Ne viskas taip gražu, kaip norėtų E. Muskas: patyręs sunkvežimių vairuotojas paaiškino, kokius akivaizdžius trūkumus turi naujasis Tesla vilkikas (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

lizunas 2017-11-28 14:29
Vietoj to, kad Girteka įsigijo jį (užsirašė eilėn), geriau jau dabartinius vilkikus imtu su didesnio komforto komplektacija...
technologas 2017-11-28 14:44
Kad pavyko "susiaurinti kabiną" aišku šaunu, bet dingo miegama vieta, reiškia į tolimesnius reisus nevažiuos, nebent viešbučiams pinigų sukrapštys.
mindaugas.vaitiekūnas 2017-11-28 15:00
Sveikas atvykęs į pasaulį, kurį valdo pinigai Manai įmonių vadovams (ypač LT įmonių) labai rūpi tas vairuotojų komfortas? Jie skaičiuoja pinigus ir jeigu prekių transportavimas elektriniu sunkvežimiu yra pigesnis, tai tokį sunkvežimį kompanija ir pasirinks. Čia nėra didelės meilės vairuotojo poreikiams Man tas sėdėjimas viduryje užkliuvo tuo, kad vargu ar bus patogu naudotis paslaugomis, už kurias paprastai vairuotojai susimoka prasidarę langą. Na pvz. kad ir įvažiuojant į apmokestintą kelio atkarpą. Tiesa, niekada nesu atkreipęs dėmesio kaip elgiasi sunkvežimių vairuotojai: ar apsitarnauja iš kabinos, ar visgi išlipa iš transporto priemonės.
Azys 2017-11-28 15:01
buvo minėta, kad šis vilkikas neskirtas tolimiems reisams, tad ir miegot jame neteks. Kita vertus iš vaizdo atrodo, kad už vairuotojo pakankamai vietos ir dvigulei lovai įrengti. Sunkvežimių egzpertas sako, kag ekranai gal vargins, gal vaizdą užstos, gal dar kažkas, o gal geriau pirmiau tegu išbando, pasivažnėja, o tada bamba.
FtBall 2017-11-28 15:12
Jei jau ilgais atstumais nenumatoma juo važiuot, tai gal ir nereikės tų mokamų kelių. Išvis, kažkaip ganėtinai pasenusiai atrodo, kad turi susimokėt įvažiuodamas į kelią. Atrodo gerokai paprasčiau sudarant maršrutą, iš ankso sumokėt už kelius, o paskui tiesiog numerius nuskaito.
Kledaras 2017-11-28 15:59
Jonathonas Ramsey sako - Jonathonas Ramsey žino.. Straipsnis apie kažkokio seno furisto pezalus..
dzintonic 2017-11-28 16:10
Tai kad ir taip Girteka perka geros komplektacijos vilkikus. Neesu dar isvaziaves i reisa su bazines komplektacijos vilkiku. Neseniai Girteka nusipirko 2000 volvu ir visi "apginkluoti" visais imanomais saugumo paketais, multimedijos ekranai kabinoje, 2 pakopos garso sistemos ir t.t
audriusn 2017-11-28 16:31
dazniausiai nevargsta sitaip, prie stiklo transponderius reikalingus sudeda ir viskas automatiskai vyksta. http://eur-lex.europa.eu/resource.html? ... _74002.jpg
Wolfy 2017-11-28 17:50
Šiaip, kas dažnai važinėja mokamais keliais, tai turi tos šalies kelių aparatą, kuris būna kažkur prie priekinio stiklo apačioje priklijuotas. Vairuotojas privažiuoja prie kelių mokesčio punkto ir aparatas supypsi bei pakyla šlagbaumas bei važiuoji toliau. Prancūzijoje ir Italijoje prie mokėjimų postų, net neišlipsi iš kabinos, nes tiesiog labai siauros vietos padarytos, tai ten ragas būna, jeigu kelių aparatas neveikia arba yra užblokuotas už skolas.
