Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Arthuras 2014-05-15 16:27
Triukšmas - nebent gyvenant su kokiais asocialiais, arba jaunimu, kuris mėgsta baliavot. Neteko susidurt, asmeniškai. Kulinariniai kvapai viduje mano buto nejuntami - t.y. iš kaimynų to nepajusi. Per balkoną irgi neteko uostyt. O šiaip - jie ir nekenkia.
O cigarečių kvapu susiduriu kiekvieną dieną. Mane asmeniškai vimdo tas kvapas. Tiek prie viešųjų įstaigų įėjimų, tiek bute, kuomet kaimynas rūko.
immortallt 2014-05-15 17:00
Rūkyk į sveikatą, bet jei tavo dūmai eina į mano butą, tai tu kenki man! Aš pvz astmininkas, gerai, kad išprovokuoja man priepuolį astmos tabako dūmai retai. Bet tai vis tiek yra nuodas. Sugalvojo vienas kaimynas rūkyti vonioje ir į ventiliacijos angą visi dūmai eina. Tas man pareiškė, savo vonioje ką noriu, tą darau. Atsakiau trumpai, kad savo vonioje pajungsiu anglies monoksido balioną į ventiliaciją. Daugiau vonioje neberūkė. Nežinau, ar išsigando, ar suprato, kad nuodas tas pats.
Kas dėl kulinarinių kvapų, na būna, kartais prastai pagaminto maisto kvapas jausti per ventiliaciją, bet tai jokios žalos nedaro, tai nėra nuodas. Mano paties gaminto maisto kvapai dažnai koridoriuje justi, bet iš kaimynų tik pagirų girdėjau ir kartą pasiteiravo, kas taip skaniai kvepia ir recepto paprašė, kol kas skundų nebuvo.
O kas su rūkoriais blogiausia - visur mėtomos nuorūkos. Turėtų už numestą nuorūką bauda būt nuo 1,000 litų už pirmą kartą ir po to vis daugini iš 2. O tai net kartą teko matyt, kaip mentai sustabdė mašiną, o vairuotojas mentui po kojom numetė nuorūką pradaręs duris.
Shinigami 2014-05-15 17:13
Raktinis sakinys. Bet kita gali vimdyti kulinariniai kvapai.
Būna asmenų kurie tiek prisikvėpinę jog prie jų priėjęs nebegalių kvėpuoti nuo to stipraus kvapo (ir spėjų nemažai kainavo tie kvepalai).
Skirtingus asmenys erzina skirtingi dalykai. O erzinimasis yra labai kenksmingas sveikatai.
Niemand 2014-05-15 17:24
Už šiukšlinimą ir dabar baudžia, tame tarpe ir iš balkonų. Normalūs žmonės balkonuose pelenines turi.
Viešose erdvėse turi būti šiukšlinės, jei jų nėra horizonte, o reikia užeidinėti į kokią patalpą, nėra kur dingti. Šiaip rūkymas ir kultūros stoka nieko bendro tarpusavyje neturi.
immortallt 2014-05-15 17:26
Niemand, pasakyk tai man, kai reikia vaistų nuo astmos priepuolio, kad tai nėra nuodas.
Jei tu šiki kitiems, tai jau prasilenkia su laisve.
Aquarius 2014-05-15 18:03
Gerai sugalvojot su tuo anglies monoksido balionu, pralinksmino
Na, o rūkaliams ateitis nusimato sunki. Kuo toliau, tuo labiau nerūkantys į tai kreips dėmesį ir imsis veiksmų. Iš komentarų matau, kad jau imamasi. Bet blogiausia yra tai, kad patys žmonės įninka į sveikatą žalojančius įpročius ir taip patys to nesuvokdami ir negalvodami apie save bei kitus sukuria papildomų problemų. KURIŲ IŠ VISO BŪTŲ GALIMA IŠVENGTI. Nu juk taip? Rūkymas problema, kuri apsunkina gyvenimą. Tas pats ir su kitom substancijom.
