„Valkyrie“ – ko gero geriausias ir saugiausias asmeninis lėktuvas (Video)  ()

Nedidelis mitrus lėktuvėlis, vertas (ne tik) kišenpinigių atsisakymo…
Tai viena iš 10 inovacijų, apdovanotų 2016 Invention Award prizu

Nepralenkiamos estetikos lėktuvas.

David Loury nėra klasikinių automobilių mėgėjas. Bet nusprendęs radikaliai perdaryti privatų lėktuvą, ieškodamas įkvėpimo, jis atsigręžė į prabangius automobilius ir jų pažangią estetiką. „Maserati ir Mercedes-Benz buvo pagrindiniai automobiliai, iš kurių sėmiausi inžinerinių idėjų ir koncepcijų,” sako nepriklausomas aeronautikos inžinierius. Šios koncepcijos išsivystė į Valkyrie: penkiavietį lėktuvą, kurį jis vadina „aukštųjų technologijų ateities aparatu.”

Valkyrie išorė išties futuristiška – ir graži. Taip yra, nes Loury kūrė aparatą taip, kad jis turėtų estetiškas proporcijas: „išlenktas profilis priekyje, glotniai pereinantis į įgaubtą galą.”

Loury norėjo, kad Valkyrie būtų ne tik gražus lėktuvas, bet ir efektyvus bei lengvai valdomas. Taigi jis įtaisė antrą sparną šalia nosies, kuris suteikia papildomą keliamąją jėgą. Taip lėktuvas gali skristi iki 20 procentų greičiau, sunaudodamas mažiau kuro, nei Cessna ar panašus lėktuvas.

Valkyrie specifikacijos

  • Išradėjas: David Loury
  • Kompanija: Cobalt
  • Greitis: 350 AG varikliu Valkyrie gali pasiekti 260 mazgų greitį (480 km/h). Skrydžio nuotolis 1900 kilometrų.
  • Neprilygstamas vaizdas: Valkyrie vientisas Plexiglas gaubtas yra didžiausias iš visų asmeninių lėktuvų, suteikia 320 laipsnių apžvalgos kampą.
  • Išbaigtumas: 5/5

Dėl priekinio papildomo sparno, skrendant beveik neįmanoma prarasti keliamąją jėgą – pakliūti į suktuką. Dėl paprasto valdymo (vos viena vairalazdė ) ir daug informacijos pateikiančios Garmin G3X skrydžio informacijos sistemos, Valkyrie valdymas itin intuityvus. „Paleidus variklį, jį lengva valdyti kaip automobilį,” sako Loury. „Taigi, net jei esate blogas pilotas, jis atleis klaidas.”

Loury’io startuolis, Cobalt, planuoja pradėti priimti išankstinius eksperimentinės lėktuvo versijos užsakymus, Valkyrie X, jau 2016 metų antroje pusėje, ir plačiai rinkai skirtą versiją Co50 Valkyrie, 2017 metų viduryje. Vienintelis dalykas, skiriantis jus nuo Co50 Valkyrie yra $750 000 kaina. „Tokių lėktuvų gamyba nėra pigi,” sako Loury. Bet jis pažymi, kad kaina tik šiek tiek didesnė už panašaus privataus orlaivio. „Kol nebuvo Valkyrie, pasiūlymai nebuvo tokie žavūs ar smagūs,” sako jis, „ir nė iš tolo neverti pastangų.”

Matt Giles
www.popsci.com

Aut. teisės: Input.lt
Input.lt

(34)
(3)
(31)

Komentarai ()