Oficialiai pristatytas Europos rinkai skirtas „Opel Ampera-e“: elektromobilis, kuris aplenkė visus konkurentus pagal kainą ir galimybes (Video)  (1)

Paryžiaus automobilių parodoje „Opel“ Europos rinkai pristatė elektra varomą „Ampera-e“. Besidomintys elektromobiliais, matyt, žinos, jog „General Motors“ šį automobilį JAV pristatė dar sausio mėnesį. Tiesa, Amerikoje produktas yra pakrikštytas „Chevrolet Bolt“ vardu. Tačiau įdomiausia, kad gamintojas automobilį pirmą kartą parodė ne Detroito automobilių parodoje, o CES parodoje Las Vegase. Manau, tai daug pasako apie auditoriją, kuri šiuo metu domisi elektromobiliais.

JAV ši transporto priemonė jau spėjo sulaukti visai palankių įvertinimų. Pavyzdžiui, žurnalistai iš „Roadshow“ su „Bolt“ sugebėjo įveikti 388.88 kilometrų atstumą nuo Monterey iki Santa Barbara. Vadovaujantis oficialiu Europos įveikiamo atstumo apskaičiavimo testu (NEDC - New European Driving Cycle test), 60 kWh akumuliatoriumi apginkluotas, „Ampera-e“ vienu įkrovimu gali nuvažiuoti net 500 kilometrų.

Tačiau, reikia turėti omenyje, jog šis testas atliekamas laboratorinėmis sąlygomis. Dėl to, realiame pasaulyje vargiai pasieksite tokį rezultatą. Tikrovei artimesnis yra JAV atliekamas EPA (Environmental Protection Agency) testas, kurio metu nustatyta, kad šis automobilis gali įveikti 238 mylias (arba 383 kilometrus). Beveik tiek, kiek nuvažiavo, anksčiau minėti, „Roadshow“ žurnalistai.

Tiesa, jų kelionės pabaigoje automobilio kompiuteris rodė, kad dar galima nuvažiuoti 27 kilometrus. Turint galvoje, jog didžioji dalis kelionės vedė greitkeliu - elektromobiliams nepalankiausiomis sąlygomis - tai puikus rezultatas.

„Opel“ labai didžiuojasi „Ampera-e“ dinaminėmis savybėmis. Gamintojas net sukūrė reklamą, kurioje elektromobilis iki 30 metrų ribos įsibėgėja greičiau nei visi dabartiniai „Opel“ gamos modeliai. Įskaitant ir žiedinėms lenktynėms paruoštą „Astra“!

Vadovaujantis gamintojo pateiktais duomenimis, „Ampera-e“ iki 100 km/h įsibėgėja šiek tiek greičiau nei per 7 sekundes. Labai panašiai kaip ir „BMW i3“. Patikėkite, to tikrai daugiau nei pakanka.

Deja, „Ampera-e“ negali pasigirti tokia gausybe „žaisliukų“ kaip „Tesla Model S“ ar „Model X“. Čia nerasite nei autopiloto, nei 17 colių lietimui jautraus ekrano ar teatrališkai iš durelių išvažiuojančių rankenėlių. „Opel“ kur kas žemiškesnė transporto priemonė, bet kasdien reikalingas funkcijas ir saugumą užtikrinančias sistemas čia tikrai rasite. Kompiuteriai.lt auditorija turėtų įvertinti tai, kad automobilis palaiko „Android Auto“ ir „Apple CarPlay“, o papildomai bus galima užsisakyti bevielį telefono kroviklį.

Žinoma, „Model S“, ar juo labiau „Model X“, tikrai nėra tiesioginiai konkurentai. „Ampera-e“ reiktų lyginti su „Nissan Leaf“, „BMW i3“ ar „Tesla Model 3“. Tačiau pirmieji du yra kur kas senesni, gerokai mažesnį atstumą nuvažiuojantys elektromobiliai, o „Model 3“, geriausiu atveju, bus parduodamas tik nuo 2017 metų pabaigos. Dėl to „Opel“ savo kainos kategorijoje, kurį laiką lygių sau neturės.

Bazinis modelis turėtų kainuoti apie 35 tūkstančius eurų. Kai kuriose šalyse galėsite sutaupyti kelis tūkstančius gaudami valstybės subsidiją, o Lietuvoje teks pasitenkinti nemokamu parkavimu, leidimu važiuoti viešojo transporto juostose ir 38 vietomis, kur galėsite įkrauti akumuliatorių.

Aut. teisės: Kompiuteriai.lt
Kompiuteriai.lt
Autoriai: Gabrielius Blažys

(49)
(0)
(49)

Komentarai (1)