Aš ir pats studentaudamas parūkydavau. Atsirado daug papildomų problemų: drabužių smarvė, blogas burnos kvapas, didesnės išlaidos cigaretėms ir kramtukei, pageltę pirštai, galvos skausmas ir padidėjęs akispūdis, nepatenkinti buto kaimynai (ta pati situacija su balkonu). O malonumas greitai dingo ir tai tapo įpročiu (priklausomybe) ir bendravimo ritualu. Ar patirti tiek problemų apsimoka? Juk bendrauti, galima ir be to brudo. Spjoviau į šį reikalą. Man sveikata brangesnė negu pakelis cigarečių ar kąžkokia neaiški rūkalių kompanija.
Kam mums tos bereikalingos problemos? Nereikėtų čia ginčytis ir eikvoti savo energijos dėl savo teisių ir t.t.t. Vietoje to energiją panaudotume prasmingesniems tikslams. Kas rūkote pagalvokite apie tai...
Niemand 2014-05-15 18:33
Astmos priepuolius gali sukelti ir sukelia gana daug gėlių, kurias ir balkone laiko, bet nuo to nei gėlių nuodu vadinti, nei jų drausti kažkaip niekam į galvą nešauna.
Gyvenant miesto sąlygomis dėl didelio žmonių tankio neįmanoma visiškai nešikti kitiems.
Niemand 2014-05-15 18:39
Man rūkymas apsunkina gyvenimą ne ką daugiau nei valgymas (kitų substancijų , o ir malonumo rūkymo per 15 metų nepraradau.
planky 2014-05-15 18:44
Visiškai sutinku. Priedo, net jeigu dūmai ir nekenktų, jie smirda... Tai kodėl turiu uostyt? Balkoną ar langą prasidarius dažnai atplaukia smirdalai iš kitų rūkalų...
paranoiac 2014-05-15 19:35
(Nors su balkonais nesusiję, bet..) Mane tai žiauriai erzina kai išeini į lauką pasportuot, ir kas nors atėjęs pradeda pavėjui tiesiai į tave rūkyt.. Apie visokius balvonus, kurie stovėdami autobusų stotelėj po stogeliu sumąsto užtraukt dūmą, tai jau nebešneku..
Aquarius 2014-05-15 20:26
Jūsų savanaudiškas požiūris: man, aš... O kaip kiti? Dėl to ši diskusija ir verda. Kokių veiksmų imtumėtės prieš nerūkantį žmogų?
Kirtiklis 2014-05-15 21:43
Panašus straipsnis buvo jau praeitais metais, ir kaip pastebėjau tie patys komentatoriai su tais pačiais argumentais.
Dėl balkonų man visiškai neaktuali tema...
immortallt 2014-05-15 22:22
Man astmos priepuolis šiaip tėra tik nuo fizinio krūvio. Būtent nuo tabako, tai kad netinka kvėpavimo takams.
Tavo laisvė baigiasi ten, kur prasideda kito laisvė. Jei to nesupranti, tai tu esi konflikto šaltinis.
Niemand 2014-05-15 22:52
Ar galiu uždrausti kaimynui šeštadienį per pietus užsiiminėti remonto darbais ar pjauti žolę 10 val., nes aš tuo metu dar miegu?
Ar galiu uždrausti viršutiniam kaimynui uždrausti laikyti vaikus, nes jie laksto ir bilda ir dar klykauja?
Mieste tos ribos neišvengiamai susiaurėja ir tenka taikytis kur kas labiau, nei kaime ar vienkiemyje. Taip kad nori gryno oro ir ramybės - kelkis į kaimą.
