Atsisveikinimas su legenda. Nutraukta ikoninio amerikietiško automobilio gamyba (Foto, Video)  ()

„Dodge Challenger“ buvo žinomas nuo 1970 m., o dabartinė modelių karta buvo pristatyta 2008 m. Sportinis modelis išgarsėjo galingomis versijomis su kompresoriumi su V8 varikliais.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Dodge“ nutraukė garsiojo „Challenger“ modelio gamybą. Paskutinis kultinio pony (arba muscle) automobilio egzempliorius nuriedėjo nuo įmonės surinkimo linijos Bramptone (Kanada) gruodžio 22 d. Apie tai praneša „Carscoops“ svetainė.

Paskutinis buvo „Dodge Challenger SRT Demon 170“ – galingiausia ir greičiausia versija per visą modelio istoriją. Kupė buvo sukurtas specialiai traukos (drag) lenktynėms ir jame sumontuotas 775 kW kompresorinis V8 Hemi variklis. Iki 100 km/val. jis gali įsibėgėti per 1,66 s, įveikti ¼ mylios (402 m) per 8,9 s ir pasiekti 346 km/val. greitį.

Pastebėtina, kad galutinis „Dodge Challenger“ buvo parduotas aukcione prieš jį surenkant. Už šį juodą kupė buvo sumokėta 700 000 USD.

Dabartinis „Dodge Challenger“ buvo gaminamas 15 metų. Ir nors modelis ir toliau buvo paklausus (2022 m. buvo parduota apie 60 000 sportinių automobilių), jo dizainas jau buvo pasenęs. Naujos kartos „Challenger“ nebus – modelio įpėdiniu taps elektromobilis „Dodge Charger“.

 

„Dodge Challenger“ gaminamas nuo 1970 m. Pirmosios kartos modeliai buvo gaminami iki 1974 metų.

Antroji karta buvo pirmosios šešelis: 1978-1983 metų antroji „Dodge Challenger“ karta buvo atnaujintas ankstyvojo „Mitsubishi Galant Lambda“ variantas.

 

2008 m. modelis buvo atgaivintas. Jo dizainas buvo sukurtas pagal garsiojo protėvio dvasią, o po gaubtu buvo sumontuoti modernūs Hemi varikliai.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(20)
(0)
(20)

Komentarai ()

Susijusios žymos: