„Audi“ nusprendė visiškai supainioti vairuotojus – ant automobilių klijuos neaiškius skaičius  (19)

Jei dabar pažvelgtumėte ant „Audi“ (ar praktiškai bet kurios kitos markės) automobilio galo, pamatytumėte porą skaičių, kurie žymi darbinį variklio tūrį. Pavyzdžiui, ženklelis 2.0 TFSI reiškia, kad automobilis yra varomas 2 litrų benzininiu varikliu. Argi tai nėra pakankamai paprasta? Dabar „Audi“ nusprendė panaikinti šį žymėjimą, kad jis būtų paprastesnis, bet nepatikėsite, kaip nepraktiškai dabar bus žymimi automobiliai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Darbinio variklio tūrio informacija ant automobilio iš tikrųjų yra visai naudingas dalykas. Visi ją supranta, ir, reikalui esant, gali pasakyti kitiems – „Mano automobilis varomas 2.0 TFSI varikliu“. Visgi, „Audi“ mano, kad toks žymėjimas yra pasenęs ir ne pakankamai informatyvus. Todėl dabar ant markės automobilių galo išvysite 50, 55, 70 ir kitokius dviženklius skaičius. Ką jie reiškia?

Jie automobiliams bus priskirti pagal išvystomą galią. Tikriausiai jau svarstote, kad 45 reiškia 450 arklio galių? Ne visai – 45 bus rašoma ant automobilių, kurių varikliai išvystys 169-185 kW, 30 žymės automobilius su 81- 96 kW, o 70 – automobilius su daugiau nei 400 kW. Manote, kad tai jau per daug sudėtinga? Dar nepriėjome kvailiausios šio sprendimo dalies.

Dabar pažvelgus į „Audi“ automobilio galą darbinio tūrio pasakyti nepavyks. Nežinant šio žymėjimo, nepasakysit ir galios. „Audi“ šiuos ženkliukus įveda dėl to, kad nori, jog visi markės automobiliai būtų žymimi pagal tą pačią sistemą. Gal tai būtų ir logiškas sprendimas, bet sportiški S ir RS automobiliai išlaikys savo tradicinį žymėjimą pagal darbinį variklio tūrį. Taigi, vienoda sistema vis tiek nebus taikoma.

Iš tikrųjų, „Audi“ nori, kad taip pat būtų žymimi ir elektriniai, ir vidaus degimo variklį turintys automobiliai. Tai – vienintelė priežastis, kodėl žymėjimas keičiasi. „Audi“ teigia, kad elektromobiliams vis populiarėjant, variklio tūrio informacija tiesiog praranda prasmę, o ateityje į ją niekas nebekreips dėmesio. Nors, aišku, dar klausimas, kodėl pasirinkti būtent tokie skaičiai, kurie nežinančiam net nenusako variklio galios? Hibridiniai agregatai taip pat vis populiarėja, o juk jiems variklio darbinis tūris yra mažai svarbus.

Pirmasis automobilis gausiantis naująjį žymėjimą bus naujasis A8 – automobilis su 6 cilindrų 3.0 TDI varikliu, išvystančiu 210 kW, bus žymimas „Audi A8 50 TDI“. Ne vienas automobilių naujienų portalas tokį žymėjimą vadina per daug painiu. Juk ir detales automobiliams perkame pagal darbinį tūrį. Matyt, reikės laiko, kol vairuotojai (ir dalių parduotuvės) pripras prie naujo žymėjimo.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(30)
(6)
(24)

Komentarai (19)