Tokio aparato dar nematėte! NASA nori paleisti revoliucinį lėktuvą su 14 propelerių: kam to reikia? (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

HardAxe 2023-03-10 16:51
ar propeleriai sparno gale nėra neefektyvu dėl turbulencijų ir neapipučiamų aileronų?
pirmas 2023-03-10 17:04
nežinau
holax 2023-03-10 17:50
isivaizduoju koki svori bateriju reikia sukist i toki, o dar atskridus vel pasikraut... siaip sveikintina, nes pries 120 +/- metu perejo galutinai ant kuro kur mes perkame degalineje. ir elektra dare tik specifinius veiksmus. dabar tarkim baterijos isvystytos kaip kokiais 1920 metais vidaus degimo varikliai tokiame lygyje.
bahuriux 2023-03-10 19:20
Nes buvo čia tokių šūdstraipsnių pabašiai teigiančių, tai biški patrolinsiu juos. https://assets.shortpedia.com/uploads/2 ... 318081.jpg Tie nepageidaujami sukūriai https://ars.els-cdn.com/content/image/3 ... 669443.jpg Kaip geriausiai padaryti, kad šitie du efektai sunaikintu vienas kitą kaip įmanoma efektyviau ir duag geriau nei tame lėktuve iš straipsnio. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... g&usqp=CAU Daugiau info apie tai https://www.google.com/url?sa=i&url=htt ... AdAAAAABAE EXTRA: w w w.youtube.com/watch?v=3e6sx8RIjT4 tik tai nelabai tinka flying wing lėktuvams bet vistiek, apie tai. w w w.youtube.com/watch?v=Vi9FqIAG0Rg&t=468s w w w.youtube.com/watch?v=kOELuDQqUCA
P69 2023-03-11 18:18
Video pažiūrėjau tai tie maži varikliukai naudojami tik pakilimui, o cruisinant susiskleidžia ir veikia tik sparno galuose. Todėl kaip suprantu šis lėktuvas turėtų skristi efektyviai cruisinant ir turėtų trumpą pakilimo atstumą.
bahuriux 2023-03-11 21:32
) https://en.wikipedia.org/wiki/Otto_Celera_500L
P69 2023-03-12 11:08
Nežinau ką bendro turi Otto Calera 500L su Tecnam P2006T. O šiaip manau, kad Nasoj žino ką daro;) https://en.m.wikipedia.org/wiki/NASA_X-57_Maxwell
bahuriux 2023-03-12 16:40
Aš tik priminiau, kaip realybėj atrodo realiai efektyvus lėktuvas, kokie turi būti parametrai ir kurtas ne nasoj, reiškia žino ir kiti kaip daryti lėktuvus. Nasa žinoma žino ką daro, bet čia tik testinė platforma, tik vienas iš jų X-plane, kaip ir visi x-plane tai yra tik prototipai technologijos testavimui. Jie tik testuoja elektrinę STOL short takeoff and landing sistemą, kuri praktikoj yra truputi beprasmė už miesto ribų ir beveik visiškai nepritaikoma mieste, tam geriau tinka sraigtasparniai ir grynakraujai VTOL lėktuvai beja jau yra ir elektrinių tokių nemažai prikurta. Ir nesvarbu ką jie berašytu 12 vienetų, kad ir pusiau aptakių triūbų po sparnais kruizinimui yra peilis. Aš sutinku su tuo, kad sparnų galuose sukant propelerius dešinį palei laikrodį, kairį preiš laikrodį galima sumažinti induced drag ir tas yra naudinga kruizinant ir ypač pakylant. O kad kruizinimui nekenkia bent 50% tie papildomi 12 variklių net ir su suskleistais propeleriais (iš kurių pusė nupiešta kad turi suktis į neteisingą pusę) patikėsiu tik tada, kai pamatysiu L/D ratio kruizo rėžimu, spėju 10 lift over drag kažin ar būtu. Dar vienas iš daugybės nieko bendro neturintis su lėktuvu paminėtu straipsnyje projektas, nu čia elektrinis VTOL su geresniais parametrais tik tiek, kad vienvietis. Nu kaip pvz., kad ne tik nasa žino ką daro yra ir kitų žinančių ką daro. Žinoma nesakau, kad jau pas šitą tai krūva propelerių netrukdo, trukdo nemažiau išskyrus tuos du sparnų galuose, tik jų mažesnis kiekis ir šiaip čia tikras VTOL tinkantis mieste ir bet kur kitur naudoti ir gana efektyvus ir ne nasoj kurtas. https://www.youtube.com/watch?v=SBKKufCV9QA