Ką tik techninę apžiūrą praėjusio BMW pirkėjas neteko žado: gedimai pylėsi kaip iš gausybės rago

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ponulis 2015-04-17 22:57
medinukas ... tai tu pats sau priestarauji.. Verkiat kokie blogi perikupai, bet vistiek perkat is ju. Ir pats vel ta pati sakai. Dar pasikartosiu, PERIKUPAS - tas katras perka masina LIETUVOJE is zmogaus, kuris parvaro is uzsienio. Tai jie tralu randa kazkaip? Tralu pastovei pilna tike Panevezyje, tiek Taurageje, tiek Kaune. Kitur nesitrinu daznai, negaliu pasakyti. Taip , ne visi turi laiko. TAI vienas is punktu, kodel zmones turi rankas buciuoti perikupams! Visa juoda darba padaro uz juos uz niekingus 150-300euru (vidutines vertes masina, iki 3000e, tokie uzdarbiai). Vel sau priestarauji. Tai verkiant kokie blogi perikupai, vaziuokit parsiveskit, ar per pazistamus parsiveskit is uzsienio.Tai faktas, kad per kukli, del to ir sakau, kad su Golf3 vazinetu. Isliks tik 10-15%, ne del to, kad blogi specelistai (tokiu ir daug), bet rinka bus 10 kartu susitraukusi. As tik isvardinau pagrindines sferas susijuses su auto atgaivinimu, dar yra dauuuuuuuuug. pliumpistai, dazu/autochemijos/reikmenu/irankiu/kebulo parduosimo parduotuves, zmones kurie veza detales is uzsienio ir t.t. Remonto kokybe pardaveju prasta, sutinku 100%, bet KOKIA PAKLAUSA - TOKIA IR PASIULA. Kai uz EUROPINES kokybes masina lietuvis mokes EUROPINE kaina, viskas pasitaisys. Ivede privaloma tech apziura, visi patenkinti, bet zmonems dar blogiau. Masinistai pakele 100-150 euru kaina ir uz babkes pravaro tech apziura, zmogus nezino nei kas kaip ka (nu cia dazniausia, buna , kad varo kartu su pirkeju).
Finalfour 2015-04-18 01:31
Ok, ponuli, gerai, tebunie. Lietuvis nemoka pakankamai, del to ir gauna tokia koybe, ok. Tada atsakyk man i kita klausima: Kodel, kai zmogui parduodi suda su malkom vietoj oro pagalviu ir sulipinta is triju daliu, tu jam i akis MELAUOJI, kad masina tvarkinga, rida tikra ir pasakai ta sakraline fraze, uz kuria i snuki tik kalt norisi - "sedi ir vaziuoji"? Atsakyk prasau. Kodel MELUOJI? Kodel nepasakai - sita masina buvo susmogta i medi, as ja atsiausiau, ispjoviau katalizatoriu, atsukau rida, perdaziau pas vasia garaze ir dabar tau parduodu, bet uztat kaina 3 x mazesne nei tokios pat tvarkingos Vokietijoje? Tada zinok niekas ant taves nepyktu uz tai kad tep lep masina padarei, kaip tik padekotu uz sazininguma ir sprestu, ar jam ja pirkt, ar ne. Kodel taip neapsakai?
ponulis 2015-04-18 10:07
As dar karta pasikartosiu! As neinu pirkti i NORFA parduotuve, nes man ten nepatinka, nekelia pasitikejimo, prekes prastos kokybes, esu rades kirminu ir t.t. TAI KODEL JUS LEKIAT PAS TUOS PERIKUPUS TADA?!!!! Nes Lietuvoje 90% zmoniu UBAGAI! Dar karta paskaityk ka parasei! PARDAVEJAS galetu taip TEIKTI, jei masina butu NAUJA , Arba jis butu vienas seimininkas nuo jos pirkimo pradzios. KA jis zino, kas pries tai su ja buvo daroma!?!?! Ir tai, gal kai jis paskolino kaimynui masina, jis ispjove katalyza ir iseme airbegus? Dabar dar relybes! SKAITYKIT! 1) Masinos iki ~3k euru, kur liaudis perka, jas lavonus virinti is 2 ir vesti is uzsienio, NEAPSIMOKA, tokiu vienetai siai dienai. 2) Airbegu kainos JUOKINGOS siai dienai, todel 90% masinistu juos deda i vieta (reciau gal deda dirzus saunamus). Jei koki lanzerona atsuka, ar ivirina, tai masinos saugumas gal 3% ten pasikeicia , kur itakos tures per avarija 1 is 5000 kartu koki, kad sutaptu, kad i ta vieta, tam tikru kampu, tam tikru smugiu, tam tikras susidurimas butu.. Kas vel sakau, geriau remontuota geresnes klases masina, nei ledine, senesnes kartos (saugumo sumetimais).
