Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
PCP 2011-09-25 12:36
Daug zadanti technologija, galbut ateityje ukininkams nebereiks naudoti pesticidu, ar miskuose baimintis ligas nesiojanciu vabzdziu, dabartinei technologijai iki to jau netoli, didesnis issukis bus kova su "moralfags", mol negalima vaidinti dievo ir tt...
unytas 2011-09-25 13:53
sunaikinti visa rusi o kaip varles,driezai jiems valgiti nebebus.gerau naudoti technologija kur atbaido pvz kaip orouostuose naudoja garsus atbaiditi paukscius jug jie nenaikina visa ju rusi
Wolfy 2011-09-25 14:40
Gera technologija.Bet nuotrauka apie to uodo paplitima irgi gera paimta, kazkur is SSSR laiku, nes zemelapi aiskiai matosi sovietu sajungos ribos.
Tas_pac 2011-09-25 15:28
Ha ha. Geras pastabumas
punktyras 2011-09-25 15:37
Gamta nemėgsta tuštumos - atlaisvintą ekologinę nišą užims kiti vabzdžiai. Išnykę kenkėjai nebekonkuruos su nuo seno gyvenusiomis rūšimis.
Kaip įsivaizduoji atbaidymą milijonuose kvadratinių kilometrų, kur paplitę kenkėjai? Kas 100 metrų baidyklę pastatyti? Kiek tai kainuotų?
plex 2011-09-25 15:37
Būtų puiku pritaikyti kaštonų kenkėjams, pagaliau vėl matyčiau žaliuojančius kaštonus.
immortallt 2011-09-25 15:49
Na nemanau, kad net svarstoma ideja isnaukinti vabzdzius, tik rimtus kenkejus. Del paprastu visokiu musiu, masalu, jonvabaliu ir dar aibes visokiu, kurie nepridaro daug zalos ukiams, zmonems, nenesioja ligu - tikrai nelies, o nekenkiantys ir net naudingi ir gales suklesteti.
Indigo89 2011-09-25 18:00
Kaip as suprantu tai tokiu budu nera labai dideli sansai visiskai sunaikinti rusi. Nes kad ir kaip ten bebutu kiekviena gyvybes rusis gali buti anksciau ar veliau naudinga mums.
Moralfags? Skamba kaip kokio jaunojo hitlerio issireiskimas D
enternald 2011-09-25 18:14
Vienus uodus išnaikins, bet kitų nelies, tai vabždžiai išgyvens. Geriausisias taikymas būtų prieš tokius gyvunus, kolorado vabalai: ne vietinė rūšis pridaranti žalos kultūriniams augalams. Ekosistema nuo šių kenkėjų mirties nė kiek nenukentėtų.
DJ_LFS 2011-09-25 20:47
atsiprasau, kad ne i tema, bet neturiu kur parasyti, man idomus klausimas kilo: Tai kur tas JAV palydovas pagaliau nukrito? visi tyli, niekas niekur neraso... ???
Heksogenas 2011-09-25 22:42
Idiotizmas, jei rūšis tam regione klesti jau nuo žilos senovės ją išnaikinots paturėsi mdar daugiau bėdos.. Nes sutrisk maisto grandinė.. Kas graužia mūsų daržoves jais mitna kiti gyviai.. Plius išnaikinus kenkėjus gali atsirasti tokia bėda kad išplis kokia nors invazinė augalų rūšis, kad ir tos pačios mūsų daržovės.. O su augalais taip nepažaisi genetiškai, nes jie genetiškai geriau prisitaikę kariauti nei gyvūnų... Geria ugalvotu kaip reguliuoti žmogų populiaciją ir kad toj populiacija duotų naudos, o ne vien idiotai gyvenut ir vieni kitus išsilaikytu.., tai yra žmonija neturi tikslo.., galimi keli variantai tampam mokslo žinių siekiančia rasa ir tobulėjam mentališkai, arba nevykėliais gyvenančiais sau ir stekenančiais aplinką ir trokštantys tik pinigo..
Toks rūšių naikinimas turi būti pasmerktas.. Čia ryškiai matosi, kad kažkas nori didelius pinigus prasukti ir jiems visa kita px, tieisog pasiūlo nuostabų produktą kuris išgelbės žmoniją.. Juokinga ir graudu.. Bet realistiškai žvelngiant negalime ne kovot.. Bet kova turi būti protinga.. Jei rūšis invazinė iš kito žemyno ir pan tai naikinam genetiškai.. Jei tai vietinis kenkėjas ligų platintojas reiktų sumažinti jo populiacija, bet ne visiškai išnaikinti.. Prisižais jie su savo tais išnaikinimais.. Nes žmogus nieko kurti nesugeba... Jis kopijuoja viską iš gamtos(nemoka pats sukurti jogio geno gali tik pamodifikuoti tik esamus ir tai minimaliai), o tie kenkėjai ypač turi unikalių ir įdomių savybių katras galima pritaikyti...
Straipnsi parašytas nešališkai.. Zuikio ausys..
faktas 2011-09-25 23:02
Iš esmės sutinku su heksogenu.
Muskietininx 2011-09-25 23:21
Tikrai, kad geras pastabumas. Žemėlapis dar šaltojo karo metų. Pavaizduota SSRS ir net Rytinė ir vakarinė Vokietijos dalys vis dar atskirtos. Nekalbu apie kitas Azijos valstybes dar priklausančias SSRS. Žodžiu, straipsnio lygis iškart krenta žemyn. Kvepia nešvariu ir neatsakingu darbu.
immortallt 2011-09-25 23:42
Nueina i krastutinumus ir prideda savo nusivylima. Ka zmonija turejo pries 20 metu ? Ka turi dabar ? Technologijos ir mokslas tobuleja, tik tam tobulejimui reikia ir background'o - turet maisto, pramogu ir pan.
faktas 2011-09-26 01:58
Pranašaujama, kad dar po 40 metų pagrindinė mirtingumo priežastimi taps badas. Taigi tą progresą sunku įvertinti... O dėl rūšių išnaikinimo aš pasisakau priešiškai.
enternald 2011-09-26 08:58
http://blogs.discovermagazine.com/badas ... fic-ocean/
Heksogenas 2011-09-26 09:42
Čia ir esmė žmogai veisiasi kaip triušiai, o ėsti neturi ko, prašo kad jiems padėtų kitas pasaulis...(Tai yra mokslininkai, o mokslininkas bjauri rasė, yra tokių kuriems viskas px jiems svarbu įgyvendinti savo idėja ir gauti bapkių jai įgyvendinti, į šalutinius dalykus ir pasekmes nežiūri..) Prieš 20m žmonės turėjo gyvenimą.. Stabilų gan, bet ne visur.. Sveiką aplinką, ir maisto nes jų pačių nebuvo daug ir gyvenimo tipas nebuvo pasikeitęs drastiškai lyginant su senove (beje tebebuvo SSRS , o ligos buvo natūrali dalis.. Dabar kai sugebam išgydyti žmogų mes jį susargdinam kitom ligom pvz diabetas nuo insulino leidimosi išsivysto kitos ligos ir žmogus miršta, bet bėda tame kad jis spėja pasidauginti ir paplatinti genus.. Žmogaus tarpe nebevyksta genetinė atranka.., ko pasekoje genetinis kodas praranda visus savo pasiekimus...
O kiek žmonių stumia tą mokslą? Kapeikos ir jie kitiap mąsto apie gyvenimą jiems pramogų daug nereik dauguma gali gyventi kukliai ir gyvena kukliai, lyginant su kokiu teisininku katras gyvena stekendamas visus ir naudojasi įstatymais katrų jie patys dorai nesupranta.. O visus pinigus varto korpuracijos ir jos nesidomi pasėkmimės kaip sakiau...
Tu bent įsivaizduoji kiek uodai sudaro biomasės? Jei jais gali išsimaitinti šikšnosparnis vien medžiodamas juos, kiek lervų gyvena vandenį ir kiek žuvų jais maitinasi.. Išnaikinsi uodus kapiec, sumažės žuvies katra yra maistas vietiniams, nuo ligų nebemirs niekas jų daugės dar labiau, o žuvies vis mažės.. Geriau pagalvotų kaip išnaikinti patį ligos sukėlėja, o ne rūši katra tik nešioja sukėlėja... Europoj ir ėdam prikišta koncervantų maisto, gyvenam betoninėse džiunglėse ir turim po to psichinių problemų ir sužvėrėjima(visi dejuoja kad nebėr žmogiškumo, bet čia ir yra tikrasis žmogiškumas ).. Kaime ar mažam miestelį vieni kitus pažįsta, gyvena neskubėdami ir kas netingi patys išsiaugina maisto kokybiško.. Nors dabar ir Europoj plinta mada ale ėsti ekologiškai, bet žmonių kiekis neleidžia to todėl tenka ėsti šlamšta, betrūksta kad gautum savo dozę per vena..
