„SSC Tuatara“ iš naujo pagerino automobilių greičio rekordą - gal dabar jau iš tikrųjų? (Video)  ()

Amerikietiškas hiperautomobilis „SSC Tuatara“ turėtų būti greičiausiu pasaulyje, tačiau šį titulą temdė abejonės šešėlis. Kai praeitą rudenį SSC pademonstravo 508,73 km/val. greičio bandymą automobilių entuziastai trumpam sukluso - ar tikrai? Vaizdo medžiagos analizė rodė visai kitokius skaičius. Tačiau dabar „SSC Tuatara“ rekordą pagerino iš naujo.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Nevykęs rekordo bandymas

„SSC Tuatara“ spalio 10 dieną uždarame greitkelyje Nevados dykumoje pasiekė 508,73 km/val. greitį. Bent jau taip teigė gamintojas. Uždaroje maždaug 11 km greitkelio atkarpoje netoli Las Vegaso „Tuatara“ pasiekė 532,93 km/val. greitį, važiuodamas kita kryptimi - 484,53 km/val. Taigi, oficialus rekordas buvo 508,73 km/val.

„SSC North America“ džiaugėsi, kad rekordą patvirtino austrų „Dewetron“, greitis buvo matuojamas pasitelkus tikslią GPS įrangą. Tačiau netrukus internete pasirodė abejonės - analizuojant „Tuatara“ rekordo bandymą ir lyginant vaizdo įrašą su „Google Maps“ žemėlapiais tapo aišku, kad automobilis tokio įspūdingo greičio neišvystė. „Dewetron“ taip pat paskelbė, kad jokio rekordo nepatvirtino, o galiausiai ir SSC vadovui Jerodui Shelby teko pripažinti, kad tikriausiai įvyko klaida.

Naujas bandymas

 

Šįkart „Tuatara“ gavo tik 3,7 km ilgio pakilimo taką, tačiau to pakako, kad dabar jau oficialiai kristų „Koenigsegg Agera RS“ 2017 metais pasiektas 447,19 km/val. greičio rekordas.

Tik „Tuatara“ nepabučiavo to gražaus 500 km/val. greičio. Šįkart oficialus rekordas siekia 455,3 km/val. Sąlygos buvo kitos ir tas 508,73 km/val. greitis liko tik prisiminimu, tačiau „SSC Tuatara“ bent jau yra greičiausiu automobiliu pasaulyje. Be to, gamintojas teigia, kad ir toliau sieks magiškos 300 mylių per valandą atžymos.

 

Aišku, dar yra ir kitų sąlygų. Šis rekordas gali priklausyti tik gamykliniams automobiliams. Šiuo metu planuojama, kad bus pagaminta apie 100 „SSC Tuatara“ hiperautomobilių. Viena tokia mašina kainuos apie 1,3 milijonus dolerių - nedaug, turint omenyje, kad beveik visi konkurentai yra žymiai brangesni.

Ir nors dabar įranga buvo tikslesnė ir SSC buvo priversta rekordo siekti žymiai atidžiau, vistiek atsiras teigiančių, kad greičiausio pasaulio serijinės gamybos automobilio titulas „Tuatara“ neturėtų priklausyti. Taip yra dėl to, kad 2019 metais „Bugatti Chiron Super Sport 300+“ uždaroje trasoje pasiekė 490,48 km/val. greitį. Tas rekordas nebuvo įskaitytas, nes automobilis nevažiavo abiem kryptimis - „Bugatti“ oficialaus rekordo tiesiog nesiekė.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(6)
(2)
(4)

Komentarai ()