Nauja „Microsoft“ iniciatyva: išmėginkite programavimą žaisdami „Minecraft“  (2)

Korporacija „Microsoft“, 2014 metais už 2,5 milijardo dolerių įsigijusi kompiuterinį žaidimą „Minecraft“, nutarė pasinaudoti jo populiarumu ir kitu tikslu – paskatinti vaikus mokytis programuoti.

Jau ir anksčiau „Minecraft“ suteikė jos gerbėjams galimybes šiam žaidimui kurti įvairius įrankius, tačiau „Microsoft“ pasielgė kiek kitaip – sukūrė nesudėtingą programavimo aplinką, atrodančią taip pat, kaip ir šio žaidimo sąsaja.

Joje žaidėjai gali dėlioti programinio kodo blokus ir juos jungti tarpusavyje visai taip pat, kaip ir „Lego“ žaidimo kaladėles, ir čia pat pamatyti rezultatą – „Minecraft“ lauke judančius ir kokius nors veiksmus atliekančius žmogeliukus.

Beje, gruodžio 7 dieną įvyks „Programavimo valanda“, kuomet tūkstančiai mokyklinio amžiaus vaikų galės praleisti valandą , mokydamiesi kodavimo pagrindų.

Pamėginti galima čia: https://studio.code.org

Aut. teisės: MokslasPlius
MokslasPlius

(20)
(0)
(20)

Komentarai (2)