punktyras 2011-09-26 09:52
Paimtas iš vikipedijos puslapio žemėlapis šiaip jau. Bet tikiuosi, pakeis kokiu naujesniu. Antra vertus, valstybių sienų uodai nepaiso...
immortallt 2011-09-26 11:17
Kad zmones ismirs nuo bado, dar kalbejo pries mazdaug 200 metu, tik pamirso toki dalyka, kaip progresa. Kitas dalykas, dabar zmones turi daugiau nei reikia maisto, tik nemoka racionaliai jo panaudot. Vakarai ismeta turbut daugiau maisto i siukslyne nei suvalgo (JAV daugiausia). Kitas dalykas, zmonems perejus ant vegetarisko maisto, bus maisto 2-5 kartus daugiau. Dar toliau, vakaru civilizacijose populiacija stabilizavosi. Azijoje situacija pagrinde Kinijoje stabilizuojasi labai sparciai del vieno vaiko politikos, tad "veisiasi kaip triusai" tiko tik mazdaug po antro pasaulinio.
Heksogenas 2011-09-26 12:49
O kur Afrika, Indija, Brazilija ir Centrinė Amerika, ten ir musėt vykdoma vieno vaiko politika? Vegetarizmas idiotų išmislas, žmogus negali misti vien augaliniu maistu, nes tam nėra prisitaikęs, įsikalkit į galvą žmogus visaėdis, tai ir lėmė kad jis plačiai paplito.. Taip sutinku yra regionai kur augalų įvairovė didelė ir galima misti jais, nes gausim visas būtinas medžiagas, bet ir tai nelabai.. Plius augalai kaupia daugiau nuodų, kepenys įpranta juos nukenksminti ir kai tu nustoji ėsti augalus prasideda kaip narkomanui kaulų laužymas ir organizmas pats prašosi žolės.. Panašiai veikia ir aštrus pašaras per skausmo receptorius skauda bet vistiek ėdi..
Man giliai dzin kiek išmeta maisto(kuo labiau išsivystęs tuo tu daugiau išmesi, nes norėsi pats įvairovės, bet išmesti galima logiška: kaip maistą kitiems gyvūnams, kaip biokuro žaliavą, o ne vien į sąvartyną), man įdomu maisto kokybė ir kas jame yra ar tas maistas patenkina visus fiziologinius poreikius ir ar jis nesukelia mutacijų ar kitokių pažeidimų, o ka mes matome Amerikoj nutikimas štai ir maistas.. Kitiems skrandžio opos ir panašus š, kaip jau sakiau belieka sulaukti kol savo dozę gausi į veną, o maistinės medžiagos bus susintetintos ar išgrynintos chemiškai ir gausi paros dozę.. Panašiai kaip dabar augina augalus akva arba hidroponikoj.. Nori nenori bet turi sutikti žmonių koncentracija ryškiai perdidelė.. Beto man įdomu ar tu norėtum ėsti vien tapatį pašarą? Nors jame bus visi reikalingi elementai ir tu galėsi funkcionuoti, ne bent 60m? Atsakymas aišku ne, pradėsi dejuoti kad čia vergija žmogaus teisės ir bla bla... Buvo tokių eksperementų.. Tai prieita prie išvados, kad valgyti įvairų maistą žmogus privalo vien dėl psichikos patenkinimo, ai6ku afrikoj yra regionu kur minti viena kultūra, bet čia nuo gimimo ir europiečių/amerikonų dėka.. (nors čia gal nelabai tiksliai išsireiškiau bet nemoku kitaip paaiškinti gal suprasit )
Beto grįžtant prie uodų seni vietiniai gyventojai ten gyveno ir vargo per daug nematė... Kas kailį taturavo kas mirė, kas išgyveno gal buvo atsparesnis ir genus paplatino..
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Genų inžinerija. Pirma dalis: į karą leidžiamos mutantų armijos