Arthuras 2015-04-18 10:52
Be abejo, kad niekas automobilio iki 3k eur nevirins. Bet visi automobiliai būdami jaunystėje kainuoja daugiau. O po to juos naudoja ilgai (suvirintus) ir nuobodžiai keli savininkai iki kol jie tinkami tik į metalo laužą. Ir tik nereikia skiesti, kad suvirinama kokybiškai ar, kad standumas toks pat, kaip tik iš gamyklos. Vidinės siūlės dažniausiai nevirinamos, jau nebekalbant apie tai, kad nesugeba (o gal ir neįmanoma) automobilio atitampyt, kad iš išorės nesimatytų, jog jis kreivas. Ratų geometrija baisi, padangas ėda ir t.t. Kas dėl pagalvių - toli gražu, ne visų modelių pagalvės pigios. Tai viena. Visų antra, normalūs servisai keičia ne tik pagalvę, bet ir laidus, smūginius daviklius ir t.t. Kaip manai, kodėl po galais delfyje tiek daug automobilių po avarijos nuotraukų su neišsiskleidusiais airbag??? Todėl, kad jų ten nebebuvo arba jie nesuveikė.
immortallt 2015-04-18 12:31
Metalas po pirminio apdorojimo jei yra bet kaip kitaip "atstatomas" ar virinamas praranda savo pirmines savybes. Tai yra avarijos metu nesielgs taip, kaip buvo numatyta. Net 10 metų atitarnavęs automobilis nebesielgs taip pat, kaip turėjo naujas, nes metalai oksiduojasi, kenčia nuo vibracijų, staigių stabdymų ar smulkių avarijų. Na pagalvės ne visada šauna. Tėvas va buvo "smagiai" į subinę įvaręs, pagalvių nešovė, nes kompas nusprendė, kad nereikia.
Arthuras 2015-04-18 12:36
Nekalbu apie tokius atvejus, kur "reikia ar nereikia šaut". Kalbu apie tokius atvejus, kuomet automobilis suknežinamas kapitaliai, o nei viena pagalvė neiššauna. Akivaizdu - jos buvo "suchaltūrintos".
Simplicity 2015-04-18 12:52
, kad prikiaulintum. Pvz., galima pramušti karterį ir be tepalų dar šiek tiek pasivažinėjus uždėt naują karterį, supilt naujus tepalus ir automobilį parduot kaip gerą. Pirkėjui po kažkiek tūkstančių kilometrų paprasčiausiai užkals variklis. (Sėkmės ieškant teisybės.)
Finalfour 2015-04-18 14:23
Ne nu cia kaio kuriem su teksto suvokimu rimtos problemos. As dar karta paklausiu parasto klausimo: Kodel pridarius tas makles (apgavikai, kiniskos skardos, suchalturinta elektronika) perekupas MELUOJA ir sako kad viskas ledas, jei PATS tas makles padare ir tai ZINO? Sudetingas klausimas?
Atk 2015-04-18 16:26
Todėl, kad jis yra vergas laiko. Jam tai labai stipriai atsišauks. Todėl jam reikia linkėti laimės, praregėjimo, kad viskas jam gyvenime pasisektų.
Arthuras 2015-04-18 17:25
Normalūs automobiliai Vokietijoje skelbimuose kainuoja 10-15 proc. brangiau - nėra taip baisu. Aš jau geriau pasiimsiu 10-15proc. brangesnį, nei mūsų auksarankių burtą. Ir paprasčiausiai apskritai, turbūt reikėtų, kad įregistruojant automobilį iš užsienio šis turėtų praeiti ekspertizę (kada nors gal korupcija atsikratysim). Kurioje galėtų jau šį bei tą patikrinti.
