Lenkija yra giliai tikinti šalis? Galbūt, tačiau internete turi tokį žaidimą, kurio pas mus neįsivaizduotume  (2)

Kur kitur galėtumėte pamatyti, kaip moteris nuogai išsirengia prieš picų išvežiotoją ir pasisiūlo jį veltui patenkinti oraliniu būdu? Taip retoriniu klausimu vokiečių žurnalistams atsakė vienas lenkų studentas, paklaustas, kodėl Lenkijoje tokia populiari internetinė televizija „Showup.tv“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Studentas tik apgailestavo, kad picų išvežiotojas tada nesutiko būti pamalonintas, tačiau nesigailėjo pervedęs keliolika zlotų drąsiai moteriai už erotinę išmonę. Įgyvendinti tokią fantaziją moteris buvo pasižadėjusi tuo atveju, jei „Showup.tv“ gyvai stebintys žiūrovai į jos sąskaitą iš viso kartu perves tūkstantį zlotų (232,7 euro).

Taip atsitikus moteris privalėjo įvykdyti įsipareigojimą, nes priešingu atveju televizijos kūrėjai būtų užblokavę jos sąskaitą, o įmokėtus pinigus būtų grąžinę žiūrovams. „Showup.tv“ dalyviai retai nevykdo duoto pažado, nes yra didžiulė konkurencija, žiūrovai skubiai rašo atsiliepimus komentaruose, o tai turi įtakos sekso žaidimuose sutikusių dalyvauti populiarumui ir uždarbiui.

„Showup.tv“ nėra tradicinė televizija – tai greičiau vaizdo tinklapis, kuriame užsiregistravę asmenys gauna galimybę būti erotikos ir pornografinių scenų stebėtojais arba dalyviais, panorusiais užsidirbti iš tokios veiklos.

Nelengva patikėti, bet pamaldumu garsėjančioje Lenkijoje pernai kaip „Showup.tv“ žiūrovai arba dalyviai buvo užsiregistravę 2,6 milijono žmonių – per dešimtadalį visų internautų. Sparčiai didėjantis šios televizijos populiarumas prieš keletą metų sukėlė didžiulį šoką katalikiškoms partijoms ir jos suskubo kurpti specialios įstatymo pataisos, draudžiančios reklamuoti pornografines laidas.

Skandalas kilo dėl to, kad rinką užkariauti sumanęs „Showup.tv“ įkūrėjas užsakė galingą reklamos kampaniją žiniasklaidoje, gatvėse, viešajame transporte. Reklamos skelbė, kad moterys gali būti ir angelais, ir velniukais, o jų slapčiausias vietas esą gali pamatyti tik „Showup.tv“ žiūrovai.

Didžiulį susidomėjimą sukėlė ir kvietimai tapti „Showup.tv“ aktoriais – tiek moterys, tiek vyrai buvo gundomi galimybe praturtėti neišeinant iš namų. Seimas skubos tvarka 2014-aisiais priėmė įstatymą, leidžiantį pornografijos propaguotojus bausti net iki trejų metų laisvės atėmimu, tačiau religingų politikų pastangos neleisti išpopuliarėti „Showup.tv“ nuėjo perniek.

Šiai internetinei televizijai tuomet jau nebereikėjo reklamos, apie ją sužinojo dauguma lenkų. Be to, tapo aišku, kad net uždarius „Showup.tv“ tautiečių moralės išgelbėti nepavyktų, nes lenkai pamėgo ir panašias užsienio internetines televizijas. „Google“ duomenimis, pernai net 45 procentai lenkų internautų lankėsi erotikos tinklapiuose, o „Showup.tv“ pirmavo kompiuterių vartotojų bendruomenėje. O išmaniųjų telefonų šeimininkai pirmenybę teikė trims analogiškiems užsienietiškiems televizijos kanalams.

Du trečdaliai pornografinės internetinės televizijos žiūrovų – vyrai, 14 procentų – pensininkai, o 6 procentai – vaikai ir paaugliai iki 14 metų. Pastarasis faktas kelia daug nerimo sociologams ir psichologams, mat tyrimai liudija, kad dėl ankstyvos pažinties su pornografija gali išsivysti priklausomybės liga – seksomanija.

Varšuvos žurnalistų kamantinėjami kai kurie televizijos „Showup.tv“ žiūrovai prisipažino nebeįsivaizduojantys gyvenimo be pornografinių laidų. Žiūrovai vyrai prisipažino kas mėnesį pornografinių laidų dalyvių honorarams išleidžiantys nuo keliasdešimties iki kelių šimtų ir net tūkstančių zlotų.

