Ką tik techninę apžiūrą praėjusio BMW pirkėjas neteko žado: gedimai pylėsi kaip iš gausybės rago

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Atk 2015-04-17 12:23
Galima pasakyt, kad niekas nekaltas. Bet, tas, kas pardavė tokį automobilį su daug broko ir jei jis žinojo tai, tai jam gyvenime labai stipriai atsirūgs už tai. Ar jis paskui susitvarkys su tuom?
hamann 2015-04-17 12:28
Aš dėl pirkėjo neapdairumo nieko nesakau. Perkant tokį automobilį yra kvailystė nevaryt į servisą. Bet pati problema kyla iš to, kad nėra jokios atsakomybės nesąžiningiems pardavėjams. įteisintų kažkokias formas automobilių pirkimo-pardavimo sutarties, kurioje būtų punktas jog, pardavėjas privalo supažindint su jam žinomais defektais (o patikėkit perekupai juos dažniausiai puikiai žino) ir būtų kažkoks pagrindas išsiieškot iš jo išlaidas. O dabar sutartį vos ne ant tualetinio popieriaus gali ranka parašyt trim sakiniais, ir jos užtenka perregistravimui. Kad ir su NT pardavimu. Pasirašant preliminarią sutartį, pagal default pardavėjas turi supažindint su paslėptais trūkumais, ir iš jo galima išsiieškot patirtą žalą už tyčia nuslėptus defektus. O ridos sukinėjimas, turėtų būt griežtai kontroliuojamas ir prilyginimas sukčiavimui. Baudžiama pagal BK.
Atk 2015-04-17 12:28
Tada nereikia meluoti. O čia akivaizdžiai, kiek aš matau pardavėjas primėlavo. Reikia ir pasakyti, kad yradefektai, ratas skiles ir taip toliau, o ne pasakoti, kad jis puikios būklės ir panašiai.
hamann 2015-04-17 12:30
nu tai kas kaltas, kad nežinai pirkėjo teisių ir pareigų? brokuotas ar nesukomplektuotas prekes priima atgal ir gražina pinigus arba pakeičia nauja.
kestutisz 2015-04-17 12:37
Tai jie tegu važinėja kur nori, bet TA tai vistiek praeidinėja oficialiose kontorose, galima ir pažymėt tuo metu buvusią ridą. Gedimai kol garantija arba šiaip dužimai pagal casco irgi remontuojami ne pas murzius garažiukuose. Vėliau jau taip, daugiau loterija, liktų tik būrimas iš tirščių (ridos), bet bent jau nebūtų ko kaišioti padirbtas dylerių knygutes jei jų turinį galima bus patikrinti. Dabar gi net ridos negalima patikrinti neatsiklaupęs ant kelių prieš dilerį..
w00xer 2015-04-17 12:48
Kur lietuvoj galima deveta auto su garantija gaut? Be sarkazmo cia. Nes kiek as pats tezinau, tai brc tik paciu is mobile.de atvarytiem garantija duoda
hamann 2015-04-17 12:51
prieš nieką nereik klauptis. visi dyleriai, priima automobilius apžiūrai perkant ir juos tinkamai išpurto. perkant automobilį už €10k, yra nesąmonė pagailėt €60 kvalifikuotai patikrai. Bet kartoju. Reik ne simptomus šalint, o ligą. Liga slypi pardavėjuose. Galų gale kaip kokius kelionių organizatorius kontroliuoja, galima perpardavinėtojus taip pat sukontroliuot išduodant licenzijas pardavinėjimui automobilių. Pasitaiko toks atvėjis kai išduria pardavėją - atimi licenziją. (na čia toks konseptinė idėja, bet kažką realaus irgi būtų galima sugalvot)
Pumper 2015-04-17 13:04
Nebūtinai iš mobile. Tėvų V70 dabar nuvarytas pardavinėti į BRC ir jie tai Volvo irgi duoda 12 mėn. garantiją.
Arns 2015-04-17 13:06
Tol kol bus žmonių tikinčių istorijomis jog ledinis automobilis buvo prižiūrėtas nukvakusios bobutės, skirtas jai nuvažiuoti į bažnyčią, tol niekas nepasikeis. Net ir šiuo atveju, autoriaus bukumas milžiniškas, iš mūsų turgelių perkant ne visados servisai atranda visas ligas, o čia panašu nė nebandė niekas jų rimtai slėpti, iškart viskas pradėjo lysti.
technologas 2015-04-17 13:18
Yra ir tokių mašinų, tik jos spėju Vokietijos nepalieka, kol nesudrožia kiti, o parduodamos ten po brangiai. Viskas kainą turi, mūsiškiai pigiai nusiperka lupenas, kurių Vakaruose nebeverta remontuoti, garaže pakrapšto ir užsidėję antkainį turgėn.
Nerkus 2015-04-17 13:26
Neatsukęs spidometro mašinos neparduosi. Pvz stovi dvi dyzelinės identiškos mašinos 10m senumo. Vienos spidometras rodo 300kkm, kitos 160kkm. Jų stovis panašus, visi žino, kad 10m mašina negali būti pravažiavusi 160kkm, bet ja vistiek pirma nupirks, nors ir sakys, pardavėjui, kad atsukta rida:) Turguj mašina su 300kkm išvis būtų sunku parduoti, niekas net nežiūrės, todėl reikia atsukti. Perkant pigia masina, tai dzin ta rida. Jei nori gerų metų mašinos, tai pirkti reikia iš JAV. Arba iš Vokietijos oficialaus serviso su 6-12 men garantija. Aišku Vokietijoj kainos kitos, bet jei nori geros mašinos, tai galima ir susimokėti.
immortallt 2015-04-17 15:07
Už atsukimą bausti kaip už dokumentų klastojimą, nes tai ir yra. Kalėjime pasedės, nebeatsukinės.
enjoy.slurm 2015-04-17 16:33
Įstatyminė bazė turėtų būti gerokai patobulinta Lietuvoje, kad labiau apsaugotų pirkėjų interesus ir tuo pačiu labiau užtikrintų bendrą saugumą keliuose. Nes kolkas tai "perekūpų" verslas kaip įsisuko nuo nepriklausomybės atgavimo laikų, taip ir niekas nesikeičia, pusė Lietuvos su prasukta rida važinėja, dar pusė tos pusės auto buvę daužti.. Užtat jau rusai nebenori pigių auto iš Lietuvos (aišku kur jie dėsis be mūsų auksarankių perekūpų ).
Atk 2015-04-17 17:01
Ten ratas buvo paskutinis. Paskui po kitas parduotuves lakstyti... O pompa... aš galvojau, gal nemoku naudotis, gal kitur prireiks, ką ten dėl kelių litų atgal nešti. Nervų gal tik sugadinsiu, kaip sakoma, ir laiko. Be to ratas pakankamai pigus buvo, kitur niekur tokio nenupikrčiau, bet jei žinočiau, kad jis brokuotas, tai, turbūt, nepirkčiau. Be to taisydamas jį įgijau kiek patirties.
Pumper 2015-04-17 17:20
Nebūtinai lupenas. Vokietijoj paprastas kosmetinis remontas labai brangus, kartais žalos įvertinimas 2x mašinos vertės būna, todėl vokiečiai pas save netvarko, o parduoda pigiai. Lietuviai nusiperka, patvarko ir parduoda dvigubai brangiau.
ponulis 2015-04-17 18:34
Ta pati BRC suteikia garantija, tik tom detalem kurias tvarke. arba suteikia garantija, bet uz KOSMINE KAINA, taip, kad tokiu firmu labai mazai, kur garantija normalia duoda... Jei ne perikupai, tai Lietuvos keliuose dar ir dabar 80% masinu butu GOLF 3, AUDI 100, LADA. Taip, kad DIDELIS RESPEKTAS perikupams, o ne lokit ant ju.
Arns 2015-04-17 18:59
ponuli, koks respektas? Mašina yra mašina, o jei ji rimtai daužta ir tik ant juoko paremontuota, su nulaužtomis sistemomis (kad fiksuotu jog yra oro pagalvės, kad rodytu kitus svarbius duomenis kaip reikia) ji nė kiek ne saugesnė už pagal kišenę galimoms įsigyti. Kokie kiti privalumai, apart tai jog aukštesnės klasės mašinos aptarnavimas vis gi brangesnis?
Arthuras 2015-04-17 19:25
Visų pirma, pradėkim nuo to, kad automobilis buvo pirktas už kažkur 13 proc. likutinės vertės nuo naujo tokio automobilio kainos. Reikėtų apskritai lietuviams atprasti pirkti automobilius ne pagal savo išgales. Juolab, kad tokie automobiliai, kaip BMW 5, nėra perkami tam, kad būtų nuvažiuojama per dieną 20km. Jie perkami tam, kad būtų galima be didelio nuovargio per dieną nulėkti 500km ir daugiau. Metams tokio dyzelinio automobilio ridą reikia skaičiuoti bent 30k km. Minimum. O automobiliai nėra gaminami milijoninėms ridoms. Tai viena. Antra, turi būti absoliučiai naivus prieš pirkdamas automobilį ir nenuvarydamas jo į servisą patikrinti. Apžiūrint naudotus automobilius - iš kelių dešimčių būna vienas, kuris GALBŪT vertas dėmesio ir nuvarymo į autoservisą. Trečia, perikūpai yra parazituojanti visuomenės dalis. Jie randa visokių pasiteisinimų, bet realiai yra vagys ir melagiai, kurie net mokesčių nemoka. O argumentas "ne naują automobilį perki" - užmušantis. Taip, perkami ne nauji automobiliai, bet tai nereiškia, kad automobilis turi būti luptas ir belekaip sutvarkytas su 100kg glaisto. Ir pykstama ne dėl to, kad tokius automobilius atvaro, bet dėl to, kad gaišta savo ir kitų laiką meluodami. "Automobilis nedaužtas, sėdi ir važiuoji" - o nuvažiavęs pamatai per pusę centimetro į visas puses pasislinkusias kėbulo dalis ir šviežius dažus. Iš kur **** žinot, kad tokie kurmiai bent pagalves atgal sudėjo?.. Sakot, tik tokius lietuviai perka? Nė velnio. Tokie stovi skelbimuose ilgai ir nuobodžiai, kol neatsiranda vienas debilas, kuris nuperka. O geri automobiliai, net ir už didesnę kainą dingsta iš skelbimų per dieną. Bet be abejo, lavonus užsienyje gauna už kapeikas, nes ten tokių automobilių remontas kainuotų dvigubai nuo pačio automobilio vertės. Todėl uždarbis didžiausias.
ponulis 2015-04-17 20:17
Pezi Antanai. Tai ,kodel pirkejei eina i turgus ir perka tas masinas ir perikupu? Ar vaziuoja pagal skelbimus? Imk masina nuo tralo ir matysi defektus tikrus. Arba veskis is uzsienio pats. Kodel as pamates cigona man kazka siulanti ir snekanti, net neklausau jo ir ainu tolyn. Tai , kodel jus ainat i turgu , ar vaziuojat pas perikupa ir perkat masinas? Apie isvada patylesiu.. jei isnyks perikupai, tai dar 15% Lietuvos emigruos. Apart Vilniaus, visa Lietuva laikosi ant masinistu. Nes viena eiline masina tvarkant darbo gauna: Servisas, detaliu parduotuve, turbinu restoravimas, srotai, salonu valytojai, dazytojai, spakliuotojai ir t.t. KIEK zmoniu darbo neteks? Tai neverk , kad peripukas per metus nesumoka 5 tukstanciu litu mokesciu. Didesnius mokescius slepia, tie kurie veza tralais, bet ir vel istatymai labai blogi! Uzsienyje visai kas kita.
Arthuras 2015-04-17 20:31
Tegul emigruoja. Jei emigruos, vadinasi, buvo niekam tikę specialistai. O tu negalvoji apie rezultatą?.. Visi dirba, pirkėjas merkia pinigus, o ką gauna?.. Dar daugiau problemų. Nei vienas iš tavo paminėtų verslų nebankrutuos, jei perikūpai šūdo nebevežtų. Visi automobiliai genda, patenka į smulkias avarijas - darbo užteks. Esmė tokia, kad reikėtų stiprinti bendravimą su užsienio atitinkamom įstaigom. Kad jokie automobiliai patekę į avarijas tenais ir nurašyti, kaip nebetinkami taisymui, neatkeliautų pas mus. Kad būtų labai paprasta patikrinti automobilio ridą. O už jos klastojimą sodinti. Kitaip tariant, kad perkant automobilį iš bet ko, nebereikėtų sukti galvos, ar jame yra pagalvės, ar kėbulas nevirintas iš kelių dalių ir ar rida tikra. O visa kita - taisoma.