Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Zergas 2010-06-04 13:58
to metanbol
nereikejo tau tiek daug vargti,iskart butum parases paskutini sakini ir visi suprastu tavo minti.aplamai neverta veltis i diskusija kad va tai ka as vartoju yra gerai,o tai ka vartoja kiti yra nuodas.abu atvejai yra nuodas nes tai nuodija zmogaus smegenis ir stabdo ju normalia veikla.o jei smegenys "pristabdytos" tuomet zmogus buna bukesnis,isvada persasi viena,toki zmogu lengviau valdyti negu ta kuris yra laisvas nuo tokiu "pomegiu".
Zergas 2010-06-04 13:59
tai jis apsirukes cia prirase ka nematai odes kanapei?
jur 2010-06-04 14:00
Metanabol, neisterikuok per daug
Visu pirma tai ne visos alkoholi vartojancios tautos taip prasigerusios. Ir sakydamas "prasigerusios" turiu omeny tavo vaizdingus rajoninio gyvenimo aprasymus.
Alkoholis ne visur vartojamas be saiko. Net ir Lietuvoje daug zmoniu, kurie zino ka daro ir niekada neperzengia sveiko svaiginimosi ribu.
Siaip sutinku su dauguma to, ka cia prirasei, bet nereikia taip piktai ir radikaliai Nebukim fasistai.
Analog 2010-06-04 14:08
Manai išvadinęs mane genijum ir parašęs, kad tau giliai dzin klaidos sustiprinsi savo nuomonęs, neprasigėrusio, išsilavinusio žmogaus nuomonę? Tu pats savo remiamai nuomonei prieštarauji, tai aiškini, kad tik išsilavinę žmonės mato tikras problemas valstybėje, poto sakai, kad tau dzin klaidos ir kad pats pabėgęs iš Lietuvos, čia "elito" požymis?
Metanabol 2010-06-04 14:21
Nesu fašistas, netikiu į jokį dievą, toleruoju kiekvieną žmogų, koks jis bebūtų, su tam tikromis išimtimis, kai žmogus tampa piktybinis, kertasi mūsų interesai ir matoma, kad žmogus tiesiog "grybauja" bet jaučiasi teisingu.
Vartoju žolę 3metus, fizinė buklė pagerėjo, svoris kyla kaip ant mielių(sporto prasme), daugiau nei pusę metų negeriu. Dabar bendrauju tik su tais žmonėmis, kurie mąsto, filosofuoja apie gyvenimą, taip kaip aš. Su draugu tokias diskusijas ir minčių srautus (kurių gyvenime nesu patyręs geriant) aptariame, kad pagalvojus - tokios tiesos mintys gyvenime negalėtų ateiti į galvą girtam... Tai mintys, kurios skatina ieškoti gyvenimo prasmės, eiti prieš sistemą, kuri zombuoja žmonės nuo pat jų gimimo...
Pasidomėk apie žolės veikimą, ne tą kuri rašo Tam, kad padarytų gerą paslaugą pasauliui, pakeistų jį... O, kad lietuviai degtinę laką litrais (penktadienio maxima, net nebestebina, kai ant stalo matai: pigiausią dešrą, nukainuota duoną, čipsus, kolą ir KOKIO TIK NORI ALKOHOLIO)... GERIA VISI, tą matau ir man skaudu matyt, kaip žmogus žlugdo save, tempdamas į liūną ir kitus... Žinoma, ne 100proc. kurie vartoja yra degradai. Yra tam tikri atvejai...
1 atvejis - kai žmogus išgėręs save valdo, kontroliuoja, vadinasi jo intelektas dar nesužalotas ir jis sugeba mąstyti, priešintis zombavimui ir pavergimui, t.y. jis turi įdėjų. Tokie žmonės tikrai niekada alkoholikais nebus vadinami, jeigu jie liks žmonėmis.
2 atvejis - kai žmogus išgėręs tampa gyvuliu, nebesuprasdamas nieko, tik kenkdamas sau ir kitiems, siekia būti kažkuo, kuo niekada nebus blaivus... Todėl galiu padaryti išvada, kad daugelis, kurie geria, yra kompleksuoti žmonės, siekiantys pabėgti nuo problemų... Bet alkoholis galu gale viską padaro atvirkščiai, nei tikėtąsi perkant bonkę degtinės...
Beto fizinė žalą alkoholio yra nesuvokiamai didelė... IR JŪS galit man nepasakot apie žolę, aš žinau daug geriau ką aš darau, kadangi viską ekspermentuoju ant savęs, o jūs, kurie tik pasakas iš savo tėvų girdi, kurie augo sovietmečiais ir apart degtinės nieko nematė kaip svaigintis, galit burnas pridaryt ir eit nusipirkt litrą degtinės (juk šiandien penktadienis LITHUANIA AUKSINĖ, zombiai nelaimingi )
Žolė nepražudė nei vieno žmogaus, tuo tarpu nuo alkoholio miršta valandom (auto įvykiai, konfliktai dėl pūvančių smegenų ir nemąstymo apie pasekmės, šeimų konflikai, traumuojami vaikai, nelaimingi atsitikimai - gaisrai užmigus girtiems, nusinuodijimai dujomis (nes pergėrus kaži ar nors vienas girtas dar kažką suvokia, apart inkstinktų, kurie priklauso gyvulių klasėj), taipogi savižudybės, kurias skatina alkoholio išaukiama būsena, kai tau viskas poch**) Kodėl nuo alkoholizmo gydosi tūkstančiai, o nuo žolės???
Taigi prieš rašydami, naujieji alkoholizmo propogatoriai, pasidomėkit daugiau nei jum leidžia jūsų išsimokslinimo lygis ar bendras egzistavimo suvokimas... daugelis turbūt nieko nesupras, nes jie per kvaili, per daug apriboti nuo tikrojo gyvenimo...
Zergas 2010-06-04 14:37
to metanbol
nu tu cirkininkas nerealus,isirasyk kurnors savo sitas mintis,galesi po 10 metu rukymo paskaityti nes prisimint tavo smegeneles jau bus nepajegios,o apie tokius dalykus "ar uzrakinau namus iseidamas" as net nekalbu.taip kad rukyk ir nuodykis,galvok kad tas samones srautas yra nerealus,kad idejos yra fantastines(tik uzsirasyk jas ir pabandyk paskaityt blaivia galva,idomu kaip tuomet tu jas vertinsi).kas del zombiavimo tai tu manai kad tu nesi zombis?kuo tu skiriesi nuo tu kurie apsinesa gerdami?ogi tik apsinesimo forma.apsinesdamas tu paniekini gamtos tau duota tobuliausia kurini nes manai kad parukes gali pasiekti aukstesni mastymo lygi nei blaivas.
jur 2010-06-04 14:38
Na, visu pirma, tai as tikrai nemazai knygu perskaites apie ivairiausius narkotikus. Ir tos knygos tai ne delfis Ir pats gana nemazai surukau, ir pilnai pritariu tavo isvadoms. Bet nespjaunu ir i alkoholi, nes ji naudoju kiek kitiem tikslam. Zole niekada neduos to, ka duoda alkoholis (ir neatims ka atima alkoholis), ir atvirksciai. Manau svarbiausia jausti savyje balansa, nepasiduoti gerimui is depresijos ir tureti sveiko proto.
Cia matyt jau kalba eina daugiau ne apie pati alkoholi, o apie Lietuvos pilkosios mases mastyma.
jur 2010-06-04 14:42
Zergas, tai vadinama ne aukstesniu mastymo lygiu, o proto bei akiracio prapletimu Su alkoholiu to niekada nepasieksi.
Metanabol 2010-06-04 14:46
nu va 2 postai ir 2 skirtingos asmenybės.. Vienas teigia alkoholis gerai - žolė ne, kitas atvirkščiai.. Dabar perskaitome abiejų žmonių postus ir padarom išvada, t.y. sulyginam jų minčių reiškimus, tolerancija ir visas kitas teigiamas emocijas. Ar nematot skirtumo, tarp rūkančio žmogaus reiškiamų minčių ir eilinio geriančio zombio?:)
Tiesiog faktai kaip blynas matomi, o lietuviai net nesugeba ir to pastebėti... Todėl ir vadinu jus zombiais, nes nesugeba mąstyti giliau, plačiau, kaip mokė per literatūros pamokas, kad klausimą reikia nagrinėti iš mažiausiai 2 pusių (pozicija ir opozicija). Girtas to niekada nepadarysi, girtas nieko nepadarysi, tik gersi toliau...
Dar vienas akmuo į daržą jur vadinamai "pilkajai masei", apie kurią ir kalbėjau, yra tai, kad marichuana niekada nedaves žmogaus iki komos (fiziškai tai neįmanoma), žinoma galima prisirūkyti iki tiek, kad žolė labiau nebeveiks, tiesiog didės jos koncentracija kraujyje.. O alkoholis veikia kitaip, jis vis labiau ir labiau slopina, todėl rūkant marijuana neegzistuoja tokios savokos kaip koma. Gali būti tik taip: lengvai pripūtęs, pripūtęs, nepripūtęs... Ir niekados gyvenime 2 dalykų nelyginkit, nes jie visiškai skirtingi... O dėl smegenėlių džiūvimo, tai siūlau daugiau gliukozės gauti ir viskas bus normalu, nereikės pamiršti ar rakini duris ar ne
GrynasOras 2010-06-04 14:52
#
Ziuriu arba tau sunki vaikyste buvo,arba zinios tau jau pro uzpakali lenda.Priestaravimu sau paciam cia nera ir niekada nebuvo,jai mastai zmogeli mastyk iki galo.As juk rasiau ''Tai vat genijau,as save laikau zmogum kuris uzseni gyvena jau 10 metu ir lietuviu gramatika primirses ...'' - tai logiska kad as galiu daryti klaidas .Po to jai as ne lietuvis,tai as atsirenku,kiek kalbu man moketi ir kaip gerai,nes visko zmogus neismoks,o ir laiko tam nera,cia ir pasireiskia zmogaus protas - MOKEJIMAS SKIRSTYTI LAIKA IR ATSIRINKTI ZINIAS ...
O i uzseni niekas zmoniu neveja,zmogus gyvena ten kur jam save realizuoti geriau.Yra daug priezasciu kodel zmogus palieka savo sali,pateiksiu pvz :
1 - zmogus yra nepilnametis,todel vaziuoja ten kur vaziuoja jo tevai.
2 - zmogus nori uzsidirbti tam tikra pinigu suma,o matematikos genijum buti nebutina kad atskirti 1500 lt i menesi ir 1500 euru i menesi.
2 - Toliau,jai tu issiaiskintum labiau zodi EUROPOS SAJUNGA,tu suprasi,kad tai yra susijungusios valstybes i viena visuma ir as joks ne emigrantas - as europos sajungos pilietis,todel kaip nieko keisto dirbti Kaune ar Vilniuje,taip ir jokio skirtumo ar dirbi Lietuvoje ar kitoje valstybeja
3 - Man zmogus apsiribojas ties viena valstybe skaitosi ne patrijotas o - mazu paziuru zmogus
4 - ka cia parasyti ketvirta,mmmmm,eeee,grazus oras ane...
ps. geros dienos ir sekmyngo klaidu taisimo
Analog 2010-06-04 14:56
Už tave, ES pilieti, tavo klaidų nieks netaisys, tai galioja tiek gyvenime, tiek toje pačioje rašyboje.
sz520qm 2010-06-04 15:02
"Man išaiškino daktarai
Kaip žaloju aš savo sveikatą,
Alkoholis nuodai- na gerai
Nebegersiu daugiau- tik arbatą."
GrynasOras 2010-06-04 15:11
Kam klaidos,kam supaprastinimas,kam persudetynga,kiek zmoniu tiek nuomoniu,kodel tu manai,kad tavo nuomone svarbesne uz mano ?
Tu per greit atrasai i komentara(Mano 13:52,tavo 13:56,4 min) - tas labai ,daug apie tave pasako,pvz:
1. Parskaites komentara,nesistengi jo suprasti,iskasi kas yra pavirsiuje ir pagal tave to pilnai uztenka - esi karstakosis tamsta.
2.Tu bent pats zinai kokia tu opozicija laikai,ar tu tesiog esi is tu zmoniu kurie sako visada ne,kai jiems kas pasake ne
3. ir 4. prigalvok pats
Zergas 2010-06-04 15:16
to metanbol
na su tokiu kaip tu tai net neverta diskutuot,per mazai tu tos zoles dar surukei kad galetum kazkokias isvadas daryti.o tai kad nerukancius tu izeidineji vadindamas juos pilkaja mase tau garbes neprideda,isgaruoja visas tavo mastymo platumas ir tolerancija na bet turbut tau tai leidzia jaustis pranasesniam,let it be vienas dalykas apie kuri pamirsai kalbedamas apie zole yra tingumas ir apatija kuri atsiranda nuolat ja rukant,kad zmones praranda nora kazko siekti,jiems viskas ir taip gerai(cia tavo vadinama tolerancija aplinkai).
Seip 2010-06-04 15:18
Saunu , kad lioveisi gerti, bet kaip buvo teigiama straipsinije ... alkoholio padaroma zala neatstatoma...
Zergas 2010-06-04 15:28
o seip tai tema apie alkoholi.amerikoj be normalaus dokumento(Pasas,ID kortele ar teises) niekur neparduoda alkoholio,nesvarbu ar tu atrodai suauges ar ne,kontrole griezta.be to parduoda tik nuo 21 metu,kai kuriose valstijose 7dieniais isvis niekur nenusipirksi.o pas mus kas?suskiai kuriems dar pienas nuo lupu nenudziuvo slaistosi girti po miesta ir galvoja kokie jie kruti.o tai kad smegenys bunka ir veliau darosi vis sunkiau ir sunkiau ismokti reikiama medziaga jie juk nesupranta,o tevu tokiam amziuj tuo labiau neklauso.
Metanabol 2010-06-04 15:44
Bet su laiku organizmas išsivalo, kepenyse atsistato visų hormonų, kurie sugeba nukenksminti vieną ar kitą dalyką, balansą... Ankščiau, kai mane dėl alko išmetė iš mokyklos, aš jaučiausi grynu marozu, kuriam viskas px. Neturėjau jokios sąžinės jausmo, apie toleranciją aš išvis nekalbu... Nors tuomet visada stengdavausi save kontroliuoti, bet tiesiog tapdavau parazituojančia kirmele, kuri parazituoja kitų saskaita... Todėl, kurie sako, kad neturiu jokios patirties, klysta, oi kaip klysta... Gyvenimo, gerdamas degtinę, alų litrais, pamačiau tokio žiauraus, negailestingo ir prarandančio žmogiškumo suvokimą, kad nutariau visą tą stabdyti, marijuana tapo mano raktu į kitą gyvenimo pusę. Dabar propoguoju sveiką gyvenimą (kola,čipsai, xujipsai prie alaus ir pan. yra tarsi rasti 200litų gatvėje t.y. labai retas atvejis), stengiuosi sportuoti, suplanavau savo ateitį vien prirūkęs, nes tada gali pamąstyti daugelius atveju, "kas būtų jeigu būtų? O jeigu padarius tą taip ir anaip, viskas pasikeis į vienokią ar kitokią pusę". Tokie filosofavimai išlavimo mano vaizduotę, gebėjimą pažinti.. Apatija - tai laikinas požymis, rodantis, kad žmogus rūko neilgai, su laiku tai praeina. Aš jaučių, kad man dažnai būna p*****, kas ką daro, bet mintyse susimąstau, apmąstau viską nuo a iki z ir bandau ieškoti įmanomu sprendimo būdų, nepasitelkiant agresiją, pykti ir kitas neigiamas emocijas... Po viso to laiko tarpo kurį rukiau marichuana, pasikeičiau "dvasiškai" (rašau kabutėse nes nelabai tikiu tokiais dalykais), t.y. vidumi... Tapau tolerantiškesnis, naudingesnis, geresnis. Todėl kiekvienas žmogus asocijuoja pagal save, koks jis yra ir kas jam tinka. Vienam patinka gal alaus buteliukų pora išgerti ir ramiai bendrauti aktualiom temom su kitais, trečias mėgsta parukyti ir pažvengti, nors žino, kad naudos nebus, bet žino, kad atsipalaiduos saugiausiai ir mažiausiai kenkdamas sau, tuo labiau - kitiems.... Žinoma ketvirti geria tam, kad būtų apsvaigę ir didžiuotųsi tuo.. Čia daugelis stumia ant mano nuomonės, nes laiko, kad alkoholio niekas nepakeis. Gal būt to apsvaigimo ir nepakeis, nes jūs prie jo pripratote, geriate degtinę, nors jos kvapas ir skonis klaikus, bet jūs geriate, nes norisi apsvaigti... Todėl jus galima būtų vadinti dar ir sadomazochistais, nes darote tai, ko organizmas prašo, kad nedarytumėte (neveltui smegenys reaguoja į tokį skonį, kaip šleikštulį keliantį). Man tarkim žolę rūkant skanu, malonu įkvėpti didelį dūmą, išpūsti jį ir matyti, t.y. man patinka pats ritualas... Džiaugiuosi kiekviena akimirka, o po to seka įvairus apmąstymai diskusijos... Tas man ir patinka, kad gali būti vienu metu ir prirūkęs ir kalbėtis visiškai blaiviai, ko jau po 4 čerkų nepadarytų nei vienas iš tų, kurie smerkia žolę, nors patys nesupranta kas jie tokie ir ką daro...
Pihas 2010-06-04 16:15
Geriau eik gydytis kol nevėlu, o ne skleisk erezijas, jau geriau kolą mauktum ir mistum "chujipsais"
Flyer 2010-06-04 16:17
Nežinau kodėl atsiranda žmonių ginančių nuomonę kad gerti alkoholi yra nieko tokio... Pasakius, kad esu abstinentas, jūs pagalvosit, kad aš šališkas.... Bet pažiūrėkit į šiuolaikinį jaunimą: Kaip tik savaitgalis, taip ir ieško kur geriau "nusigerti". Gal ir būtu normalu jai kalbėčiau apie jaunimą +18m, bet šitaip elgiasi ir daugelis dvylikamečių! Ar tai normalu? Tikrai ne. Visoje visuomenėje populiarus ir "turiningas" laiko leidimas yra prie butelio degtinės... O atsigėrimas arbatos ir pasišnekučiavimas tapo tiesiog juokingu dalyku. Sakysit klystu? Ne, pats susidūriau ir ne vieną kartą, kai draugai norėdami, kad ir man būtu "linksmą" versdavo gerti, ačiū Dievui, to nedariau, mieliau palikdavau patalpą...Ramaus ir intelektualaus pokalbio prie arbatos jiems nereikia... Ir dėlto, dažnai susiduriu su įdomiu požiūriu į tai, kad aš negeriu. Žmonės nustemba ir nesupranta kodėl, tarsi gerti būtu normalu!!!
Mano nuomone, alkoholi reiktu visai uždrausti, jis nieko gero žmonijai nedavė, tik pykti... Žinoma ištikimi alkoholikai puls ginčytis, reikalaus gražinti jų degradavimo šaltini, nes gulėti apsivėmus yra jų "hobis" ir "laimės" šaltinis...
qzar 2010-06-04 16:30
galwoji cia krutumas yra kai isgeri tai reiskes kai suauges asmuo gere kai baliawoja ar taip atsigere tai jis mldc ir pan ? zmones ar waikai gere kad atsipalaiduotu kompanijoje draugu arba wienas ir t.t tarkim as jau supratau kad alkoholis yra s wietoje nes pasimokiau kad is jo jokios naudos tik pinigu islaidavimas pramizimui o kaip sakiau kad dazn gereme atsipalaiduoti mano nuomone bet manau yra kur kas geresniu budu atsipalaiduoti nei kazkoks gerimas nes poto nuo ragawimo nuo to malonumo gerent ar prisigeriant tampama wisaverciais hroniais
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Girtavimas niokoja jaunimo smegenis