Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
min 2016-03-18 13:39
Kiek prisimenu sintezė yra branduolių jungimas, o ne skaldymas.
Nukainotas 2016-03-18 13:57
Pamiršo paminėti, kad rusų variklis naudos šaltosios sintezės technologijas, atrastas ir ištobulintas Š. Korėjoje.
Talkatif 2016-03-18 14:11
Ostapas Benderis su savo Vasiukais rūko kampe.
Pjovėjas 2016-03-18 14:45
Lameriai... Aš tai savo virtuvėje jau esu pradėjęs hipererdvinių tunelių paieškas ir jau esu vieną atradęs. Tik kol kas kontaktas nestabilus. Šiam momentui turiu tik piešinuką tušinuku nupieštą. Bet iki 2018 metų planuoju šią problemą išspręsti ir tada laisvai galėsiu keliauti kur noriu su paprastu propeleriniu lėktuvu. Nereikės jokių ten branduolinių sintezių.
Bus technologinis perversmas!
Eič 2016-03-18 15:07
Šaltojo karo kosmoso lenktynės V2.0: Mars edition.
braske 2016-03-18 15:14
Rusija įsijungs į Marso
gal lentyneles ?
pataisykite
Salubri 2016-03-18 16:19
Kokio bieso visiem i ta marsa norisi? Dar atsiranda tokiu kurie pasiryze kelionei tik i viena gala. Ot tai smagumas paaukoti gyvybe, kad pamatyti dykuma.
Talkatif 2016-03-18 16:55
Dėl branduolinio kuro visi nori į Mėnulį. Marsas tik dėmesiui nukreipti.
manciukaz 2016-03-18 20:50
Kazkaip jei kas ir daro rimciau nei kalba siuo metu tai rusija, kai jie leido raketas i sirija is juros vakarai ir usa tik skesciojo rankomis, nes patys tiesiog nesugeba tokiu raketu pagamint kurias galėtu paleist tokie mazi laivai.. taigi atmetus propoganda tai labai tikėtina, kad rusai tai ir padarys
defone 2016-03-19 01:08
Manciukas maziau delfi.ru skaityk, iseik i lauka, ikvepk oro ir sucalgyk ledu, nes tu jau dabar kosmose esi
immortallt 2016-03-19 11:26
Rusai nustebino, tik tiek, kad tokias raketas turi, bet jos skrenda pakankamai žemai, kad jas numušt. Pataiko į taikinius prastai, dalis iš vis net nepasiekia tikslo. Taigi jei tokie pat patikimumai skristi iki Marso, tai 30% kad nusileisi Veneroje arba Europoje, 20% kad pakeliui baigsis kuras ir dreifuosi.
Pjovėjas 2016-03-19 12:05
Ką? Tu gal paskaityk taip pat šiom dienom pasirodžiusį straipsnį apie "rusų autombilių pramonės pažibą" kur patys rusai net jau žodžių kitokių, kaip "rusų pramonės gėda" neberanda. Ir nusileisk ant žemės.
vanduo4 2016-03-19 14:32
- Kad nukeliauti tokius didelius atstumus per trumpą laiką, reikės gan didelio pagreičio tinkamam greičiui pasiekti. Žmogaus galimybės tam yra ribotos. Siūloma astronautus talpinti į skystį, kuriame Archimedo jėga anuliuotų šias perkrovas.
- Bet kodėl mes turėtume gintis nuo išorinio "gravitacinio" poveiko ir gravitacinio centro neperketi į erdvėlaivį sukuriant jo uždarą sistemą? Tai tikriausiai neįmanoma be išorinio erdvėlaivio apvalkalo.
- Karinėje srityje visi varžosi dėl "stealf" technologijų sukūrimo, deja tai pasyvi sistema: laivo forma, išorinė danga ir pan. To neužtenka. Aktyvi technologija jau turėtų gebėjimą iškreipti aplinkui sklindančias bangas. Panašiai elgiasi žemės magnetinis laukas, todėl mes ir nejaučiame perkrovų (žemės judėjimo greitis tikrai nėra pastovus, juk žemė juda elipse, o ne apskritimu). Panašų reiškinį stebime ir kosmose, kai dideli objektai iškreipia net šviesą. Gaunasi, kad reiškinį kaip ir matai, bet negali apčiuopti. Tokiam pilnai nesuprantamam reiškiniui ir buvo sukurtas "Gravitacijos" terminas.