Niemand 2014-05-15 22:54
"Kokių veiksmų imtumėtės prieš nerūkantį žmogų?" - tiesiogiai proporcingų įkyrumo laipsniui.
aurimokas 2014-05-15 23:11
Uždraus rūkyt balkone, neuždraus gamtinių reikalų atlikinėt balkone mano balkonas, ką noriu tą darau. Įstatyme nenurodyta jog tai yra draudžiama. Tada tegul kaimynas kitą kartą pagalvoja kas labiau smirda - cigaretės ar š***o kvapas
Aquarius 2014-05-15 23:52
tic tac tic tac
immortallt 2014-05-16 00:12
Triukšmo lygis yra nurodytas, kiekvienu metu. Nuo 6 valandos vakaro šiokiadieniais ir visą dieną savaitgaliais, nei remontai, nei vaikai gali klykauti. Kvieti policiją, jei dar kaimynų parašų surenki - kaimynai gauna apvalią baudą. Pakartotinai bauda neblogai padidėja.
Taip pat bus ir su cigaretėm - jei kam smirda - užsimauk maišą maximos ant galvos ir rūkyk, iki kol nukrisi. O geriausia kaip Japonijoje, rūkyti galima tik spec vagonėliuose, iš kurių išeinantis oras išfiltruojamas.
Aquarius, patys žmonės nesupranta, net kai įstatymas yra. Pas mus trūksta pagarbos kitiems ir visi mato tik save vieną. Tai ir avarijų priežastis, net kamščių. Iš čia ir korupcija, prastas valdininkų (valstybinių įmonių darbuotojų) darbas ir t.t.
Aquarius 2014-05-16 09:44
Sutinku, todėl ir reikia ties tuo pastoviai ir nuosekliai dirbti švietimo srityje. (kas dirbs nežinau, bet aš ir savarankiškai sugėdinu kokį vaiką jei pamatau, kad spjaudosi, keikiasi, šiukšlina ar pan.). Mano požiūris toks, jei tyli ir nieko nedarai vadinasi tai toleruoji. Nors užauginti supratingesnę naują kartą yra sunku tokioje aplinkoje, kurioje dabar esame, bet su laiku viskas įmanoma. Žmonės jau dabar esamų technologijų dėka keičiasi. Įdomu, kaip viskas bus 2050 m. Pagyvensim pamatysim..
Simplicity 2014-05-16 12:06
Na tu ir pavarai Niekaip nesuprantu iš kokio oro tu tuos savo skaičius trauki...
Triukšmauti darbo dienomis galima nuo 6val. iki 18val., o savaitgaliais— 9-18. Tie remontai (jei nekalbam apie sienų gręžimą ir vinių kalimą) ir vaikų bėgiojimas jokių higienos normų nepažeidžia. O jei ir pažeidžia, tai pabandyk tu įrodyti, kad vaikai bėgiojo garsiau, nei numato higienos normos. Vesies specialistą, kuris pusdienį tūnos pas tave bute, kad triukšmo lygį pamatuotų? Jei taip, tai reikėtų tada bausti ir už tą triukšmą, kurį sukelia tualete nuleidžiamas vanduo
Jei gyvenčiau bute ir turėčiau panašiai kaip tu mąstantį kaimyną, tai prieš gręždamas ir kaldamas, laiptinėje pakabinčiau A4 formato lapą su tokiu tekstu „Šių metų mėnesio xx-xx dienomis bute #-- vyks remonto darbais Iš anksto atsiprašome už laikinus nepatogumus.“ Ir papūskit jūs man tada į uodegą,— aš pusei daugiabučio viešbučio kambarių tikrai nenuomosiu. Jei ir toks raštas nepadės, gavęs pirmąjį įspėjimą iš policijos pareigūnų (baudos iškart niekas neįpieš), miesto savivaldybėje išsiimsiu leidimą triukšmauti.
Kalbant apie rūkymą. Galima uždrausti rūkyti balkone, tačiau neuždrausit rūkyti bute. Įstatymu iš balkono išvarytas rūkalius kambaryje pasistatys kėdę prie lango ir dūmą pūs pro virtuvės langą, ar dar blogiau, rūkyti išsikraustys į vonios ar WC patalpą.
p.s.
Apie Japoniją tu išvis nusirašei... Čia gal kokiam „The Onion News“ apie draudimą rūkyti namuose perskaitei?
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Draudimas rūkyti balkone: buto savininko teisės ir pareigos