"Turino Žvėris": Fiat S76 su 28,5 litro darbinio tūrio varikliu (Video) (6)
Kasmetiniu greičio festivaliu garsėjantis Gudvudo miestelis Jungtinėje Karalystėje (JK) yra matęs ir girdėjęs daugybę įvairiausių automobilių pasaulio monstrų. Vis dėlto kažin, ar kuris nors jų galėtų varžytis su "Turino Žvėrimi" pramintu Fiat S76, po kurio variklio gaubtu griaudėja... 28,5 litro (!) darbinio tūrio benzininis variklis.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
1911 m. pagaminto ir "Turino Žvėrimi" praminto automobilio krūtinėje "plaka" tikra ugnimi ir dūmais spjaudanti benzininė pabaisa, turinti 4 cilindrus. Nors darbinis tūris sunkiai suvokiamas, o po balandžio 1 d. – ir neįtikimas, vis dėlto jis nėra pokštas. Pasižymėjo jis 1911-iesiems neregėta galia – net 290 a.g., o įsibėgėdavo šis monstras beveik iki 225 km/val.
Net "Fiat Mephistofeles" su SB4 važiuokle, 1924 m. pasiekęs pasaulio automobilių greičio rekordą, turėjo viso labo 21,7 litro darbinio tūrio variklį.
Fiat S76 buvo visiškai restauruotas ir paruoštas šių metų birželį vyksiančiam Gudvudo greičio festivaliui. Tačiau pasižiūrėti ir pasiklausyti "Turino Žvėries" jau galima ir dabar – šiuose vaizdo įrašuose.
Vaizdo siužetas
Net "Fiat Mephistofeles" su SB4 važiuokle, 1924 m. pasiekęs pasaulio automobilių greičio rekordą, turėjo viso labo 21,7 litro darbinio tūrio variklį.
Fiat S76 buvo visiškai restauruotas ir paruoštas šių metų birželį vyksiančiam Gudvudo greičio festivaliui. Tačiau pasižiūrėti ir pasiklausyti "Turino Žvėries" jau galima ir dabar – šiuose vaizdo įrašuose.
Vaizdo siužetas
(36)
(1)
(35)