Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
andriulis 2013-07-03 10:05
Kodėl rašo "marihuanos rūkaliai", o ne narkotikų vartotojai, narkomanai?
Arcciss 2013-07-03 10:30
Todel, kad viena psichotropine medziaga nelygu kitai ir butent tam, kad isskirti marichuanos vartotojus is kitu.
Ir apskritai narkomanai, tai antisocialus zmones vartojantys stiprias psichotropines medziagas. Vien del to, kad jis vartoja marichuana jis narkomanu netampa, nes tokiu atveju 60%-80% europos, siaures amerikos ir t.t. populiacijos vienu ar kitu savo gyvenimo laikotarpiu buvo narkomanai.
Na tarkim as sutinku su tuo, faktu, kad kai kurie is ju narkomanai, o kaip gi tie kurie naudoja marihuana mediciniskai? Chroniskiems skausmams, artrito simptomams malsinti, po chemoterapijos atsiradusiam salutiniam poveikiui malsinti, gleukoma, skleroze ir t.t.. juos taip pat klasifikuotum kaip narkomanus?
andriulis 2013-07-03 10:50
"Pusė jų buvo nuolatiniai marihuanos rūkaliai" - gal narkomanai? Šiaip straipsnyje nei žodžio nebuvo užsiminta apie tavo išvardintus atvėjus. Jeigu jau rašomas straipsnis apie narkotinę medžiagą, tai būtų malonu, kad informuotų kas ją vartoja, o tai dabar susidaro įspudis, kad kažkas tą "šūdą" labai mėgsta.
Montis 2013-07-03 10:52
apie ka pagalvoji isgirdes zodi narkomanas? Apie degradavusi zmogu, kuriam niekas nerupi, tik kad uzvartot. Nuo marihuanos tokiu degradu nepatapsi, nors aisku buna atveju kai pucia kiekviena diena ir jau priklausomybe labai paveikus gyvenima, bet jei ten kelis kartus i men paruko, nei degraduos nei ka. Todel ir raso rukytojai, o ne narkomanai, nes sis epitetas labiau tinka stipriuju narkotiku vartotojams.
andriulis 2013-07-03 11:21
Labiau tinka ar mažiau tinka, niekam neturi būti svarbu. Jeigu jis vartoja narkotinę medžiagą be "leidimo"- narkomanas. Nereikia toleruoti ir gretinti prie paprasto rūkymo ir t.t. Nes pastebėjau tarp jaunimo jau klęsti "jei žolytės neparūkęs, tai ne bachuras". Reikia daiktus vadinti tikrais vardais, sukelti neigiamas emocijas apie kenksmingus pomėgius.
Arcciss 2013-07-03 11:28
Kazkas kava ir cigaretes labai megsta ir be to neisivaizduoja savo gyvenimo, ju narkomanais nevadina. Viskas priklauso nuo to kaip didzioji dalis visuomenes, tai mato ir visi pajute ''bandos'' jausma pradeda sapalioti lygiai taip pat. Daugely arabu saliu zmones ziaumoja dykumu krumoksnio lapus ir, tai socialinis dalykas jisai veikia stimuliuojanciai ir raminanciai (bet, tai tolygu kavai ar alaus bokalui) , o va beveik visoje europoje jis uzdraustas, o JAV tolygu kokainui.
Kol socialiai, tai nera blogas dalykas, mano manymu jisai turi buti priimtinas visuomenes. Ne tavo reikalas ka as veikiu savo laisvalaikiu, kol, tai nekenkia aplinkiniams.
ICan 2013-07-03 11:43
Ta pala jei as isgeriui pora bokalu penktadieni po darbo ir pora buteliu alaus prie saslyko sestadieni tai as jau alchoholikas? Ogi ne.
ir jus nesuprantat narkomano zodzio prasmes. Norėdamas pataisyti savijautą, narkomanas žūtbūt trokšta gauti narkotinių medžiagų. Rukytojai neis neples parduotuviu, kad gauti gramiuka.
Donattello 2013-07-03 11:55
Sutinku šioj vietoj
Jei kada esi rūkęs - Narkomanas.
