Oficialiai startavo naujas vaizdo medžiagos portalas „Hulu“  (20)

Bendrovės „News Corp.“ ir „NBC Universal“ oficialiai pristatė vaizdo portalą „Hulu“, kuris turėtų tapti „YouTube“ konkurentu, pranešė CNBC. Naujai atsidariusioje svetainėje vartotojai ras daugiau nei 250 populiarių TV serialų, tokių kaip „Simpsonai“ ar „Bafi, vampyrų žudikė“ bei 100 pilnametražių filmų, pavyzdžiui, „Malholando uolą“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Svetainėje, kuri kone 5 mėnesius veikė bandymų režimu, galima peržiūrėti daugiau nei 250 JAV televizijos šou ir 100 pilno metražo filmų. Medžiagą „Hulu“ tiekia daugiau nei 50 partnerių, tarp kurių – „NBC Universal“, „Fox“, MGM, „Sony Pictures Television“, „Warner Bros.“, „Lionsgate“ kompanijos bei didžiosios sporto lygos. Tačiau šioje svetainėje nėra „Sumner Redstone“ korporacijai priklausančių kompanijų, tokių, kaip „Viacom Inc.“ ar „CBS Corp“ kūrinių. Nors „Viacom“ teigia vedanti derybas su „Hulu“, tačiau CBS pareiškė neketinanti licencijuoti savo kūrinių interneto svetainei.

Naujojo portalo įkūrėjai teigia pasirašę sutartis su nacionalinėmis beisbolo ir ledo ritulio asociacijomis. Tokios sutartys rodo pramogų kompanijos viltis, kad žiūrovai linkę daug laiko praleisti ne prie televizoriaus, o prie kompiuterių ekranų. Prieš keletą mėnesių spauda sukritikavo šio portalo bandymus konkuruoti su populiariausiu internetiniu vaizdo įrašų portalu „YouTube“. Tačiau per šį laiką „Hulu“ pavyko įgyti didžiausių savo kritikų palankumą. Prieš keturis mėnesiu aršiai kritikavęs „Hulu“, „Techcrunch“ tinklaraštis teigiamai įvertino profesionalų parengtą turinį ir švarų, lengvai perprantamą svetainės dizainą, o portalo skaitytojai išrinko šią svetainę geriausiu 2007 metų vaizdo įrašų naujoku.

Pasak „Hulu“ kompanijos vadovo Jasono Kilaro, be jokios mokamos reklamos ir turėdama tik uždarą portalą bandančiųjų vartotojų ratą, svetainė sulaukė daugiau nei 5 mln. peržiūrų per praėjusį mėnesį. Pasak jo, tuo metu vartotojus galėjo traukti tik asketiškas dizainas ir matyti pramoginiai įrašai. Tačiau buvo pastebėta, kad apie 80 proc. vaizdo įrašų bibliotekos yra peržiūrima kas septynios dienos. Anot J. Kilaro, tai turėtų patikti turinį teikiančioms kompanijoms, norinčioms gauti daugiau pajamų iš senų pramoginių įrašų. „Hulu“ įrašai taip pat yra pateikiami AOL, „Fancast.com“, MSN, „MySpace“ ir „Yahoo Inc.“ portaluose.

Anot „Forrester Research“ analitiko Jameso McQuivey, didžiausią įspūdį padarė ne portalo funkcionalumas, bet reklamos davėjams suteikiamų galimybių gausa. Anot jo, būtent ši svetainių dalis dažnai lieka nepastebėta. Užuot leidusios milijonus JAV dolerių ir bandydamos pateikti tinkamą reklamą, tinkamiems žmonėms, pasitelkusios „Hulu“ portalą, kompanijos gali duoti patiems vartotojams išsirinkti jiems patinkančią reklamą. Neskaitant turinio, reklamos pateikimas ir bus vienas iš pagrindinių skirtumų tarp „Hulu“ ir „YouTube“ portalų - naujosios svetainės vaizdo medžiagos pradžioje visuomet bus rodomi reklaminiai klipai (panašiai kaip kai kurių Lietuvos web portalo video medžiagoje).

Gali būti, jog tokia reklama turės pasisekimą. Pasak „Hulu“ atstovų, bandomuoju svetainės laikotarpiu reklamos sutartis pasirašiusios kompanijos, tokios, kaip „Nissan“, „Best Buy Co Inc. ir „Unilever PLC“ nusprendė pratęsti bendradarbiavimą.

Tačiau iš Lietuvos galima tik naršyti po puslapį, o vaizdo medžiagos peržiūrėti nepavyks, nebent būtų naudojamas JAV esantis tarpinis serveris.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (20)

Susijusios žymos: