„Tele2“ GSM tinklas – antras pagal kokybę, rodo tyrimas  (0)

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pagal kokybę šiandien užima antrą vietą Lietuvos mobiliojo ryšio rinkoje. Tai atskleidė Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) atliktas judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimas.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Iš aštuonių svarbiausių parametrų, nusakančių GSM ryšio kokybę, „Tele2“ keturiuose užima antrąją, o trijuose drauge su kitomis rinkos dalyvėmis – pirmąją vietas. Tik pagal vieno rodiklio – vidutinę skambučių sujungimo trukmę – bendrovė liko trečioji. Tačiau paskutinę vietą įmonė užėmė rečiausiai lyginant su kitais rinkos dalyviais. „Nors operatorių kokybės rodikliai šiandien yra panašūs, tyrimas – svarbus įrodymas, kad „Tele2“ pagal kokybę šiandien lenkia dalį rinkoje veikiančių operatorių. Vartotojams tai dar kartą patvirtina, kad už mažiausią kainą jie gali įsigyti aukštos kokybės paslaugas“, – teigė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Geriausiai įvertinta SMS žinučių siuntimo „Tele2“ GSM tinkle kokybė – šioje srityje bendrovė užėmė arba pirmąją, arba antrąją vietas. Balso perdavimo kokybė „Tele2“ GSM tinkle įvertinta 3,01 balo, „Bitės Lietuva“ – 2,97, „Omnitel“ – 3,33 balo. Kuo didesnis balas, tuo balso perdavimo kokybės įvertinimas geresnis. Be to, bendrovė užėmė antrąją vietą pagal nesėkmingų kvietimų skaičių.

Atliekant tyrimą buvo lyginami ir trečiosios kartos mobiliojo ryšio (3G) kokybiniai parametrai. Nors „Tele2“ 3G paslaugų dar neteikia, tyrimo metu paaiškėjo, kad kokybiniai tinklo parametrai nenusileidžia kitų rinkos dalyvių siūlomai kokybei. Iš dvylikos matuotų parametrų „Tele2“ du kartus užėmė pirmąją ir penkis kartus – antrąją vietas. Vertinant 3G tinklo ryšio paslaugų kokybę „Tele2“ yra antroje pozicijoje pagal nesėkmingų skambučių dalį – 3,1 proc., balso perdavimo kokybę – 3,42 balo ir SMS pristatymo trukmę – 5,8 s.

„Pernai „Tele2“ investicijos Lietuvoje buvo didžiausios per visą veiklos šalyje laikotarpį – daugiau nei 50 mln. litų buvo skirta tinklo plėtrai. Be to, sparčiai plėtėme ir trečiosios kartos ryšio tinklą, tačiau šias paslaugas nusprendėme siūlyti tik įsitikinę jo kokybe“, – nurodė P.Masiulis. Pasak RRT, vykdant judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimą iš viso buvo atlikti 3227 balso telefonijos skambučiai, išsiųsta 4299 SMS ir atlikti 788 duomenų perdavimo bandymai Lietuvos Respublikos teritorijoje veikiančiuose mobiliojo ryšio operatorių tinkluose.

Bandymai buvo atliekami miestuose, magistraliniuose ir krašto keliuose, stovint arba važiuojant, 3G ir GSM ryšio sistemose, darbo dienomis ir darbo valandomis, vienodomis sąlygomis tiriant visų operatorių paslaugų kokybę. Tyrimas atliktas naudojant RRT turimą matavimo įrangą, sumontuotą specialioje transporto priemonėje. Pernai „Tele2“ įrengė 97 naujas GSM ir 124 UMTS bazines stotis. Šiuo metu bendrovė valdo 814 bazinių stočių Lietuvoje. Visą 2009 m. viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą galima rasti RRT tinklalapyje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)

Susijusios žymos: