Ličio jonų baterijos jau praeitis? Į „kieto būvio“ baterijas investuoja pasaulinio garso gigantas ir prasideda arši kova su superkondensatoriais  (2)

„Kieto būvio“ baterijų tyrimai ir tobulinimas įgauna rimtą pagreitį. Vis intensyviau stengiamasi padidinti šių baterijų energijos tankį bei sukontroliuoti ar išvengti vis dar atsirandančių problemų. Prie šių baterijų kūrimo nusprendė prisidėti ir „A123 Systems“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„A123 Systems“ yra pasaulinis lyderis, teikiantis išsamius energijos saugojimo sprendimus, naudojant pažangias akumuliatorių sistemas, skirtas naudoti transporto ir pramonės sektoriuose. „A123 Systems“ siūlo platų pasaulinio lygio produktų asortimentą, kurie užtikrina aukščiausią našumą, patikimumą ir ekonomiškumą.

Dabar „A123 Systems“ savo naujausiame strateginių investicijų plane numato investuoti į „Ionic Materials“, kuriančią unikalias „kieto būvio“ baterijas.

Šios baterijos teoriškai žada didesnį energijos tankį ir mažesnę užsidegimo tikimybę, lyginant su įprastomis ličio jonų baterijomis.

„A123 Systems“ pranešime spaudai teigė, kad „A123 Systems dirbs kartu su Ionic Materials ir sieks pritaikyti savo turimas žinias bei naujoves kuriant naujas medžiagas ir baterijų celių konstrukcijas. Drauge artėsime prie aukštesnio baterijų lygio, kurios būtų naudojamos elektra varomuose automobiliuose. A123 Systems mano, kad Ionic Materials pradėta kurti kieto būvio baterija gali būti komercializuota. Tai padaryti užtikrins turimos A123 Systems žinios bei finansinės galimybės. Šis A123 Systems žingsnis bendradarbiauti su Ionic Materials užtikrina, kad bus siekiama įgyvendinti naujoves energijos taupymo technologijose, kurios užtikrins išskirtinę elektros varomąją jėgą labai konkurencingomis kainomis.“

Pasak „Ionic Materials“ įkūrėjo ir generalinio direktoriaus Michael‘o Zimmerman‘o „mes džiaugiamės galėdami dirbti kartu su A123 ir manome, kad jų mokslinis potencialas ir jų turimi ryšiai automobilių sektoriuje, pagreitins mūsų technologijų pritaikymą elektra varomose transporto priemonėse visame pasaulyje“.

Patrick‘as Hurley‘us, vyriausiasis „A123 Systems“ techninis pareigūnas pridūrė: „Mes matome kaip greitai pasaulis juda į priekį ir norime, kad pasaulyje pirmaujantys automobilių gamintojai naudotų kieto būvio baterijas.“

Tai jau nebe pirmasis rinkos senbuvių susitarimas su „Ionic Materials“. Kiek ankščiau buvo pranešta, kad tokie technologijų gigantai kaip „Samsung“ ir „Dyson“, bendrai investavo 65 milijonus dolerių į Masačutsetse įsikūrusią „Ionic Materials“. Tad panašu, jog įprastos ličio jonų baterijos po truputi gali būti pakeistos į gerokai tobulesnes baterijas. Žinoma, to dar teks palaukti.

Tačiau konkurencija tarp naujų elektros energijos kaupimo sistemų kūrėjų tik auga. Pavyzdžiui, „Superdielectrics“ taip pat nesnaudžia ir pranešė, kad pasirašė su „Rolls-Royce“ sutartį dėl superkondensatorių komercializavimo. Tad tai yra itin puikios žinios, kurios leidžia manyti, jog naujų energijos kaupimo technologijų vystymas įgauna pagreitį.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas
(50)
(0)
(50)

Komentarai (2)