ponulis 2015-04-18 21:00
Nes jis yra "pardavimu vadybininkas", jis dirba darba, kad parduotu preke. Taip pat, kaip Maximoj vistienos desreles, bet sudetis su kiaulienos kaulais, skurom, kanopom. Taip, pat kaip puodai nepridegantis ir gyvenima isgelbeti gali, organus ten gabena juose. Bankas duoda paskola, bet mazom raidytem parasyta buna 1000 psl sutartyje, kad tau krakas nusimato ir t.t. VISUR RINKA ISKREIPTA, kodel masinu pardavejei turi buti 100% saziningi? Atsakyk man i sita klausima. O ten hakeriai apie metalu issidevejimus , deformacijas, ir .tt. tai i lauka reiktu islysti, gryno oro ikvepti ) Tau cia ne NASA spaceship, galu gale ne F1. Del tu issidevejimu , perkaitintu metalu, sumazejusio stangrumo ir t.t. tai cia tokia minimali reiksme, kad avarijos atveju netures jokios reiksmes. Aisku yra visai kosminiu meistru, kur nezino ka daro, viena isoreine skarda bakavyna privirina, tai nieko gero. NET OFICIALIUS dyleriai pardavineja masinos ketvirciais, reiskias viskas tvarkoma ir sutvarkoma, nereikia cia i NANO technologijas leistis, i auksciausia fizika ir chemija..
Simplicity 2015-04-18 21:23
Arthuras, jau rašiau, kad šiais laikais niekas prie medžių lynų neriša ir taip geometrijos neatstatinėja. Tam reikalui naudojamos kompiuterizuotos staklės. Ko nepavyks padaryti su tampymo staklėm, tą padarysi su ratų suvedimo stendu. Apie tarpus tarp skardų tu jau taip diletantiškai prirašei— kaip tikras programuotojas. Nereikia automobilio supilt kaip obuolio, kad tarpai tarp skardų nevienodi būtų. Su kinietiškomis skardomis reikia gerokai pavargti, kad jas normaliai į vietą pastatytum, nes kaip ir visa kita kinietiška produkcija, jos yra nelabai kokybiškos. Kalbant apie kainas, tai niekas jums netrukdo gaudyti pigius Ryanair bilietus ir skristi pas vokiečius „tik 10-15% brangesnių“ ledinių automobilių užsipirkt, kur ir rida tikra, ir dalys tik originalios (OEM). p.s. Na, o pezantiems tik apie originalias dalis remontuojamuose automobiliuose, siūlau pradžiai bent jau vairuotojo pažymėjimą įgyt ir išmokt ratą patiems pasikeist, nes visiškai nesigaudo realybėj ir kiek kas kainuoja.
giedrius.saugai 2015-04-18 23:11
10 metų atstatinėju automobilių geometriją. Mašinos daugiausia užsienio rinkai 3- 7 metų senumo, tad galiu šį tą pasakyti, ką mažai kas paminėjo . Jei mašina pakankamai gerai ištiesinta, tai jokie ekspertai, jokie stendai to neparodys, kol neišardysi salono, nenuplėšysi gumų ( žinoma,- jei nebus paruošėjo ir dažytojo darbo defektų ). Jeigu mašinos visi tarpeliai idealiai sueina, durys darinėjasi gražiai,- tai labai labai didelė tikimybė, jog perkate automobilį, turėjusį didelę avariją, nes netaisytos sveikos mašinos tarpai praktiškai niekada nebūna idealūs. Nereikia bijoti mašinų su pakeistais kėbulo ketvirčiais, galais ,- tai kad jie privirinti- ne bėda. Bėda yra ta, kad per laiką dėl neparuošimo, tos vietos pradeda rūdyti. Nepatartina pirkti mašinų pakeistais stogais, o ypač - turėjusių smūgį į šoną. Paprastai vidiniai sluoksniai yra nesunkia suvirinami ir daugelis skardininkų jų nepalieka, nes tai ne tik kad silpnina kėbulą, tačiau gali atsirasti ir besitrinančių, nesuvirintų metalų garsai, dėl kurių atsiras problemų parduodant. Kad automobilis , suvirintas , sekančios avarijos metu plyšta per pusę,- tai labiau mitas , nei realybė. Šį mitą sukūrė automobilių gamintojai, bei jų remiamos žiniasklaidos priemonės. Kaip argumentą, pas mus dažnai mėgsta pateikti tą nelaimingą dainininkų audi A8, kuris lekiant šonu plyšo per pusę. Visų pirma ten buvo aliuminė mašina,- o aliuminis , pasiekęs kritinę linkimo ribą, plyšta. antra,- Vokietijoje, turkai, neturėdami aliuminiui virinti aparatų, tas mašinas kniedija paprastomis kniedėmis, ir dažniausia per pusę!!!
