Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Katė 2015-07-06 11:58
Savižudybės, gėjai, paleistuvystės, o virš visko - žydra eurosajūzo vėliava. Gal graikai vakar dienos referendumu pradėjo griauti šią beprotybės Bastiliją?
sielinas 2015-07-06 12:13
Kokių tik straipsnių neprikurs dar eutanazijos priešininkai.
lucy 2015-07-06 14:00
Man keisčiau skamba kai žmogui neleidžia numirt, nors jis ten prie lovos prikaustytas 10 metų. Aplamai ar žmogus yra kažkieno nuosavybė(valstybės) ar vis dėl to yra nepriklausomas ir turi teisę spręsti viską savo galva.
Ir aplamai Lietuviai neranda problemos nusižudyt nors ir įstatymas draudžia (: tai visus draudimus padaro tik dar juokingesnius.
Arns 2015-07-06 14:15
Nori tai nori. Kame bėda? Geriau kad kaip tas vokietis su laineriu žemėn? Norintis numirti žmogus ras būdų, nes pasaulis sukurtas žmonėms, kurie priima racionalius sprendimus. Nepriimsi, ir viskas, pasekmės, skaudesnės nei tiesiog izoliavimas ar leidimas oriu būdu pasitraukti nežalojant aplinkinių.
Laurynas19 2015-07-06 14:30
Kvailas klausimas:
Kas eutanazijos metu atlieka tą mirtiną veiksmą? gydytojas ar pats mirtininkas?
Pvz. krikščionių religijoje nusižudyti negalima ir po mirties turėsi problemų dėl tokio veiksmo, bet jei tą veiksmą atlieka daktaras tai kaip ir nesiskaito.
p.s beto manau, jog su tokiais depresininkais reikia griežčiau elgtis, nes kažkaip manau jiems sakomi tokie žodžiai:
"nesižudyk, gyvenimas gražus, mes tave mylim, pagalvok kaip jausis tavo artimieji ir tt, patirk gyvenimo džiaugsmą"
Aš sakyčiau kažką tokio: "Na jei nori, eik žudykis, gamtoje išlieka tik stipriausi. Šiaip ar taip populiacija pasaulyje gana didelė, yra maisto trūkumas, be tavęs bus tik geriau, liks vienas/-a laisvas/-a vaikinas/mergina."
Manau pasikeistų biški mąstymas.
Audrius Mikoliūnas 2015-07-06 14:55
Ir ką norėjote šia, su eutanazija nekoreliuojančia, beletristika pasakyti?
Pumper 2015-07-06 15:01
Ir kodėl dabar mum turėtų rūpėti, kas kažkokioj religijoj sakoma? Jei tiki visokiais pragarais tai ir nesidaryk eutanazijos, tuo labiau, kad jei jau tiki pasakom, tai tuo pačiu turi tikėti ir kad "dievas" tave taip išbando (kad ir kokia liga pas tave būtų).
vicktoras.vasiljevas 2015-07-06 15:01
Dėl depresijos nori nusižudyti? Atveskite merginą pas mane, pasijuoksiu priešais ją. Man atrodo jai kažkas blogai su galva, gal jį kvaila su nedidesniu IQ kaip 60? Jį pati save įsitikino, kad pas ją yra depresija, tai aš irgi galiu pasakyti, kad pas mane didesne depresija nei pas ją, tai kodėl aš neeinų žudytis? Viskas paprasta, tai priklauso nuo žmogaus mentaliteto, žinoma IQ turi būti pakankamai didelis, kad suprasti, kad kaip tu save įtikinsi taip ir bus. Depresija, tai tik įrankis ir būdas palikti savo apgailėtina, sunku, bjauru, nesėkminga gyvenimą. Kas gali patvirtinti, kad viską ką jį pasakė yra tiesa? Gal viskas melas, išskyrus norą mirti? O gal net tai dar vienas įrankis tapti bent truputi žymiam? Merginai greičiausiai nepasisekė gyvenime arba su santykiais, arba darbe, arba tiesiog viskas jau įgriso, todėl jį nusprendė nusižudyti, kaip ir visi kiti savižudžiai. Vienintelis dalykas, kodėl jį skiriasi nuo kitu savižudžiu, kaip ir dauguma kitu Belgijos gyventojų, tai, kad jį nori palikti šį pasauly gražiai. Tikras depresinis žmogus taip nepasielgs, jam būtu jau nesvarbu kaip jis mirtu jis tiesiog, 60% tikimybėje, nušoktu nuo kokio nors aukšto pastato, kad atsikratyti depresijos ir pajausti save kažkuo tais kitu, laisvu žmogumi, neapribuotam jokiais įstatymais ir pačių gyvenimų ir kupinas šių jausmu pasiektu žeme nuo kurios momentaliai prarastu savo gyvybe. Mirtis ne pati gražiausia, bet jį turi savo pliusu. Todėl išvada vieną: jį nei velnio ne depresuotas asmuo, kaip sakiau, tai tik įrankis gražiai palikti šį pasauli, turint kažkokia kita priežastį.
