Vienintelis Lietuvos kosmonautas R.Stankevičius tėvynės neiškeitė į vietą raketoje (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arns 2011-04-12 13:57
Kaip ir dauguma, jau delfi.lt komentaruose, puikiai maišomas su žemėmis žurnalistas. na kam čia tą politiką reikėjo sukišti? Ar netyčiom pamiršta, kad patriotizmą per prievartą kišo kažkurios santvarkos? Reikia didžiuotis ką pasiekė R.Stankevičius, ir neteršti jo atminimo su tokiomis nesąmonėmis, kurių privaryta rengiant reportažą.
Freeman 2011-04-12 21:14
na žurnalistas rankose laiko Su-35 modelį, o kalba apie 27-tą...čia tik šiaip. Jeigu nesunku gal galima plačiau kokių gi nesamonių pridaryta ir prikalbėta?
Arns 2011-04-12 21:30
kalbu apie patriotinius svaigimus "Tėtis turėjo pakilti į kosmosą, tačiau jam buvo pasakyta, kad jei skris – jau niekada negalės grįžti į Lietuvą." Visiškai pamirštama jog jis turėjo skristi su Buran, kurio programą nutraukė, o į Sojuz buvo ruošiami kiti žmonės, bet visame reportaže pastoviai kartojama koks jis patriotas. Skleisti sąmokslo teorijas jog specialiai buvo sugadintos vėlesnio skrydžio kėdės. "Italai pripažino, kad šventė nebuvo tinkamai organizuota. Tačiau rusai, kaip ir buvo galima tikėtis, apkaltino pilotą." Dar viena logikos nesąmonė, be to žiūrint video net plika akimi matosi jog jei ne klaida, tai figūra matyt metro aukštyje, kas šiaip su naikintuvais nedaroma, turėjo būti atliekama.
dzedajus! ;D 2011-04-12 23:14
Straipsnis kažkoks nei 5 nei 10 kaip sakoma prikišta patriotizmų ir kito brūdo dar ir absurdiškai skamba "...negalės sugrįžti į Lietuvą" Nors ir keista jog neteko girdėti apie lietuvių kosmonautą, nesijauti lyg gyventum skylėj
Freeman 2011-04-13 00:29
, bet kaip supratau jis darė mirties kilpą ir per žemai ją pradėjo, dėl to galutinėje figūros fazėje neužteko aukščio ir galios "išeiti" iš manevro. Faktiškai tai piloto klaida neapskaičiavus lėktuvo galimybių, tačiau tokių šuo svarbus veikėjas yra žemėje esantis tas vadinamas vedantis žmogus, kuris pilotui padeda orientuotis žemame aukštyje atliekant veiksmą. Tiksliai nepamenu, bet atrodo šiuo atveju buvo nepatyręs ar tam neskirtas asmuo, dėl to didelė dalis atsakomybės tenka jam. Apibendrinant tokių asmenybių kaip R. Stankevičius vargu ar dar kada Lietuva turės. Tai gi tokie "vienetiniai" atvejai skatina pasididžiavimo ar patriotiškumo jausmus (na kaip ir vienintelis mūsų karalius). O žurnalistai tuo ir naudojasi, tokie reportažai, laidos žymiai "lengviau" žiūrisi plačiosioms masėms nei tik faktų kratiniai. Mano nuomone, tokiu atveju kaltinti tik pilotą būtų neteisinga, kai tokių figūrų atlikimas ypač priklausomas nuo žemėje esančios komandos.
Otto 2011-04-13 01:26
Jei nežinai nesmerk; "piloto klaida" . Buvome pažįstami, ir netik.. . Jei turi nors menką supratimą, kas tai yra "bandymų programa", .. Na, tikiu, kad dar žmonės kažkiek turi sąžinės...
DJ_LFS 2011-04-13 02:29
kai kurie komentatoriai taip nekencia Lietuvos, kad verciau skradziai zeme prasmegtu, negu pasakytu, kad myli Lietuva. juokinga net, tai tas pats kas savo motinai spjautum i veida, lygiai tas pats. Toks jausmas tarsi vyksta varzybos, kas slykciau Lietuva apdergs, apsiks, tas jau vadinasi "kietas"
Freeman 2011-04-13 09:44
Nors vieną mano pasisakymą pateik, kur aš smerkiu kažką? Ot žmonės... iš konteksto išima du žodžius neperskaitę viso posto. Stengiausi pakomentuoti neutraliai asmenų pasisakymus apie tą video ir straipsnį, per daug nelendant į asmeniškumus. (Su kitą nuomonę turinčiais įmanomą diskutuoti tik per daug ar visiškai nenuklydus į jausmus ir asmeniškumus, nes priešingu atveju gaunasi beprasmis ginčas.) Taip aš gerbiu R. Stankevičių ir didžiuojuosi juo, didžiuojuosi kad esu lietuvis, tai kad neaiškink man apie sąžines. Tačiau skirtingai nei tu, kuris viską žinai, suprantu realybę, kaip daromi tokie reportažai ir straipsniai (žurnalistika). Kaip viską galimą pakeist pateikus vien tik faktus ar pastačius K. Krivicką dar prieš kamerą. Tą ir bandžiau paaiškinti. Nesu baisus "žinovas" kaip tu, tai dėl to nežinau kodėl tu čia mini tą bandymų programą, kurios aš visai neliečiau.
nuomonė 2011-04-13 12:59
http://www.youtube.com/watch?v=YmysTSPs9Yk http://www.youtube.com/watch?v=rSS0SmVwZ00 http://www.youtube.com/watch?v=ZOT4Q8wvat8 http://www.youtube.com/watch?v=4wlnnZZsx2k Ir dar daugiau galima pririnkti tokių pat ar labai panašių atvejų. 1. Žemas aukštis, nes aukštai publika nematys. 2. Mažas greitis, nes vėl nieko nesimatys. 3. Gana sunku pataikyti virš publikos. Visas veiksmas turi vykti labai suspaustoj erdvėj, o šitas aparatas ne tam sukurtas. 4. Skirta per mažai tokio tipo treniruočių. Spėju pasibandė atskiras figūras aukštai ir po to visą programą aptarė jau ant žemės. Išeinant iš vienos figūros nevisada gali būt pakankamai greičio/aukščio kitai. Turi nuskrist tolyn ir vėl sugryžt, o laiko prižiūrėt greitį/aukštį ir priimt sprendima nėra. 5. Fizinės perkrovos. 6. Scenos jauduliukas visgi į tave susmeigta tūkstančiai akių ir kamerų. Viskas per daug ant ribos ir per daug uždavinių VIENAM žmogui, todėl tai sistemos/komandos problema net jei iš pirmo žvilgsnio ir atrodytų kad piloto. Pilotas galėjo nebent atsisakyti skristi, bet įtariu tais laikais tai reikštų galą jo karjerai.. Čia tik mano mėgėjiška nuomonė. Specialistai geriau pasakys. Smagu kad istorija turi tokį žmogų ir jis būtų skridęs pirmu "reisu" jei ne nutrūkęs Buran projektas.