Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
sigitas69s 2012-11-01 09:32
Seniai reikėjo nebereklamuoti, grieščiau kontroliuoti, jaunima bausti (ir tėvus). O tai tauta visai nusigers. Kaip sesuo sakydavo- geria paskui vaikus daro
Ir jei nebūti veidmainiu- tai ir narkotikai labai išplite.
blizzard 2012-11-01 11:33
Reikia kelt sąmoningumo lygį, šviest daugiau kalbėti ir t.t. na koks skirtumas jeigu žino jog alkoholis kenkia, bet be to daugiau nežino kuo užsiimti. Čia panašiai kaip kviečia į vakarėlį (toks ir vakarėlis maždaug pagert..), tu pasakai kad negali nes tau sveikata neleidžia ir tada prasideda - su tokia nuostaba ir baime į tave pažvelgia ir pasako maždaug
- Tai kaip tu negali gert? kaip taip įmanoma, kiek prarandi..
maždaug susidarai įspūdį kad žmogui alkoholis sudaro, na kokius +- 50proc. visų gyvenimo teikiamų malonumų tokių ne vieną sutikau tikrai tokios reakcijos į atsisakymą nesitikėjau, jeigu pasakai kad turi tam tikrų sveikatos sutrikimų dėl kurių alkoholio vartojimas tau labai kenkia, tai tave išbrokuoja vos ne kaip kokį sergantį aids, arba 3 stadijos vėžiu..
Simplicity 2012-11-01 11:40
Kelk tu tą samoningumą nekėlęs, bet jauni gražūs veidai iš reklaminių plakatų, skydelių interneto svetainėse programuos jog alkoholis yra gėris. Dauguma geria, nes aplinkiniai geria, televizorius to moko. Šiaip, nereikia ir reklamų — dažno lietuvio mėgstamuose rusiškuose serialuose degtinė liejasi stiklinėmis.
Seni žmonės pasakoja, kad iki ruso buvo normalu kai po kokių sunkių talkų tuzinas vyrų išgerdavo pusbonkiuką Kiekvienam po taurelę prie maisto ir viskas. Po to tik prasidėjo kolūkiai, šnapsas pigesnis už duoną, rašalas ir pan...
wolas 2012-11-01 12:59
Žmonės absoliučiai visais laikais mėgino save svaiginti(ne vien alkoholiu, kaktusais, grybais ir kuom tik tai ne) taigi kova su vėjo malūnais
immortallt 2012-11-01 13:05
Yra toks dalykas, kaip proto ribos.
Simplicity 2012-11-01 13:39
Ir vėl teksto suvokimo problemos
Gi niekas nekalba apie draudimą svaigintis. Kalba eina apie reklamos draudimą, kuri daro didelę įtaką jaunimui. Įsivaizduok, vietoj gražių alkoholio reklamų (nors ir su prierašu apie potencialią žalą) tu matytum prasigėrusius bomžus pakampėse. Turbūt neilgai truktų kol alkoholio vartojimą susietum su gyvenimu gyvenimo paraštėse.
Patikėk, jei leistų sukt tokias pačias reklamines kampanijas apie narkotikus, kaip ir apie alkoholį, tai narkotikų vartojimas tau tikrai neasicijuotų su vagystėmis ir visišku degradavimu. Sakytum, kad „reikia vartoti sėkmingai ir atsakingai“...
rwc 2012-11-01 13:49
Labiausiai kenčiantys nuo alkoholizmo, tų reklamų ir nemato. Arba jau miega, arba žiūri N-7 laidas, arba jau sėdi alubaryje. O jei pamatęs, susigundys - jokioje normalioje parduotuvėje nusipirkti negaus (nebent kokiam "bare" su trim staliukais).
Išimtys: sporto varžybos ir logotipai ten, kur šiaip ar taip tuo alkoholiu prekiaujama.
Kas tikrai būtų efektyviau - tai paslėpti užuominas apie alkoholio produktus tokiose erdvėse, kur jos matomos kažkokiu atstumu aplink prekybos vietą.
Pavyzdžiui, važiuojant namo, pakeliui stovinčios karčemos su užrašais "Alaus baras", "Gyvas lietuviškas alus!", "Alus, kebabai, šašlykai", tikrai primena, kad smagu būtų po darbų ištiesus kojas pažiūrėti vakarinį filmą su viena-kita šalta skarbonke rankoje. Pirksiu duonos - reiks nepamiršt ir alaus. Rezultate, alaus turiu, o duonos ne.
Va ir kitas dalykas. Daugumoje prekybcentrių alkoholis ir tabakas yra prie pat kasų, išdėlioti visame gražume. Stovi eilėje ir seilė tysta, arba dar geriau - šiandien nereikia, bet kad AKCIJA! Labai paprasta priimti pataisą: alkoholiniai gėrimai, tabakas ir jų tara su logotipais gali būti matomi tik tolimajame prekybinio ploto krašte - kur pirkėjai eina šiaip ar taip su tikslu. Arba tegu išvis įsiveda rūkalų ir gėrimų "valgiaraščius" kaip restoranai. Paprašai - paduoda, nepažiūrėjai į preiskurantą - jokios reklamos.
Stipa 2012-11-01 13:58
Taip, reiktu kelti akoholio kainą. Visiškai panaikinti reklamą ir ant butelių skleisti anti-reklamą. Laukiu to jau 100 metų. Duokit į snukį jei norit, bet alkoholis skandina žmones, ardo šeimas, žudo nekaltus ir t.t.
P.S. pritariu blizzard, Simplicity
rwc 2012-11-01 14:46
importinio šnapso kainos apskritai niekad nebuvo tokios žemos. Kurių pirkti Lietuvišką už 19 Lt., jei ne ką prastesnės Clebnyj Dar akcija 14 Lt.? Prieš kiek metų lietuviškas ar europinis šnapsas tiek kainavo?
Daug kas neatsakingai vartojant ardo šeimas, skandina žmones ir t.t.. Kad ir migdomieji, raminamieji, nuskausminamieji, druska, cukrus... Gal ir juos uždrauskime?
kionig 2012-11-01 14:50
Vengrai įvedė cukraus ir riebalų mokestį
Anonymous 2012-11-01 14:51
Alkoholis blogai, labai blogai, bet kova su alkoholiu - dar blogiau
Po to, kai nugalės alkoholį, imsis riebalų. Cukraus. Sėdimo darbo...
Tie irgi itin kenkia sveikatai!
Plius išmokus kovoti su alkoholiu - kur taikyti išmoktas priemones?
Kaip žiauriai smagu - aš negeriu, todėl esu smarkiai geresnis pilietis!
Paskui tik pakeisim žodelį - aš nevalgau riebalų, todėl esu geresnis pilietis, nei tie, kurie stengiasi susirgti širdies ligomis - o gydysim tai mes, sveiki!
O ką, ne? Manot, jei jau įprasim jaustis geresni nei kiti, atsilikę - mums to nereikės dar ir dar?!
Pažiūrėkit jau dabar - „tie bambaliniai“ reiškia kad „mes super žmonės“
Taip ir yra juk?!
Pasirenkam kovos taką - na, kas su kardu atėjo...
Nes kitas būdas - švietimas, auklėjimas yra mažiau efektingas, lėčiau veikiantis ir negalima pasigirti greitomis pergalėmis - kam nafik tokio būdo reikia?!
P.S. Ką pirmą apmokestins papildomai trečią - po alkoholio ir tabako? Saldėsius ar riebalus?
kionig 2012-11-01 14:56
Daug kas priklasusys nuo Briuselio
bahuriux 2012-11-01 15:12
etanolis (suklydau etanolis turejau raumeny) = alkoholis gali nebuti alkoholiniuose gerimuose, koks asilas sita parase? Skamba mazdaug, kaip NaCl kiekis smarkiai virsijamas valgomojoje druskoje, beja sita irgi reikia uzdarausti ir apmokestinti, kai iveiks alkoholi
Ir kas tas alkoholinio gerimo vienetas po galais stikliukas ar traukinio cisterna 100% etanolio?
rwc 2012-11-01 15:12
etanolio, tai vienas stikliukas gali būti mirtina nuodų dozė arba sukelti neišgydomą aklumą, atsargiai. Kokybiškuose gėrimuose neturėtų būti nė lašo metilo spirito.
andriulis 2012-11-01 17:41
Sutinku su rwc, kad reiketu parduotuvese alkoholio skyriu nukelti kuo toliau nuo kasu. Antra tai ka turetu padaryti valstybe, tai uzdrausti bet kokias akcijas alkoholiui. Jokiu "Naujiena"," Pagardintas skonis","Naujas skonis" ir t.t. Atejus i alkoholio skyriu turetu buti lentynos su isdestytu alkoholiu be jokiu "paskatinimu".
Irengti parduotuvese spec kasas - rukalai-alkoholis. Kad atvaziavus i parduotuve turetum is pradziu maisto nurispirkti, tuomet grizti del alkoholio(arba atvirksciai), nes vienu metu neaptarnautu. Tokiose kasose atejus tevui ir sunui(nepilanemciui), neaptarnauti.
alkaponas 2012-11-01 18:14
Jau eilę metų sau gaminuosi ir esu patenkintas natūralaus alkoholio kokybe.
Labai smarkiai skiraisi pagirios tada kai nusiperkit gėrimų iš parduotuvės.
Neduok dieve jeigu nusiperki iš "naktinio baro"
Ypač Kaune populiaraus Juodvarniai
Pagirios būna tragiškos, o jausmas tai kad tuoj mirsi. Galbūt iš tikro taip ir yra.
Venkite masiškai gaminamo alkoholio ir įpatingai venkite naktinių "barų"
Ten su valdžiąžmogių žinia pardavinėjama kontrabanda.
Manau kad turėtų padaryti kaip Norvegijoje.
Stipriojo alkoholio pardavimas turėtų būti grynai valstybinis, tokiu atveju išsispręstų "neišsprendžiamas" kontrabandos klausimas
bahuriux 2012-11-01 19:01
Kaip? jei per pigiai pardavines tai visi prasigers, jei po talonias, arba didelem kainom, tai pirks namine, arba kontrabandini.
Norvegijoj irgi verda namuose spirita 96% is cukraus, rauginti alu ir vyna manie yra legalu, tik pardavineti ne, o alkoholiniu gerimu parduotuve viena 50-100km spinduliu.
alkaponas 2012-11-01 20:11
Tai ?
immortallt 2012-11-01 22:13
Na nzn, buvau tik Osle, bet atstumas tikrai is lempos, alkoholi namie (iki 20%) daryti beveik visame pasaulyje legalu.
O siaip ir Norvegijoje planuojama ardyti alkoholio monopoli. O pats monopolis ne mazina kontrabanda, o priesingai, ja net didina. Alkoholio kaina valstybe reguliuoti gali per akciza. Kas ir yra daroma, bet pas mus, kazkodel, alui lengvatini akciza taiko...
slack 2012-11-01 23:10
O kaip odekolonas, niekas nereklamuoja, kad reikia gert. Visi žino kad gerti odekoloną blogai, bet vis tiek geria.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Europos mokslininkai reikalauja nedelsiant uždrausti bet kokią alkoholio reklamą