3 greičiausiai sustojantys automobiliai pagal „Autocar“ žurnalistus - bent du iš trijų nugalėtojų tikrai nustebins  (8)

„Autocar“ žurnalo žurnalistai išbando pačius įvairiausius automobilius - nuo kasdieniškų hečbekų iki visureigių, nuo miesto automobilių iki hiperautomobilių. Kai kurie automobiliai yra tiesiog įsimintinesni už kitus. Štai trys automobiliai, kurie, pasak „Autocar“, demonstruoja trumpiausią stabdymo kelią.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Iš karto būtina pabrėžti, kad šis sąrašas nėra visiškai objektyvus ir oficialus. Taip, „Autocar“ išbando daugybę automobilių, bet net ir į šio žurnalo bandytojų rankas patenka ne kiekvienas modelis ir ne kiekviena versija. Ir bandymai nėra identiški. Net jei „Autocar“ žurnalistai ir važinėjo „LaFerrari“ hiperautomobiliu, tai nereiškia, kad pavyko atlikti stabdymo kelio matavimus - tam galėjo sutrukdyti orai ar net gamintojo apribojimai. Lyginti skirtingus modelius taip pat reikėtų atsargiai, nes bandymai nebuvo atlikti tą pačią dieną su identiškos būklės padangomis.

Visa tai būtina pasakyti todėl, kad po straipsniu neišvengiamai pasipils komentarai apie „Koenigsegg“, „KTM X-Bow“ ir „BAC Mono“ - tai, kad jų čia nėra dar nereiškia, kad jie pasirodė prastai.

Galiausiai, išplėstiniame sąraše buvo ir daugiau įspūdingų modelių. Štai visas jų dešimtukas ir stabdymo kelias nuo 70 mylių per valandą (112,65 km/val.) iki visiško sustojimo:

10. „Porsche 911 GT2 RS“ - 42,0 m;
9. „Mercedes-AMG GT R“ - 41,4 m;
8. „McLaren P1“ - 40,9 m;
7. „Lamborghini Aventador SVJ“ - 40,8 m;
6. „Honda NSX“ - 40,7 m;
5. „McLaren 720S“ - 39,9 m;
4. „Ferrari 488 GTB“ - 39,6 m;

3. „Dallara Stradale“ - 39,4 m

„Dallara Stradale“ - itališkas itin lengvas superautomobilis su 2,3 litrų varikliu. Šis automobilis gaminamas nuo 2017 metų ir yra pakankamai retas. Tačiau jį išbandę žmonės teigia, kad „Dallara Stradale“ stabdžiai veikia tiesiog šokiruojančiai gerai. Nuo 112,65 km/val. iki visiško sustojimo praeina tik 39,4 m.
 

Įdomu tai, kad „Dallara Stradale“ turi gana paprastus 305 mm plieninius diskus. Įspūdingai trumpas stabdymo kelias iš tikrųjų yra puikaus balanso ir tik 885 kg svorio rezultatas.

2.  „Noble M600“ - 38,9 m

„Noble M600“ gaminamas nuo 2010 metų, tačiau vis tiek prasibrovė iki pat šio sąrašo viršaus. 4,4 l V8 variklį turintis M600 yra tikras superautomobilis, kuris, beje, vis dar parduodamas su mechanine pavarų dėže didžiausiems vairavimo entuziastams.

Vėlgi, „Noble“ kompanija negarsėja kaip technologijų milžinė, tačiau 112,65 km/val. greičiu važiuojantis M600 sustoja nuriedėjęs tik 38,9 m. Kaip? 380 mm plieniniai diskai priekyje ir 350 mm gale. Priekinius spaudžia 6, galinius - 4 cilindrų apkabos. Tačiau, vėlgi, M600 taip efektyviai stabdo todėl, kad sveria labai mažai - vos 1198 kg.

1. „Porsche 918 Spyder“ - 37,8 m

Ir pirmoje vietoje surandame hibridinį hiperautomobilį „Porsche 918 Spyder“, kuris nuo 112,65 km/val. sustoja per 37,8 metrus. Riboto tiražo 918 buvo kuriamas kaip pavyzdys, kokie superautomobiliai važinės rytojaus miestų gatvėmis. „Porsche 918 Spyder“ demonstruoja neįtikėtinas įsibėgėjimo savybes, tačiau gali važinėti ir su neužvestu 4,8 l V8 varikliu. Naudodamas vien elektros energiją 918 nuvažiuoja apie 19 km.

„Porsche 918 Spyder“ 410 mm anglies keramikos stabdžių diskus priekyje ir 390 mm gale. Stabdyti padeda ir energijos regeneracijos sistema. 

Tiesa, reikėtų paminėti, kad anglies keramikos stabdžiai nėra sukurti tik stabdymo kelio sutrumpinimui. Jie tiesiog gerai veikia ilgiau, net kai yra labai karšti. Taigi, šiuo atveju stabdžių diskų medžiaga nebuvo pats svarbiausias faktorius.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(14)
(4)
(10)

Komentarai (8)