Audrius Mikoliūnas 2015-07-06 15:11
Pasaulyje nėra maisto trūkumo, jis tiesiog netinkamai paskirstomas. Vieni turi per daug, o kiti per mažai. Statistiškai pavieniai asmenys populiacijoje nieko nepakeis, absoliučiai.
Dėl depresija sergančių žmonių: su jais elgtis reikia ne griežčiau, bet švelniau, jei norima pasakyti protingą prakalbą, tuomet juos reikia tinkamai motyvuoti, pasiūlyti sprendimo būdus ir padėti juos įgyvendinti. Jei laiko pakanka tik kliedesiams apie populiaciją ir žmonių perteklių, tuomet šį darbą reikia palikti tiems, kurie dirba su depresija sergančiais asmenimis.
Audrius Mikoliūnas 2015-07-06 15:32
Depresija sirgo Beethoven'as, Anthony Storr'as, Calvin Coolidge'as, Charles Dickens'as, Mikelandželas, Niutonas ir daugybė kitų nusipelniusių žmonių. Ai, tiesa, juk jų IQ buvo below 60. Pats IQ apie žmogų mažai ką pasako, juoba dar yra emocinis ir socialinis intelektai. Aukštas IQ nuo depresijos neapsaugos, atvirkščiai, aukštą intelektą turintys žmonės matys daugiau visuomenės problemų, nei turintys mažesnį už vidutinį.
azotas 2015-07-06 15:41
o ka pati pasikart nesugeba ? butinai leidimo reikia..na neveltui depresija serga jeigu net nesugeba nusizudyt.
kionig 2015-07-06 15:50
Turi būti leista daryti su savo gyvenimu ką nori, jei užtenka smegenų nuspręsti. Užtenka tų barbariškų metodų kaip šokinėjimų nuo tiltų, stogų ir pnš. Kai kam po to sunkiai reikia dirbti gramdant mesgalius ir sukręšėjusį kraują nuo asfalto, kad koks nors vaikas nepamatytų ir infarkto negautų. Eutanazija labai civilizuotas būdas.
vicktoras.vasiljevas 2015-07-06 16:21
Audrius Mikoliūnas, jei gali padaryk paslauga ir persiskaityk kelis kartus labai įdėmiai ką prieš tai buvau parašęs.
Bei pamiršai paminėti, kad su aukštu intelektu žmogus ras daugiau išeičių, nei su mažesniu už vidutinis.
vicktoras.vasiljevas 2015-07-06 16:44
Va, va aš irgi pritariu, kad Eutanazija labai civilizuotas būdas, ir pridedu, kad labai graži mirtis, bet nepritariu, kad nušokimas nuo stogų, pasikarimas ir kt. yra barbariškas metodas. Žinoma tokie metodai sudaro problema aplinkiniams, bet kiekvienas metodas, kuri pasirenka žmogus palikti šį gyvenimą, turi savo žavesį. Savižudybė būdas kaip veidrodis atspindintis žmogaus sielos būseną.
Fikcija 2015-07-06 17:10
Viena dura maziau
sielinas 2015-07-06 17:54
Manau bet kas praėjęs tam tikrus apmokymus. Galėčiau ir aš.
DJ_LFS 2015-07-06 19:59
XXa. pradžioje irgi buvo mada gražiai nusižudyti, kol I pasaulinis neprasidėjo...
HDi 2015-07-06 20:44
Ar tikrai? Aš už eutanaziją tik ligoniui, kuris nesugeba savęs išsilaikyti, būtina priežiūra ir pan. Sveikam darbingui, žmogui tikrai ne, kol viskas sukasi ant ekonomikos. Valstybė investuoja į Tave nuo pat gimimo, suteikia Tau sveikatos paslaugas, švietimą, ir t.t. ir tikisi, kad Tu vėliau kursi vertę, o Tu pyst dėl gaunamo minimumo, sunkaus gyvenimo, ar prikaupęs 20 gabalų € greitų kreditų skolų (kaip čia buvo rašyta apie vieną jauną šeimą, kur paskolos prašė su 0% palūkanom), ar dėl nelaimingos meilės ar dar kokio sunkaus gyvenimo posūkio, užvaldytas emocijų nusprendi, kad gyvenimas nemielas, o nuo stogo ar ant virvės pasikart neužtenka valios, o va porą popieriukų pasirašyti daug lengviau. O kas valstybei gražins investicijas? Kas gražins prikauptas skolas? Kas atsakys už tai, kad galbūt dėl Tavo mirties, dėl sielvarto ir užvaldžiusių emocijų, grandinine reakcija dar kažkas nesugalvos nusižudyti "civilizuotu būdu" ir neužsisuks ciklas?
UTF16 2015-07-06 21:20
Nebūtų galima dar ciniškiau? Pvz., kiek pagal jus reikia būti sumokėjus mokesčių, kad nusižudyti būtų moralu?
Dauguma miršta agonijoje, tai žino ir tempiasi likusią visuomenę kartu į savo kančias: „Ne, tu turi mirti taip, kaip ir visi – skausmo perkreiptu veidu, dejuodamas metų metus. Sergi depresija? Nieko, po dar kokių 60 metų galėsi numirti – truks tik porą metelių fizinio skausmo.“
Shinigami 2015-07-06 21:43
Taip ir galvojau, kad visi pasisakantis prieš eutonazija yra sadistai, psichopatai kurie jaučia malonumą iš kito asmens kančių. Tokiems tikrai išrašyčiau apsilankymą pas gera psichologą, o gal ir gydymą specialioje įstaigoje paskirčiau.
Nekalbant apie nepagydomomis ir mirtinomis ligomis sergančius asmenys kurie miršta ligoninės palatoje prieš tai iškentėję kelis metus pragarišku kančių (tiek fizinių, tiek emocinių). Rimta depresija sergantys asmenys (čia ne apie ta depresija kai praloši loterijoje arba po išgertuvių skauda galvą), čia apie rimta depresija kuria susergama dėl ligos. Toks asmuo negali džiaugtis gyvenimų, nes jis visa laiką yra depresijoje. Gerai kai toks asmuo yra prižiūrimas specialistų (o ne psichopatu kaip Laurynas19) dėl kurių įtakos toks depresija sergantis asmuo gali pasielgti kaip tas lakūnas kuris tyčia nukreipė lėktuvą į kalną kartu su nekaltais žmonėmis. Nes depresija sergantis asmuo pakalbėjęs su Laurynas19 gali sugalvoti pasivažinėti po mokyklą didelių greičių. Nes juk gamtoje išlieka tik stipriausi, jei nesi pakankamai stiprus išgyventi automobilio smūgi tai tu nevertas gyventi. Dar depresija sergantis asmuo pagalvos kad daro gera darbą pasauliui, juk populiacijos perteklius pasaulyje.
O šiaip, žmogaus gyvybė priklauso tik jam pačiam. Tai nėra išskirtinė valstybės nuosavybė kaip gamtos ištekliai.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kur yra eutanazijos riba? Depresija serganti 24 metų mergina gavo teisę mirti