- Tačiau judėjimui, iškreipti aplinką neužtenka. Nuo tos aplinkos reiktų atsispirti. Būtent neseniai paskelbtas "gravitacinių" bangų atradimas sufleruoja idėją, kad tokios silpnos bangos kosmose yra visur. O tai reiškia, kad atsispyrus būtent nuo jų, branduolinis reaktorius būtų reikalingas tik išorinio apvalkalo energijai palaikyti, bet ne kažką skaidyti kad išstumti į aplinką, juk skaidomos medžiagos resursai yra riboti.
- Kosmose, kaip ir vandenyne, yra srovės, yra vėjas. Tik klausimas ar mes sugebėsime juos pagauti? Branduolinis variklis galėtų būti tik priedas prie viso to, nes neįveikus kosmoso srovių ir vėjų pasipriešinimo, tokio variklio naudingumo koeficientas bus ganėtinai mažas.
immortallt 2016-03-19 14:58
vanduo4, kad jau buvom išsiaiškinę, kad pagreitis 1g pakankamas greitai pasiekti Marsą bei labai komfortabilus žmogui - imituojantis žemės gravitaciją. Pusę kelio greitėji, pusę stabdai. Nereikia jokių skysčių. Iš esmės greitėti galima būtų ir truputėlį daugiau, nei iki 1g.
Net ir tam varikliai yra, jau bent 7 metus testuojami NASA. Ilgiausi ir išsamiausi testavimai.
vanduo4 2016-03-19 15:06
Pirmiausiai žodis "greitai" yra labai abstraktus.
Antra - pritariu, jis gali būti komfortabilus. Panašiai kaip leidžiantis lėktuvu žmogus irgi nenukenčia, bet užgula ausis. Kiti netgi patiria ausyse skausmą. Aš keliu klausimą kaip to poveikio apskritai išvengti. Nes būtent tas pagreitis ir riboja žmogaus kelionių kosmose ir ne tik, galimybes.
Trečia - pusę kelio greitėji, pusę stabdai. Taip milijonus km. vyksta stabdymas, o kas jeigu pakeliui meteoritas? Su tokia technika manevringumas lygus nuliui.
jull 2016-03-19 17:02
Dieve mano... ir kokiu gi budu tu gali isvengti pagreicio? jo isvengti gali tik nekeisdamas judejimo greicio. O perkrovu, tik neturedamas mases. F=mg, tokios formules vadovelyje nesi mates, profesoriau? cia jega kuri minimum laiko tave ant zemes, jei vietoj g irasysi 9.81m/s.
Kylant/leidziantis lektuvui tau ausis uzgula nuo pasikeitusio slegio, kuris nespeja issilygint su vidineje ausies dalyje esanciu oro slegiu, joks pagreitis tam jokios apciuopiamos itakos neturi.
Ir kas tave laiko nuo 5g trumpam krypties keitimui? ir kuo archimedo desnis cia tau gali padet?
Kokia knyga paskaityk, jei tau ne 5 metai, tai geda turetu but visiskai nusisneket...
Ernestass 2016-03-20 22:54
Nežinau ar sarkastiškai čia ar ne, bet tu taip įspūdingai klysti kiekviename savo teiginyje.
Justas116 2016-03-20 23:53
Rusijos liaudies ambicijoms net ir dangus ne riba, tačiau su galimybėm jie jau stringa dar nepakilę kilometro nuo žemės.
boom 2016-03-21 09:38
Kažin kokį ryšį jūs čia suvedat tarp pagreičio ir Archimedo jėgos?
O kad pasiekti didelį greitį tai didelis pagreitis nėra būtinas.
Niemand 2016-03-21 11:04
Archimedas kompensuoja dalį pagreičio. Tas reikalas vadinamas plūdrumu.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Rusija įsijungs į Marso lenktynes su branduoliniu varikliu: žada tikrą technologijų perversmą