Pirmasis lietuvių „desantas“ Silicio slėnyje – „GetJar“  (5)

Lietuvių sukurtas ir valdomas didžiausias pasaulyje mobiliųjų programų ir žaidimų portalas „GetJar” įsteigė padalinį Silicio slėnyje (JAV). „GetJar“ tapo pirmąja lietuviška kompanija, kuri įkūrė biurą Kalifornijos valstijoje esančiame pasauliniame inovacijų ir informacinių technologijų „lopšyje“.

Silicio slėnyje įkurtas administracinis ir pardavimų biurai turėtų dar labiau paspartinti „GetJar“ pasaulinę plėtrą, kuri 2008 m. buvo itin sėkminga – pernai iš šio lietuviško portalo vartotojai visame pasaulyje mobiliąsias programas parsisiuntė 170 mln. kartų, kas yra 200 proc. daugiau nei 2007-aisiais. Kompanijos apyvarta pernai taip pat išaugo dukart, nepaisant pasaulinės ekonominės krizės.

„Įsteigę centrinį biurą Silicio slėnyje tikimės greičiau plėtoti verslą, nes čia įsikūrę strateginiai mūsų verslo partneriai – „Google“, „Sun“, „Microsoft“, „Adobe“, buveinę steigia ir „Nokia“ mobiliųjų paslaugų padalinys. Be to, šiemet tikimės spartaus augimo JAV rinkoje, kur milijonams amerikiečių siūlysime padidinti savo telefonų galimybes, parsisiunčiant į juos įvairias funkcijas atliekančias programas – nuo telefoninių interneto naršyklių ar el. pašto programų, iki muzikos grotuvų ar socialinių tinklų aplikacijų“, - sakė „GetJar“ įkūrėjas ir vadovas Ilja Laurs.

„GetJar“ taip pat turi biurus Lietuvoje ir Didžiojoje Britanijoje. Lietuvoje prie „GetJar“ projekto dirba elitinė programuotojų komanda, Didžiojoje Britanijoje – pasaulio marketingo padalinys.

Be padalinio Silicio slėnyje, „GetJar“ taip pat sustiprino savo vykdančiąją komandą. Viceprezidentu rinkodarai paskirtas Patrick Mork, kuris planavo rinkodaros kampanijas ir vadovavo marketingo specialistų komandoms tokiose kompanijose, kaip „Pepsi Co.“, mobiliųjų ir interneto žaidimų bendrovėse „Glu Mobile“, „I-play“. Viceprezidentu komercijai paskirtas Chris Dury, kuris turi 15 metų darbo patirtį produktų vadybos ir rinkodaros srityje. C. Dury, griežtos „Intel“ korporacijos kultūros auklėtinis, prieš ateidamas į „GetJar“ dirbo su verslui skirta mobiliąją produktyvumo programa „scanR“, taip pat yra įsteigęs virtualiojo mobiliuoju ryšio operatorių MVNO.

„Chriso ir Patricko įsitraukimas į „GetJar“ veiklą yra svarbūs žingsniai, padėsiantys plėsti verslą šiais metais“, - sakė Ilja Laurs. „Šie asmenys padės mums pristatyti rinkai naujus produktus ir paslaugas vartotojams, programų kūrėjams ir mobiliojo ryšio operatoriams“.

Dabar kas mėnesį iš „GetJar“ portalo vartotojai programų ir žaidimų į savo telefonus parsisiunčia apie 20 mln. kartų. 2008-aisiais „GetJar“ intensyviai plėtėsi kurdama mobiliųjų aplikacijų platinimo kanalus mobiliojo ryšio operatoriams „Vodafone“ (Didžioji Britanija), „3UK” (Didžioji Britanija), „Smart“ (Filipinai), Maxis ir „Celcom“ (Malaizija) bei kitiems, taip pat telefonų gamintojui „Blackberry“. Per šiuos platinimo kanalus vartotojams lengva parsisiųsti įvairias mobiliąsias programas – navigaciją „Google Maps for Mobile“, „Yahoo!Go“, spartaus susirašinėjimo programas „Nimbuzz“, „eBuddy“, „MIG33“ ir daugybę kitų.

Aut. teisės: www.technologijos.lt

(0)
(0)
(0)

Komentarai (5)

Susijusios žymos: