„Klajūnai“ magnetiniai poliai apsunkina oro uostų darbą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

manciukaz 2011-01-21 15:29
idomu kokios pasekmes butu poliu pasikeitimu..
stiklas 2011-01-21 18:02
Vyrai taptu moterim, moterys - vyrais
Gedis 2011-01-21 18:13
Hmm,manau poliai gali apsikeisti,bet klausimas kyla toks.Jeigu jie keiciasi letai,tarkim per 1000 metu,nemanau,kad keisdamiesi jie dingsta.Tiesiog slenka per zeme ir tiek.Tik vat idomu kokie kataklizmai tada vyks.
nuomonė 2011-01-21 18:25
Šiaurės pašvaistė ties pusiauju Bet man įdomu kaip taip gali būti kad tas išsilydžiusio metalo sluoksnis bent laikinai ima suktis visai kitokia kryptimi nei pati žemė. Vienintelis dalykas kuris ateina į galvą kad kaip kos vilkelis kartais jis įgauna pakankamai inercijos kad jos pakanka pasiekti pusiaują.
gedas 2011-01-21 22:38
nesuprantu kam iš vis šiais laikais kompasas, ypač lėktuvų pilotams, kurie turi GPS ir jiem visiškai turėtų nerūpėti ką rodo kompasas, jeigu apskaičiuojamos lėktuvo koordinatės su palydovais.
Fobas 2011-01-22 10:04
http://www.engadget.com/2011/01/20/faa- ... to-defens/ o ką darys pilotai skrisdami pro čia???:)
neworld 2011-01-22 17:36
koordinatės taip, bet ne kryptis, kuri tik sąliginai galima paskaičiuoti pagal trajektorijos pokyti. O kadangi GPS yra netikslus, o prie tokio greičio tikrai didelė paklaida, kuri gali maišyti tūpiant.
Skeleton 2011-01-22 21:40
O dabar įsivaizduok kad sugenda GPS imtuvas. Tokios kritinės sistemos kaip aeronautikoje negali priklausyti nuo vienos sistemos. Juo labiau kad JAV kariškiai (GPS sistemos savininkai) neturi jokių teisinių įsipareigojimų teikti paslaugas.
MiSiPe 2011-01-23 14:27
Todėl modernūs orlaiviai ne visi turi GPS. Šią sistemą naudoja tie, kurie skraido virš vandenynų. Kituose lėktuvuose montuojama inercinė-radijo švyturių antžeminė sistema. Na ir žinoma komposas kartu su magnetinių anomalijų žemėlapiu (žinoma viskas automatizuota). Problema tik ta, kad kartais reikia pakeisti tą anomalijų žemėlapį.