Jei esi vartojęs alkoholinių gėrimų - alkoholikas
simple as that.
SarasLT 2013-07-03 12:13
Nevykęs sarkazmas?
Arcciss 2013-07-03 13:09
Nepatirsi - negyvensi. Tik nesuabsoliutinkit sio mano pasakymo.
Sukelti neigiamas emocijas apie kenksmingas medziagas? Daugeliu atveju persistengiama, ''jauniklis'' pamegina, pamato, kad is tikro cia nieko blogo. Jam pirma kart visuomene melavo, juk marihuana, tai dievo rykste! Tad kodel nepabandzius konors stipresnio? Turbut apie kitas psichotropines medziagas taip pat skiedzia.. Taip ir atsiranda problemos.
Poziuris: ''Jeigu jis vartoja narkotinę medžiagą be "leidimo"- narkomanas.'' Yra siauraprotiskas.
EDIT:
Pamastykim sitaip:
As turiu darba ir gana gerai apmokama (moku visus mokescius i voka negaunu ir t.t.)
As aktyviai sportuoju, bent 3 kartus per savaite.
Stengiuosi sveikai maitintis.
Esu kraujo donoras ir duodu kraujo kas 3-4 menesius.
Remiu labdaros organizacijas.
Prie viso to, kartkartem parukau marihuanos, ar, tai mane daro narkomanu?
Jei taip? Tai kuo tu geresnis uz mane?
andriulis 2013-07-03 13:40
Kai cigaretes, kavą ir alkoholį uždraus, galėsim vadinti alkoholikais, narkomanais. Man neįdomų kas darosi kituose pasaulio kampeliuose ar ten Afganistane hašišą traukia, ar ten kokso lapus kokia gentis kramto, man svarbu, kad to šūdo kuo mažiau vartotų jaunimas Lietuvoje.
Sugertukas 2013-07-03 13:46
Narkotikai – cheminės medžiagos, kurios stimuliuoja, slopina arba kitaip modifikuoja (pvz., veikia haliucinogeniškai) centrinės nervų sistemos veikimą. Šių medžiagų naudojimas gali sukelti narkomaniją.
Tas pats alkoholis yra narkotikas. Tai visi, kurie paragave gyvenime alkoholio ar pavartoje narkotikų yra NARKOMANAI!
Simplicity 2013-07-03 13:54
Taip, tu narkomanas, nes tau reikia kartkartėmis parūkyti žolės dėl kažkokių priežasčių. Kartą patraukti žolės galima ir vedamam smalsumo, bet jei tai daroma reguliariai, tai jau vadinama priklausomybe. Tu gi nerūkai tik šiaip sau ar dėl mados, nes kainos gi kandžiojasi, o už laikymą net ir baudžiamoji atsakomybė yra numatyta. Žolė tau suteikia kažką tokio, ko blaiva galva negali pasiūlyti.
Kažkas dienos rūpesčius nuplauna alumi, sutraukdamas kasiaką ar susileisdamas į veną.
p.s.
O tu prieš duodamas kraujo informuoji medikus, kad kartais žolės patrauki?
p.p.s.
Mokesčių mokėjimas ir kraujo davimas tavęs išskirtiniu tikrai nepadaro.
andriulis 2013-07-03 14:06
Kai pradedi skaityti tarp eilučiu, tuomet čia jau tavo apsirūkiusio vaizduotės vaisius. Aš kalbu jog straipsnyje turėjo rašyti ne marihuanos rukytojai, o narkotinės medžiagos marihuanos vartotojai, bei narkomanai(Straipsnyje buvo nurodyta apie ilgalaikius vartotojus). Ir reikėtų atkreipti dėmėsį į tai, jog alkoholis legalus tampa tik pilnamečiam, o narkotikai tik išskirtiniais atvėjais,ligoniams.
Pasikartosiu, apie vienkartinius atvėjus aš nekalbu.
gamemakerh 2013-07-03 14:09
Narkotikai – cheminės medžiagos, kurios stimuliuoja, slopina arba kitaip modifikuoja (pvz., veikia haliucinogeniškai) centrinės nervų sistemos veikimą. Šių medžiagų naudojimas gali sukelti narkomaniją.
