„Volkswagen“ perspėja, jog tai, kas dabar vyksta Europoje, gali sunaikinti automobilių pramonę

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Shinigami 2018-10-31 13:37
Nesupratau apie ką čia. Skatina gaminti daugiau elektromobilių? Ir kur juos dėti? Jei benzininiai populiaresni. Kiek reikia elektromobilių ir kiek kitų automobilių turi nurodyti paklausa, o ne įstatimai. Jei elektromobiliai taps patrauklesni tai jų gamybą lyginant su kitais gali siekti ir 90%. Bet jei jų niekas nepirks, tai gali gaminti kiek nori, tai tik didins užterštumą, nes juos iš kart teks varyti po presu. Todėl šito straipsnio visiškai nesupratau. Norint skatinti elektromobilius reikia daugiau investuoti į baterijų tyrimus arba kelius kurie galėtu pakrauti elektromobilį jam važiuojant. Sveika rinką kontroliuoja paklausos ir pasiūlos dėsnis. Per daug didelis kišimasis iš išorės daro tik žalą. Kaip su saulės ar vėjo elektrinėmis.
AAA000 2018-10-31 14:54
as manau siektiek ne ten spaudzia biurokratai. reikia ne verst mazint ismetimus, o nustatyt tarsos mokesti naujiems auto su vdv. jei pagamintas naujas auto su vdv atitinka sugrieztintas ismetimo normas - tarsos mokestis nulinis. o jei ne - uzdet vienkartini tarsos mokesti. paskaiciuot kiek ten jis per vidutini 5 metu eksplotacijos laikotarpi galetu priterst - butent tas neatitikimas kiek priters. dar gali susipirkinet tarsos kvotas auto gamintojai. tada mokesti galetu dotuot tarsos kvotom - jei per brangu pagamint atitinkanti auto. tarsos kvotas galetu dalint europos sajungos pilieciams - kurias jie galetu parduot, dovanot- perleist, arba sunaudot pirkdami tarsu automobili ir pan. elektromobiliams - nulinis pardavimo mokestis. atitinkantiems - nulinis. elektromobiliu problema - akumas brangus ir ji reikia pirkt iskart - 5 metams i prieki. tai ir tarsos mokestis turi but paskaiciuotas penkiems metams i prieki ir prikabintas prie auto su vdv. o gamint tegu gamina ka tik nori. as manau nelogiska spaust butent mazint tarsa vdv. tegu kompleksiniu sprendimu iesko. hybridai istobules ir i akumuliatorius investuos. matys pagal situacija - kur geriau sekasi. uzkirst mirtinai pacia vdv technologija irgi kvaila. juk reikes generatoriu visokiu dar ilgai. tegu orientuoja maksimalia i ekonomija. paprasciausia butu dyzelio ir benzo akcizus kelt - bet tada vel biokura ir bioetanoli prades kist - kas kitas bedas sukelia... pradeda maistas brangt...
HardAxe 2018-10-31 15:29
reik mokesčius ne tik naujiem, bet ir seniem kelti. Dabar švedai naujom mašinom sukėlė mokesčius belekiek, o seni kibirai terčia 2x daugiau ir jiem mokesčiai nuo senų laikų juokingi. Argi nebūtų teisingiau taršos mokestį didinti senom TP (euro3, euro4), kurios tikria daugiau teršia nei naujos? Geriausia būtų - žmogui, pagal gamintojo deklaruojamą CO2, o gamintojui papildomai užmest tarp deklaruoto ir realaus. Tada dyzelgeistai būtų ne problema, o pasirinkimas kiek nori pats dotuoti. O VW dejuoja bile padejuot. Kliba tiek metų auksinius kiaušinius dėjus višta, reik galvą pakrutint. Ne vienas gigantas yra bankrutavęs dėl nesugebėjimo prisitaikyti, bet argi tai vartotojų problema?
unytas 2018-10-31 15:55
CO2 ir euro senau isvis nebuvo ir niekam nerupejo. tie istatimai tik varzo pacia veikla. kaip pirmam komentare rase jei niekas nepirks elektromobilu tai gali belekiek gamint. man net keista nori uzdrausti elektromobilus sumazint CO2 40% ir visi visur su elektromobilaisi atrodo kad kaskas moka valdziais kad prijimtu tokius sprendimus. as gal senamadis bnt jau man vdv kurkas gerau. ir seip saugesnis net galbut pesciuju atzvilgu nes pestieji netik negirdi bet ir nemato kai vdv automobilis atvazuoja o cia net tik kad nematis bet tikrai ir negirdes.
