenuviliant šios serijos gerbėjų.

Žaidimų serijos DOOM prodiuseris Pete Hines paaiškino, jog uždaras projekto pristatymas buvo suorganizuotas tam, kad būtų galima sulaukti didesnio visuomenės dėmesio.

Kūrėjai puikiai supranta, jog tarp DOOM gerbėjų vyravo labai prastos nuotaikos – mažai kas tikėjo, kad greitai pasirodys nauja dalis. QuakeCon vykusi demonstracija turėjo išsklaidyti pačius blogiausius gandus apie legendinės šaudyklės likimą. Ir panašu, kad jiems tai pavyko.

Pete Hines taip pat pabrėžė, jog leidėjas Bethesda Softworks labai brangina naujojo DOOM reputaciją, todėl išklauso kiekvieną kūrėjų iš id Software rekomendaciją. Būtent todėl, jo teigimu, įvyko uždaras pristatymas. Tai yra leidėjo duoklė tiems laikams, kai tokio formato anonsai buvo laikomi normaliu dalyku.

Susidomėjimą naujuoju DOOM turėtų padidinti ir tai, jog prie projekto pradeda dirbti Crytek vyriausiasis grafikos programuotojas Tiago Sousa. Per vienuolika metų, praleistų Crytek, jis dirbo prie visų Crysis dalių, prisidėjo prie visų CryEngine varikliukų kūrimo ir tobulinimo. Negana to, jis dalyvavo pirmojo Far Cry kūrime, taip pat Ryse: Son of Rome, todėl iš naujojo DOOM galima tikėtis tikrai aukšto lygio grafikos.

FACEIT. LT – IT Naujienos

Aut. teisės: Faceit.lt

(15)
(0)
(15)

Komentarai (0)