JAV naujas įstatymas – apynasris rėksmingoms TV reklamoms  (7)

Komercinės TV laidos JAV nuo antradienio turėtų tapti gerokai tylesnės, nes gruodžio 11 d. Jungtinėse Valstijose įsigaliojo Komercinių reklamų švelninimo aktas (angl. Commercial Advertisement Mitigation Act – CALM), kitaip tariant, reklamoms uždėtas garso lygio apribojimo apynasris.


Kaip praneša MSN, CALM aktas skirtas neleisti televizijos reklamas kuriančiosioms bendrovėms įgarsinti jų reklaminius klipus garsiau nei garso lygis tų laidų, į kurias jos įterpiamos. Šie apribojimai privalomi kaip antžeminės, taip ir kabelinės bei palydovinės televizijos transliuotojams.

Priimto Akto tikslas – apsaugoti žiūrovus nuo pernelyg rėksmingų reklamų.

Federalinė komunikacijų komisija (Federal Communications Commission - FCC) priėmė šias taisykles prieš metus, bet suteikė visiems transliuotojams vienerių metų malonės laikotarpį, kad pastarieji suspėtų pasiruošti. Apie pastebėtus šių taisyklių pažeidimo atvejus žiūrovai gali pranešti FCC tinklalapyje.

Na, o kaip bus Lietuvoje?
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(40)
(0)
(22)

Komentarai (7)