„Shaman“: 8x8 visureigis, kuris užtikrintai įveikia net sudėtingiausius taigos kelius (Video)  (6)

Šiuolaikinė inžinerija padeda kurti efektyvesnes, saugesnes ir praktiškesnes konstrukcijas, tačiau šis „Shaman“ visureigis griauna visus standartus.

Važiavimas bekele yra purvinas ir pavojingas procesas... tik jei nesėdite už 8x8 „Shaman“ vairo. Šis visureigis turi tris unikalius vairavimo režimus, kurie užtikrintai įveikia net ekstremaliausius Rusijos taigos kelius.

Vairuotojas turi galimybę perjungti keturių priekinių ratų režimą, kuris padeda, lekiant dideliu greičiu, tiksliau atlikti posūkius; ar nustatymą, leidžiantį ratams įsijungti kiekvienam atskirai. Taip galima sukurti slydimą šonu.

Tai milžiniška transporto priemonė, sverianti daugiau nei 4800 kg. Ji  gali traukti 1500 kg svorį ant kieto pagrindo ir 1000 kg svorį ant minkšto grunto. Tačiau šiam visureigiui tai ne riba.

Pneumatinė sistema leidžia keisti kiekvienos padangos slėgį ir taip optimizuoti vairavimą ant bet kokio reljefo, sukuriant geresnį sukibimą. Taip kartu yra apsaugoma ir aplinka, nes išvengiama įspaudų žemėje, kurios gali išlikti iki 100 metų.

„Shaman“ taip pat turi itin mažą svorio centrą, leidžiantį visureigiui lengvai įveikti 45 laipsnių šlaitus, taip pat išlaikyti sukibimą važiuojant ir 47 laipsnių kampu.

Ši mašina turi 176 AG turbodyzelinį variklį, kuris ryja 25l/100km degalų. Ji gali važiuoti tik 70 km per valandą greičiu. Tačiau riedėti gali ne tik žeme, bet ir lėtai plaukti vandeniu. Tam padeda pritvirtinamas sraigtas.

Visureigio viduje sėdėti gali net 10 keleivių, todėl į keliones 100 tūkst. dolerių sumokėjęs savininkas galės pasiimti ir būrį draugų. Ir nors ji gali pasirodyti griozdiška bei šiek tiek nepraktiška, tačiau prireikus įveikti sudėtingas kliūtis kelyje, „Shaman“ yra geriausia išeitis.

Aut. teisės: www.technologijos.lt

(25)
(8)
(17)

Komentarai (6)

Visi šio ciklo įrašai