„Sankcijos veikia! Jie ant žlugimo ribos.“ Skelbiama visiškai slapta informacija  ()

Vakarų sankcijos daro savo darbą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Ukrainos gynybos ministerijos Vyriausiasis žvalgybos direktoratas atliko kibernetinę operaciją prieš „Rosaviaciją“ ir įrodė, kad sankcijos galioja.

Dėl sudėtingos, bet sėkmingos kibernetinės specialiosios operacijos Ukrainos žvalgybai pavyko gauti dokumentus iš „Rosaviacia“ padalinio – Federalinės oro transporto agentūros.

Lapkričio 23 d., savo puslapyje „Telegram“ kanale Ukrainos gynybos ministerijos Vyriausiojo žvalgybos direktorato spaudos tarnyba pasidalijo naujienomis iš Rusijos Federacijos.

Buvo gauti slapti agentūros, fiksuojančios visas avarines situacijas Rusijos aviacijoje, dokumentai ir ataskaitos.

Ukrainos žvalgybai pavyko gauti beveik 1,5 metų laikotarpio dokumentus. Gauti duomenys suteikia teisę teigti, kad Rusijos civilinė aviacija yra ant žlugimo ribos.

Vien 2023 m. sausį Rusijos Federacijoje užfiksuotos 185 aviacijos avarijos. Apie 1/3 jų buvo kvalifikuoti kaip įvairaus pavojingumo lygio avarijos. Šioje srityje pirmauja orlaivis „Sukhoi SuperJet 100“, kuriame užfiksuoti 34 probleminiai atvejai.

Per pirmuosius 9 2023 m. mėnesius Rusijos Federacijoje užregistruota 150 techninių gedimų atvejų. O pernai per tą patį laikotarpį tokių atvejų buvo tik 50.

Problemiškiausios Rusijos orlaivių vietos – varikliai, važiuoklė, užsparniai, programinė įranga ir hidraulinės sistemos.

 

Dabar „Rosaviacijai“ vis sunkiau prižiūrėti tuos orlaivius, kurie yra skraidę daug valandų. Jei 2022 m. kovo mėn. tik 10 proc. užsienyje pagamintų orlaivių reikėjo remonto, tai dabar šis skaičius siekia 70 proc.

Rusijos Federacija užsiima „aviaciniu kanibalizmu“, kai išmontuoja pasenusius ir nebeveikiančius modelius, kad gautų dalių ir galėtų remontuoti vis dar eksploatuojamus orlaivius.

Dauguma sovietinių An-2 tiesiog negali pakilti į dangų. Tarp „220 Airbus“ lėktuvų yra 10 gedimų, o tarp „230 Boeing“ – 33 gedimai.

Žvalgyba daro išvadą, kad Vakarų sankcijos Rusijos aviacijai daro savo darbą.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(112)
(9)
(103)

Komentarai ()