Kava - narkotikas
Cukrus - narkotikas
Alkoholis - narkotikas
Besaikiai lytiniai santykiai - narkotikas
Kanabiniodai - narkotikas
Opiatai - narkotikas
Šokoladas - narkotikas
Energetiniai gerimai - narkotikas
Arbata - narkotikas
Receptiniai vaistai - narkotikas (opiatai kanabinoidai ir visokia kitokia susintetinta narkotiku rusis)
buvai pas dantiste ir tau dare nuskausnimina ? esi narkomanas. dar blogiau jei esi gaves narkozes. tau jau visai narkomanas. anksciau eteri naudodavosi svaiginimui. db truputi kitokie preparatai yra.
heroino narkomanam yra metadono programos (narkotika pakeicia narkotiku.
brazilijoj yra "kavos" programa. vaikus nuo 10-12 metu skatina gerti akva, kad neturetu potraukio i "narkotikus" principas paprastas. duokim kavos (narkotiko) prie kurio pripras ir tokiu budu maziau zmoniu kils mintis kazka kitka uzvartot nes pirma mintis sovus i galva bus. "Reik eit kavos"
svarbiausia ne tai kas narkotikas, o kas ne, bet zmogaus pasirinkimas ir vertybiu supratimas. as negaleciau gyventi be alkoholio ne todel, kad jo labai noriu, bet todel, jog brandaus gerimo taure ar vynas prie pietu ne tik "veikia zmegenis" bet ir teigiamai atsiliepia tiek sveikatos gerinimo prasme tiek skonio paivairinimui-sustiprinimui prie pietu stalo. tik nepagalvokit kad kiekviena diena geriu ;]
esu pries rukyma, nes tabakas negydo jokiu ligu. esu pries sunkiuosius narkotikus, nes skausmo malsinimui ar dar kokiam briedui galima naudoti "lengvesnias medziagas" esu uz alkoholi nes tai ir istorinis paveldas kuris naudojamas triek gydimui tiek malonumui. esu uz kanapes. tai taip pat musu paveldas (kanapinis ir lasininis) lietuvos klimatui kanapiu auginimas tiesiog pasaka (turiu galvoj pluostines) biomase, pluostas, seklos, aliejus, kuras. ir t.t. (lyginant rapsa, kukuruza ir kanape). taip pat esu uz narkotiniu kanapiu varotjima. tokiu budu butu galima kontroliuoti sunkiuosius narkotikus.
punktyras 2013-07-03 14:19
Todėl, kad straipsnis apie „marihuanos rūkalius“, o ne apie narkotikų vartotojus, narkomanus.
andriulis 2013-07-03 14:25
Pacituosiu "Pusė jų buvo nuolatiniai marihuanos rūkaliai" tai kas tai? Niekur nebuvo paminėta apie ligonius, tik apie nuolatinius narkotikų vartotojus kurie turi pavadinimą - narkomanai.
Sugertukas 2013-07-03 14:25
Kai pradedi skaityti tarp eiluÄ
andriulis 2013-07-03 14:55
Aš suprantu kai kurių žmonių priešišką reakciją, niekas nenori būti vadinamas narkomanu. To aš ir siekiu, kad žiniasklaida rašydama apie rūkomus ar uostomus ar intraveninius narkotikus, jų vartotojus įvardintų kaip narkotikų vartotojais arba narkomanais. Po kiekvienu straipsniu apie narkotines medžiagas turėtų būti prierašas su pagalbos telefonu ir daroma žala, kaip tai daroma rašant apie savižudžius.
Jokių straipsnių apie "žolytę" kuri geriau už alkoholį ir t.t. (Alkoholis ne ką geresnis blogis už narkotikus, bet jei norit visiškos laisvės, tai pietų amerikos džiunglės Jums kaip tik.)
Tommis 2013-07-03 14:55
alkoholikas yra ne tas, kuris geria, o tas, kuris nebegali negerti; tas pats ir su narkomanais - kai nebegali sustoti, esi narkomanas (priklausomas), ir visai nesvarbu, ką tu ten vartoji.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl rūkantieji marihuaną atrodo mieguisti?