Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
phemark 2011-04-06 16:40
Va sitai tai turetu buti idomu.Praneskit viska kas bus paskelbta sita tema:)
Genius 2011-04-06 16:47
Smagu zinot kad zeme arteja prie susijungimo turbut tai jum pasirode kaip is kokio filmo ar knygos bet tai gali ivykti ir tai nebus blogai.
Jei JAV ir Rusija bendradarbiaus tai labai passpartins kosminiu kelioniu ir t.t. raida todel laukiam kol pranes ka susitare ir tikekimes kad bendradarbiaus
Tomcat 2011-04-06 17:11
Pagarba rusams, teisingu keliu eina. Tikėkimės to paties iš amerikiečių.
Nerijux 2011-04-06 17:22
Tik va įdomu, ar naudojant branduolinius variklius bus įmanoma išvystyt padorų greitį (bent 100 km/s), nes priešingu atveju tolimojo kosmoso įsisavinimas taip ir liks labiau svajonių ar miglotų ateities technologijų tikslu...
kunis 2011-04-06 17:24
Pritariu Genius, greiciau susijungtu didziosios valstybes kosmoso "uzkariavimo" srityje, ir be abejo, manau kad tai stipriai padetu ir poilitiniu adzvilgiu: Rusija: pasiimkit jus ta Osetija, mes pasiimsim Marsa, Amerikonai Venera, Japonam Europa atiduosim. cia grubiai taip kai atsivers galimybes i tolimas planetas, atsivers ir jose esamu istekliu isgavimo technologijos, tai turetu dar labiau paspartinti kosmines technologijas, nes prireiks ir didesniu krovininiu laivu kaip antai „SpaceX" - „Falcon Heavy“ ar net dar didesniu.. laukiam laukiam sito proverzio
ligonis 2011-04-06 17:49
jei turi pakankamai energijos - toks greitis nera riba. todel manau, ka tikrai sugebes pasiekt ir didesnius greicius kai tik tures normalu branduolini laiva.
Moribus 2011-04-06 18:02
Su tokiais "atominiais erdvėlaiviais" tai tik iki Marso kursuot, o apie tolimesnes keliones, geriau patylėt.
mnv 2011-04-06 18:10
Jei galetum kursuot iki marso kaskart jam priartejus prie zemes pirmyn ir atgal per keleta menesiu, tai jo kolonizavimas taptu imanomu
Sniegcius 2011-04-06 18:28
>>Tik va įdomu, ar naudojant branduolinius variklius bus įmanoma išvystyt padorų greitį (bent 100 km/s), nes priešingu atveju tolimojo kosmoso įsisavinimas taip ir liks labiau svajonių ar miglotų ateities technologijų tikslu...<<<
toks padorus greitis taip pat mažokas kad butu padorus kosmoso įsisavinimas... Žiūrėjau dokumentini Stephen Hawking'so filmą, tai jis sakė, kad jei erdvėlaivis pasiektu 110 mylių/s (apie 176km/s) tai vis tiek pvz iki kokios Gliese 581 C kelionė truktu apie 70 metų
kunis 2011-04-06 18:33
isibeget tai isieget.. varikliai juk gale, o kaip stabdys?
sugalwotai tai tikriausiai yra kaip, tik as nezinau, galbut Jus zinot?
Arwis 2011-04-06 18:45
Reverse thrust?
Na manau jai ras buda sukonstruoti si varikli tai tikrai ras buda ir kaip sustoti.
Nerijux 2011-04-06 18:46
Apversti laivą 180 laipsniu - kosmose tai paprasta, tereikia tik keleta papildomu mažos traukos variklių priekyje ir gale.
immortallt 2011-04-06 19:06
Kitas atvejis, bus pasinaudota kitu kosminiu kunu trauka ir galima taip pristabdyt.
bahuriux 2011-04-06 20:17
Arba pakeisti krypti, be nuostuoliu, pasinaudojant gravitacijos jega.
Bet niekas nepagalvoja, apie mirtina radiacija, tiek saules, tiek tolimojo kosmoso, jau nekalbant apie 0,5c greiti ir i laivo korpusa besitarnkancius daleliu srautus, nuo kuriu generuojasi gama ir rentgeno spinduliai, neskaitant tu kurie ir tap yra. Bet ir saules sistemoj uztektu vieno saules zybsnio ir amen igulai. Reikia apgaubti laiva magnetiniu lauku (kaip zemes panasiai) ir korpusa storu apvalkalu apgaubti kuris turi vandenilio sudety, vanduo, arba polietilenas, ar panasiai. Skaiciau apie tai 10-12 metu atgal zurnale straipsni apie marso kolonizavima is technines puses, varikliai, energijos saltiniai, astronautu apsauga ir tt. Taigi visur kur nezeme zmogui yra mirinai pavojinga. Bet as manau kad su laiku viskas bus isspresta.
Atominiai varikliai yra itin perspektyvus, tereikia kazkur nuskridus, pvz i marsa pasipildyti betkokios skystos ar dujines medziagos CO2, ar vandens ir atgal galima gryzti, ta reaktoriu panaudojant ispradziu, kaip sildytuva dujoms, tipo kaip iprastam raketiniam variklyje, tik vietoj chemines reakcijos sildytu atominis reaktorius dujas. Paskui, jau pakilus i orbita, kaip elektros energijos generatoriu, kokiam joniniui, arba VSIMR varikliui, tolimesniam skrydziui, nes tie varikliai veikia ekonomiskiau.
kunis 2011-04-06 20:41
turetu buti nezmoniskos energijos sanaudos tai sustabdyti erdvelaivi, o jei nuo pusiaukeles pradet stabdyt kad sutaupyt energijos tai ne ka ilgiau ir dabartinem technologijos skristumem..
gaudis 2011-04-06 21:06
taigi jeigu branduoline energija naudos tos sanaudos bus menkos bent jau as taip manau
dariusss 2011-04-06 21:07
70metu butu cia labai jau per gerai;D tokiais greiciai i viena puse tik per 34748metus
kunis 2011-04-06 22:11
Na gerai, tarkim sanaudos e rodiklis, bet jei noresi salyginai staigiai sustabdyti, tai apkrovos tokios vargu ar atlaikytu..
Cia iskyla kita problema: reikia rasti optimalu max greiti kad galetu sustabdyti greitai. Tai taip pat itakoja keliones trukme nemazai..
Siaip sutinku su baxuriux, pasinaudoti gravitacija dideliu objektu pristabdant ir ilaviruojant i keliones tikslo orbita realiausias budas sustot..
Skeleton 2011-04-06 22:52
Nebetikiu niekuo ką rašo ir platina "Roskosmos". Per paskutinius 10 metų iš ten skinda tik 3d piešinukai, power point prezentacijos ir nepagrįsti pažadai. Kas nors dar prisimena kada skrido paskutinis sėkmingas tarpplanetinis aparatas iš ten? Vega -1 ir -2, paleistos 1984 gruodžio mėn. Su prancūziškais komponentais on-board.
kiesza 2011-04-06 22:59
Rusai netoikie zmones kad turedami kaska gero dalintusi su visu pasauliu, jai jiems tai neteikia naudos jie tikrai to nedarys, na pagal straipsni nepanasu, kad ruskiam potenciali nauda gresia..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rusija ir JAV bendradarbiaus statydamos bendrus atominius erdvėlaivius?