„Vieta, kurioje viską galima daryti su malonumu“ – „BMW“ paskelbė reklamą, kurioje užsimenama, kad jų automobilyje bus smagu užsiimti seksu (Foto)  ()

Autonominis automobilių vairavimas mums suteiks daug laisvės. Kol dirbtinis intelektas valdys automobilį, mes galėsime žiūrėti filmus, skaityti laikraščius, knygas ar žaisti vaizdo žaidimus. Tačiau „BMW“ mano, kad tą laiką automobilyje galima praleisti kur kas… ehm, žaismingiau.

Vokietijos automobilių gamintojas paviešino ir skubiai ištrynė reklamą, pavadinimu: „New Moments of Joy“ („Nauji džiaugsmo momentai“, skambėtų lietuviškai).

Joje „BMW“ akcentavo ateitį, kurioje žmonės galės laisvai mylėtis savavaldžiuose „BMW Vision iNext“ elektromobiliuose.

Ši reklama buvo įkelta į socialinį tinklą „Twitter“, tačiau ten neužsibuvo – kompanija labai greitai ją išėmė.

Kaip praneša „CNET“, reklamoje vaizduojama „BMW Vision iNext“ automobilyje esanti ir intymiai nusiteikusi porelė, „kuri nors ir nėra labai aiškiai matoma, tačiau prie BMW automobilio privažiavusio policijos automobilio raudonai ir mėlynai mirksintys žibintai juos apšviečia“, tad visą esmę galima lengvai suprasti.

Nėra aišku kodėl „BMW“ pašalino reklamą, tačiau keliamos kelios tokio veiksmo priežastys. Skatinti žmones, vairuojant automobilį, nesegėti saugos diržo nėra pati geriausia idėja 2019-aisiais metais, net ir atsižvelgiant į tai, kad reklamoje „BMW“ įspėjo, kad tai tėra „tik demonstracija“ (kaip pavyzdys aut. past.).

Taip pat tokia „BMW“ reklama galbūt sukėlė per daug aistrų. Galimybė užsiimti seksu savavaldžiame automobilyje tikriausiai nėra pagrindinis veiksnys, kuris turėtų nulemti tokios technologijos plėtrą ir, apskritai, diskusijas apie technologijos pliusus ir minusus.

Ir galiausiai, galbūt pasaulis dar nėra pasirengęs tokiam požiūriui. Tradiciškesni teiginiai apie savavaldžių automobilių suteikiamus privalumus, kaip knygų skaitymą ar filmų žiūrėjimą, yra lengviau suprantami ir visuomenės priimami.

Aut. teisės: Technologijos.lt
Autoriai: Darius Verbickas

(10)
(5)
(5)

Komentarai ()