Dauguma sekso žaidimų dalyvių neslepia, kad išsirengs ar atliks konkrečius veiksmus tik už tam tikrą pinigų sumą. Jų paprašytą pinigų sumą gali bendrai suaukoti grupė žiūrovų arba vienas, kuris tada įgyja teisę pats vienas ir stebėti intymų pasirodymą. Išsirengti ar įgyvendinti kur kas intymesnius prašymus vienu metu siūlosi 300–800 moterų nuo 18 metų iki pensinio amžiaus.

Jos tarpusavyje konkuruoja siūlydamosi įgyvendinti neretai ir itin gašlius žiūrovų prašymus. Kai kurios jaunos merginos sutinka parodyti vien krūtis ar sėdmenis ir slepia savo veidą, nes bijo būti atpažintos kaimynų, bendramokslių. Vis dėlto dauguma neslepia nieko, už atitinkamą honorarą masturbuojasi, santykiauja su partneriu ar keliais, demonstruoja analinius, lesbietiškus santykius.

Kai kurios moterys ryžtasi ir sunkiai paaiškinamiems nukrypimams, pavyzdžiui, viešai šlapintis arba tuštintis, į vaginą ar išangę susikišti keisčiausius daiktus. Taip uždarbiauti ryžtasi beveik išimtinai moterys, pavieniui išsirenginėjančių vyrų nedaug, o jei jau pasirodo, tai kartu su žmona arba partnere. Yra pasitaikę bandymų pademonstruoti santykius su gyvūnais bei vaikais, tačiau „Showup.tv“ įkūrėjai tokius gudručius skubiai užblokavo, o jų duomenis perdavė policijai.

Jei laidos sumanytojams kyla įtarimų, kad sekso žaidimuose norinti dalyvauti mergina nepilnametė, prašoma prie kameros pridėti asmens tapatybės dokumentą su nurodyta gimimo data. Komentaruose vyrai dalijasi mintimis, kad didžiausius honorarus gauna jaunos, gražios ir kuklios merginos, tos, kurių emocijos yra natūralios, nesuvaidintos.

Firmos savininkas, neviešinantis pavardės, tvirtino – honorarų dydžio nuspėti neįmanoma. Vienos moterys esą sutinka viešai santykiauti už keliolika zlotų, kitos tik už nusirengimą išsireikalauja kelių tūkstančių, o rekordininkės per pusdienį uždirba keliolika tūkstančių zlotų.

Bet iš tikrųjų „Showup.tv“ savininkas pasiima pusę dalyviams skirto honoraro.

Leidžia atsidurti dėmesio centre

Sociologė Ewa Lalik tvirtino, kad stebėtis „Showup.tv“ populiarumu nereikėtų, nes tai šiuolaikinės ekshibicionistinės – trokštančios save demonstruoti – visuomenės atspindys.

Esą ko buvo galima laukti iš jaunuolių, kurie vaikystėje kartu su tėvais stebėjo programos „Big Brother“ (išvertus iš anglų k. – „Didysis brolis“) suklestėjimą? Televizija smaginosi rodydama visas uždaroje patalpoje įsikūrusių žmonių gyvenimo smulkmenas, net intymią sueitį.

Po to atėjo socialinių tinklų, tokių kaip „Facebook“, mada, ir visuotinai populiaru tapo viešinti asmenines nuotraukas bei filmukus iš kelionių, apsipirkimų, tiesiog kasdienio gyvenimo. Socialiniai tinklai daugybei pilkų žmonių leido pasijusti svarbiems, atsidurti dėmesio centre. Tą patį vaidmenį esą atlieka ir „Showup.tv“ – suteikia galimybę moterims pasijusti vertingoms, išgirsti pagyrų, komplimentų, būti geidžiamoms.

Sociologei kilo įtarimas, kad dauguma ypač jaunų moterų ne iki galo suvokia, kokiame procese dalyvauja. Nesupranta, kad dėl pinigų išsižada moralinių įsitikinimų, o vaizdai internete liks įamžinti visiems laikams ir taps prieinami giminaičiams, net būsimiems vaikams.

Sociologė matė, kaip dvi alkoholiu besivaišinusios studentės juokais prisijungė prie „Showup.tv“ ir iš pradžių jokiu būdu nesutiko parodyti net apnuoginto pilvo. Po kelių valandų merginos jau sėdėjo be kelnaičių, nes neatsispyrė siūlymui į savo sąskaitą gauti tūkstantį zlotų.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Lrytas.lt
Lrytas.lt
(89)
(46)
(43)

Komentarai (2)