Evil Goku 2017-11-28 18:37
Nemanau, kad Tesla paėmė taip bukai ir pakeitė veidrodėlius dviem kameromis. Turėjo pridėti papildomų daviklių ir kamerų, kuriuos palengvina manevravimą, ir perspėja vairuotoją prieš susidarant pavojingai situacijai. Punktai apie greitį ir saugumą yra absurdų absurdai. Tesla Semi yra blogai, nes greitai bėgėjasi ????? Ir blogai, kad turbūt geriau stabdo nei dyzeliniai vilkikai???? Tesla Semi yra blogai, nes Muskas pasakė, kad vilkike sumontuota įranga neleis susidaryti žirklėms, o senas vilkiko vairuotoja tuo netiki????? Jei per pristatymą pateikti teiginiai tikrai yra tiesa, vienas didesnių trūkumų bus didelis pačio vilkiko svoris. Kadangi jis turės sunkius didelės talpos akumuliatorius. Todėl jis turėtų galėti vežti mažesnės masės krovinį.
dzintonic 2017-11-28 18:42
Tam reikalui buna SOS mygtukas,uztenka langa prasidarius ji nuspausti ir jeigu nepavyksta susikalbeti tai ateina operatorius pas tave arba isspauzdina "unpaid" ticket'a ir vaziuoji laimingas toliau. Veliau susimoki internetu.
Wolfy 2017-11-28 19:14
Ne visuose mokėjimų postuose ir tą SOS mygtuką ar kvito įkišimo angą gali pasiekti, tada vistiek tenka pavažiuoti su furą atgal porą metrų ir išlipti. O dėl to sumokėjimo vėliau, tai tenka tos firmos(kelio/kelių savininko) atstovybėje susimokėti, dažniausiai prie sienos.
laimius 2017-11-28 19:35
Del manevravimo - dabar furos uzsukusios ar kas uz ju nemato. Pridejus kameru ir ant priekabos kuri speju irgi bus aptakesne gali modeliuoti vaizda is virsaus kaip lengvosioms. Tai bus dar saugiau. Diminti plansetes manau eis, be to pridejus objektu atpazinima tai dar lenviau patbeti gyvunus, auto vakare be sviesu ir kitas kliutis o ne tik pasitelkti daznai manau jau ir pavargusi zvilgsni prietemoje. Siaip manau tikrai per anksti kritikuoja.
HardAxe 2017-11-28 19:44
fūros priekaba nėra fūros dalis. Galbūt jie ir gamins priekabas, tačiau vilkikas yra vilkikas, puspriekabė yra puspriekabė. geru keliu važiuojant ekranai yra liux, tačiau kai šviečia saulė arba visiškai tamsu ekranų visuose pusėse vairuojant tikrai nesinori.
Evil Goku 2017-11-28 20:02
Vargu ar Tesa Semi vilkike bus tiesiog primityvūs 24/7 tą patį vaizdą rodantys ekranai. Turėtu būti išmani sistema, kuri rodytu reikiamą vaizdą, reikiamu laiku, o nesant butinybei, vairuotojas nebūtu blaškomas, nebent pats tai pasirinktų.
audriusn 2017-11-28 21:03
Nei Volvo, nei MB, nei Scania tokiu dalyku nerasineja, o patirties vilkiku konstravime turi "siek tiek" daugiau uz muskusa.
