Štai ir atkeliauja „Audi Q8“: kiek kainuos, kokį variklį turės ir kokio dydžio bus karščiausia visureigių segmento naujiena  (33)

Detroito automobilių parodoje debiutavo „Audi Q8“ koncepcinis modelis. Kaip išduoda pavadinimas, tai yra šiek puošnesnė demonstracinė būsimo didžiausio kompanijos visureigio versija. Serijinės gamybos modelis rinkoje turėtų pasirodyti ateinančiais metais. Q8 vokiečių gamintojas skiria pirkėjams, kurie ieško didelio visureigio, tačiau nori elegantiškesnio stiliaus kėbulo.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Lyginant su dabartiniu gamos flagmanu Q7, kupė dizainą imituojanti galinė dalis nėra vienintelis ženklus skirtumas. Visureigio ratus suks hibridinė jėgainė su įkraunama akumuliatorių baterija.

Galinga hibridinė jėgainė

Vidaus degimo variklio vietą joje užims 3,0 litrų darbinio tūrio benzininis variklis išvystantis 333 AG galią ir 500 Nm sukimo momentą. Elektros motoras pridės dar 134 AG ir 330 Nm.

Pateikiama bendra tokios sistemos galia siekia 442 AG, o didžiausias sukimo momentas – 700 Nm.

Elektros energiją tiekia gale sumontuota 17,9 kilovatvalandžių talpos akumuliatorių baterija. „Audi“ skelbia, kad vien jos resursų užteks nuvažiuoti 60 kilometrų. Tuo metu su pilnu benzino baku Q8 galės įveikti daugiau nei 1000 kilometrų.

Dinaminė didžiojo visureigio charakteristika atrodo solidžiai. Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 5,4 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis apribotas iki 250 km/val.

„Audi“ naudoja puikiai pažįstamą „quattro“ visų ratų pavarą, kuriai hibridinės jėgainės trauka padedant sukimo momento kontrolės sistemai perduodama per automatinę aštuonių laipsnių transmisiją.

Apie siūlomų variklių gamą kalbėti kol kas anksti, tačiau hibridinė jėgainė JAV parodoje buvo pristatyta ne dėl įvairovės. Tiesa, serijinės gamybos versija greičiausiai nebus tokia galinga.

Didesnis už „Range Rover“

5220 milimetrų ilgio ir 2040 milimetrų pločio Q8 bus didesnis už „Range Rover“, tačiau kuriant sportiškesnį siluetą jo stogo linija yra 210 milimetrų žemesnė nei britiško visureigio.

Tuo metu bazė 78 milimetrais ilgesnė, taigi šis modelis turėtų būti kiek erdvesnis. Skelbiama, kad bagažinės tūris sieks 630 litrų. Serijinės gamybos modelis greičiausiai išlaikys gigantiškas radiatoriaus groteles, tačiau vargu ar gaus tokius pat gigantiškus 23 colių dviejų atspalvių lengvojo lydinio ratlankius. Gatvėms skirtas Q8 greičiausiai neteks ir vientisos juostos, kuri jungia galinius žibintus.

Visureigio viduje rasime aukščiausios kokybės oda aptrauktas sėdynes ir 12,3 colio įstrižainės lietimui jautrų ekraną. Jame bus pateikiama svarbiausia informacija.

Taip pat duomenis ant priekinio stiklo projektuos ir naujos kartos papildytos realybės sistema. Didžiausias „Audi“ visureigis bus gaminamas Bratislavoje (Slovakija) greta dabartinio Q7. Čia taip pat bus surenkami ir naujos kartos „Porsche Cayenne“ ir „Volkswagen Touareg“. Prognozuojama, kad bazinės komplektacijos Q8 kaina prasidės nuo 70 tūkst. eurų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(18)
(5)
(13)

Komentarai (33)