Inovacijų sėkmės kelias – sėkminga partnerystė  (0)

Kiekviena idėja, kurią norima įgyvendinti versle, turi būti apgalvota, siekiant sumažinti riziką, nes reikia suformuluoti aiškius tikslus, atlikti analizę, pritraukti finansus ir pagaliau nebijoti prisiimti atsakomybę, ieškoti, domėtis, rizikuoti, ir žinoma veikti. Geras tokio įrodymo pavyzdys – lazerių įmonė „Šviesos konversija“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Pirmiausia reikia turėti tinkamą produktą ir pateikti jį rinkai, o gaminti reikia ne tai, ką tu moki, ar ką gali, bet tai, ko trūksta pirkėjams. Jei rinka auga, tikrai nereikia bijoti plėsti gamybą ir gaminti didesnius kiekius“, – teigia dr. Algirdas Juozapavičius, UAB „Šviesos konversija“ direktorius.

UAB „Šviesos konversija“ gamina ne standartinius produktus, bet labai novatoriškus, todėl svarbus grįžtamasis ryšys su pirkėjais, kuris padeda priimti teisingus ir novatoriškus technologinius sprendimus kaip ir ką galima būtų patobulinti.

Pasak dr. Algirdo Juozapavičiaus, partneriai nuperka ir parduoda didžiąją dalį produktų. Siekdami padidinti pardavimus, kartu su lazerių įmone „Ekspla“ Jungtinėse Amerikos Valstijose įsteigė „Altos Photonics“, kuri yra 80 proc. lietuviško kapitalo įmonė.

„Turime du gerus partnerius Japonijoje, kurie tiekia mūsų gaminamus lazerius mikroelektronikos pramonei bei mokslo institucijoms. Mikroelektronikos įmonės mūsų gaminamus lazerius naudoja gamybos procesuose labai mažų mikroschemų apdirbimui. Mūsų gaminami lazerių įrenginiai turi būti ypatingai stabilūs, kad atlaikytų dvidešimt keturių valandų ir septynių dienų per savaitę darbo krūvį. O kelią į sėkmingą partnerystę su japonais mums padėjo sukurti ten dirbantis Vilniaus universiteto absolventas – fizikas. Pradėjome bendrauti ir jau nuo 2006 m. esame geri verslo partneriai“, – pasakoja dr. Algirdas Juozapavičius.

„Naujų partnerysčių galimybių ieškome verslui įprastais būdais, t.y. siekiame surasti naujus partnerius dalyvaudami žinomiausiose pramonės parodose. Ten užmezgame naujus kontaktus, vėliau bendraujam elektroniniu paštu, ir jei pasiseka, įvyksta susitikimai, gauname naujų užsakymų“ – sako dr. Algirdas Juozapavičius.

„Tiems, kurie nori kurti verslą, palinkėčiau nebijoti imtis atsakomybės, ieškoti, domėtis, rizikuoti, ir pagaliau veikti. Tikrai negaliu sakyti, kad Lietuvoje nėra sąlygų verslui, vien tik todėl, kad viskas yra įmanoma, kai pasiryžti nuolat mokytis ir kurti verslą“, – sako dr. Algirdas Juozapavičius

Įmonė „Šviesos konversija“ veikia jau nuo 94 metų. Įmonėje šiuo metu dirba 62 darbuotojai, iš kurių 13 mokslo daktarų. Įmonė prekiauja Pietų Korėjoje, Japonijoje, Vokietijoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose. Visą laiką įmonės strategija ir pardavimai nukreipti vien tik į naujų produktų kūrimą bei esamų modernizavimą. Produktų užsakovai dažniausiai yra turtingų valstybių universitetai, tiksliau – jų mokslo tiriamieji centrai. Įmonė glaudžiai bendradarbiauja su Vilniaus universiteto Fizikos fakulteto Kvantinės elektronikos katedra. Įmonė „Šviesos konversija“ eksportuoja apie 94-98 proc. produkcijos. 2009 metais apyvarta lyginant su 2008 metais augo 40 proc., taip pat planuojama, kad 2010 metų apyvarta bus tikrai ne mažesnė lyginant su 2009 metais.


Tomas Pranckevičius
Žinių ekonomikos forumo konsultantas

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)