giedrius.saugai 2015-04-18 23:26
Dar pridursiu. Jokie stendai automobilių atitampymui nereikalingi, - tai tik bereikalingai garaže vietą užimantis metalas. Kelios kilpos, kelios atramos, presai , grandinės, ruletė ir porą gulsčiukų. Nėra tokio mušimo, kurio neitų visiškai atitaisyti,- tai tik laiko ir mokamos sumos klausimas. Bėda yra tik tame, kai perekūpai, taupydami centus neperka važiuoklės dalių, o tiesina tas pačias, virina šarnyrus, vairo antgalius , šakes ir amortizatorius. Kita bėda yra tos taip vadinamos taivanietiškos detalės, kurios ne tik kad liesesnės ir nedebaigtos, bet dar ir neturinčios atsparumo rūdijimui.
Arthuras 2015-04-18 23:39
O pats esi matęs suvirintų automobilių po antros avarijos? Labai įdomu būtų pamatyt, kas gaunasi, kuomet automobilis papuola į avariją antrą kartą, po ketvirčio pakeitimo. Vieni varo į vienus vartus, kiti į kitus vartus. Bet kažkaip pasitikėt kažkieno virinimu - nenorėčiau. Nebent remontuotis tokį smarkiai daužtą automobilį pačiam.
Arthuras 2015-04-18 23:48
Turiu klausimą. Tarkim lonžeronas lenktas per pus avarijos metu ir gana smarkiai. Na tvarkoj, atitampom. Kas bus per kitą avariją? Standumas toks pat?..
giedrius.saugai 2015-04-19 00:13
Arturui.. Ne apie naują kalbu, o apie naudotą. Naudoto (su vidutine rida,ten 200, 500 K km), paprastai tarpai išsiderina dėl padilimų ir deformacijų. Aš tai praktiškai prie kiekvieno tokio "sveiko" ( kuriam tik sparnas tarkim lengvai įlenktas) randu prie ko prikibt. "suvirinto po antros avarijos..." Teko. Ir nieko. Kartais net ne iš karto pavyksta pamatyti. Būna, kad jau pjauni, ir pastebi ,jog šalia jau kitą siūlė "lanžeronas lenktas ..." Beabejo bus silpnesnis 10-30 %. Ir čia vėl priklauso nuo tiesinimo. Paprastai nėra sunku pastiprinti, jei vieta kritinė ir jei eina tai padaryti, kad po to neliktų žymių. Dažnai nutinka taip, jog jau ištiesintą lonžeroną reikia dar šiek tiek pastumti , todėl praktikoje iš anksto sulieju dar papildomas kelias siūles, kad jis nelinktų per tą pačia vietą, tai padeda sutaupyti laiko. Iš esmės, tiesinta ta pati dalis yra blogiau nei pakeista, privirinta kita. Bėda yra tuomet, kai yra labai taupoma ir neperkama, kai jau tikrai reikia keisti, o kepama iš visiško blyno. Arba kai vėl dėl skubėjimo ar taupymo, paliekamos buktos. Čia priklauso nuo perekūpo. Skardininkui nėra tikslo daryti chaltūrkes, nes paprastai kaina nustatinėjama po darbų,- tad pasiimi už viską
Arthuras 2015-04-19 00:21
Kad jau turiu progą, paklausiu ir dar vieno dalyko - kodėl nerekomenduoji automobilių su keistais stogais?
giedrius.saugai 2015-04-19 00:36
Gaunasi labai trumpa palyginus virinimo siūlė, o laikyti turi daug. Taip pat daug sluoksnių viduriniuose statramsčiuose. Sunkiai suderinti durų sandarumus, problema su rūdimis po stiklais ir, pats svarbiausias,- labai retai tebūna kad susilementų tik stogas... vadinasi bus ir sparnai, kapotas, greičiausia ir tos pačios stoikės iki virinimo siūlės( paprastai stogą pardavėjai pjauna palikdami tik sprindį stoikės, vadinasi kita linkusi jos dalis turės būti tiesinama). Be to labai nukenčia salonas kol vyksta virinimai, paruošimai, metalo , glaisto dulkės, stiklai ventiliacijose. Ir viskas tai komplekte gaunasi nekaip
giedrius.saugai 2015-04-19 00:41
Idealus mušimas, tai smūgis į galą. Tada keiti visą galinę dalį su visu dangčiu, buferiu ir lempomis ir gauni sveiką automobilį, Labai mažai ruošimo, jokių problemų su ratų suvedimais. O jei galinę dalį pataikei nupirkti palei spalvą - tai lieka minimaliai dažymo.