ForbiSK 2017-11-28 23:04
Na "Muskusas" ir automobiliu pramonej patirties nelabai turejo, bet dabar Tesla pagal rodikli "buy again" pirmoj vietoj (pataisykit jei klystu), aplenkes "siek tiek" daugiau patirties turincius auto pramones gigantus Sakysit, kad sunkvezimiai - visai kas kita, ir busit teisus. Bet tai, ko siame straipsnyje nepamineta - faktas, kad kurimo procese dalyvavo ir didieji sunkvezimiu uzsakovai. Ir tai reiskia ne tik, kad Tesla uzsigarantavo didelius uzsakymus, bet bent is dalies nuleme ir sunkvezimiu technines charakteristikas, taigi speciau, kad ir apie vairuotoja pagalvota. Ir trecia - jau daug kas spejo pastebeti, kad Musko pazadai apie produktus realybeje daznai gerokai virsijami. Ir tai suprantama. Viename interviu jis yra sakes, kad "neuztenka pasiulyti tik siek tiek geresni produkta, nes yra daugybe kompaniju, kurios siulo jau kazka panasaus IR turi reputacija. Reikia pasiulyti zymiai geresni produkta ne pagal viena, bet pagal visus parameterus". Beje, Tesla berods vienintele auto gamintoja, kurios ivykiu vengimo sistema (CAS) ne tik stabdo, bet ir manevruoja. Idomu, ar Semi tures ta pati. Gal del to Muskas ir kele klausima del teisinio AI reguliavimo, nes jau realybeje teslos renkasi, ar tik stabdyti, ar sukti i sona, o jei sukti - I kuri be teisinio reguliavimo, atsakomybe uz manevravimo pasekmes gali tekti prisiimti gamintojui, ir niekam nebus idomu, kiek iki siol gyvybiu isgelbeta.
apvalus 2017-11-29 00:12
Nereikia manyti, kad gaminti kokybiskus (visomis prasmemis) automobilius yra labai paprasta. Elektrinis variklis, baterija, autopilotas - tai viena. Visai kas kita surinkimo kokybe, medziagu kokybe ir pan. Youtube teko matyti nemazai video, kuriuose vaizduojamas brokas. Brokas, kurio pas patyrusius gamintojus nebuna. Ir zinoma, tai nereiskia, kad Tesla netobules ar neaplenks kitu gamintoju visose srityse ateityje.
audriusn 2017-11-29 09:07
Turbut tiek pat kiek ir "fuck that shit", teslos forume skaiciau kai zmogus grazino atgal ,nes uzsipipino puse metu laukt nulauzto vairuotojo puses veidrodzio. Ten pas juos paprasciau europieciu gamintoju daliu sulaukt, terminai apie menesi. "Luchary" su apsilaupusiais dazais, negerai iklijuotais langais, leidzianciom stoglangio gumom ir nepriverztom pakabos svirtim jau net nejuokinga, avtotazas. Vilkikas taip surinktas subyres po pirmo reiso. muskofiliniai jau reiskiasi. ieskokit "tesla quality issues", idiotai. dar pasimelskit sventajam muskusui. ir zvakute uzdekit, elektrine. https://www.reuters.com/article/us-tesl ... SKBN1DT0N3 http://www.thedrive.com/sheetmetal/9085 ... ll-so-poor http://fortune.com/2017/10/30/tesla-mod ... ms-review/ http://www.newsweek.com/tesla-workers-s ... xes-725612 http://autoweek.com/article/green-cars/ ... ty-control https://forums.tesla.com/forum/forums/t ... e-faster-2 https://forums.tesla.com/forum/forums/w ... pair-tesla https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/2145789/ " oktane, Jun 13, 2017 Very, very, poor. Almost, but not quite, unacceptable. I'd say my $155,000 Tesla is worse in build than a $32,000 Acura. Also worse than a Chevy Bolt. It's better than a Nissan Sentra or Honda. Main issues are extremely poor window and door seals, sloppy installation of the seals, soft paint or thin clear coat in areas, inconsistent interior trim pieces, creases in leather, paint imperfections new from the factory. Also the wiring and connectors are not as thoughtful as other cars. Door conduits are not as nice as even a Bolt. Regardless, I've gotten used to it. I only am reminded about how inferior the Tesla is when I drive my other cars. They feel much more "solid". To me, the Tesla drives and feels like a premium rental car. Not at all in the same league as say a cheaper AMG GT or SL63 AMG, etc."
HardAxe 2017-11-29 23:38
galbūt po atleidimų bangos broko gerokai sumažės? gal model3 būtent dėl QC ir stringa?