iPienius 2018-10-31 16:59
VW net ir labai noredami negaletu masiskai pradeti elektromobiliu greitu metu vien todel, kad neturi is kur gauti bateriju. dar reiktu investuoti i naujas gamybos linijas arba senas pakeisti. elektromobiliu gamybai jiems reiktu milzinisku investiciju, o liekant tik su vdv nieko nereiktu daryti
AAA000 2018-10-31 17:00
seniems auto yra paveluotas reikalas, nes jie jau pagaminti. ir jau susimokeje mokescius. jei tu nori issprest problemas, situacija turi but zinoma pries kazka gaminant. ta prasme gamintojas turi galvot - nes pasikeite taisykles. priverstas ziuret i ateiti. jei apmokestini po pagaminimo fakto - tu cia kersiji, o ne tarsos problemas sprendi. cia tu kisiesi ne i ateiti, o kersiji praeiciai. jei tu nori kersyt tersejams - tai gali juos tiesiog saudyt greiciau ir efektyviau bus, nei baudas deliot va ta tu mazdaug siulai. gamintojams siulai leist siektiek specialiai terst, o ju sukeliamas problemas - nes jie nenori gamint visiskai ekologisku auto - bet pelnus gaut tai nori suplanuotus - ir visa tai siulai perkelt ant vartotoju. tai kodel ne iskart susaudyt? jei tu vartai, kad cia kalciausi vartotojai...
DarkNRG 2018-10-31 21:16
Tegul zlunga ir kuo greiciau, uztenka sikt ten kur gyvenam.
apvalus 2018-10-31 22:39
Hur dur dur hur, konservatoriai ir sukciai pradejo putotis, kad nespeja i nuvaziuojanti traukini
Evil Goku 2018-10-31 22:40
Dyzeliai blogai ne dėl CO2, bet dėl kitų teršalų, kurių koncentracija padidėja lokaliai ir tiesiogiai kenkia žmonių sveikatai.
Talkatif 2018-10-31 22:50
Kol čia gelbėjat pasaulį dėliodami mokesčius, didžioji dalis Lietuvos namų su kietu kuru atidarė šildymo sezoną degindami šiuškles.
poi 2018-11-01 02:30
Su visais tai elektriniais auto labai geras pavyzdys yra Hyundai Kona, turi ir paprastą ir elektrinę versijas. Paprasta versija kainuoja nuo 17k€ kai elektrinė nuo 40k€. Už skirtumą 23k€ galima nuvažiuoti kokius 250.000km... O į metus vidutiniškai yra nuvažiuojame apie 20.000km. Na pridedam dar kokius 5.000km tepalų,filtrų,remonto sąskaitą.. Tai po kokių 10 metų jūsų tas elektrinis automobilis atsipirktų. Tai ar apsimoka pirkti elektrinį auto, kai kišenėje skirtumą pajusime tik po 10metų ? Plius elektra juk ne už ačiū keliaus, o kur padidėjęs kasko, papildomos laiko gaišinimas kai krauti reikia akumus... O kai ateis metas keisti baterijas, po kokių 500.000km, dar plius kokie 10.000€... Tai kur čia ta ekonomija, kur pigumas. Pasiimi kibirą su trijų-penkių metų garantija, pasibaigus jai vėl naują pasiimi. Man tik keista kodėl hibridų daug neleidžia, būtų pats tas pereinamuoju laikotarpiu.
kestutisz 2018-11-01 09:56
Jeigu tas atsipirkimas matytųsi nors ir po 10 metų jau turėtume garažiukus kurie ne LPG statytų, o batareikas + hibridų pavaras (na, kad lengviau sujungti dvi varomas sistemas). Deja...
HardAxe 2018-11-01 10:15
* niekas neperka lietuvoj automobilio 10metu i prieki. Jeigu statys garaziukas, tai i ne nauja, o nenaujo galiojimo laikas neaiskus. * garaziukai atsilieka nuo tech naujienu kokiais 5-7 metais. Paklausk kuri masina gera garaziuke? 7-15m amziaus yra nuostabios masinos, o naujos - neremontuojamos. Ir taip visada. Nes jiem reikia laiko ismokti remontuoti praejus garantiniam.
immortallt 2018-11-01 13:06
Naujos neremontuojamos - nes joms yra garantinis. Nėra vogtų/sąvartynuose prikauptų dalių, tingi mokintis. Hyundai Kona, puikus pavyzdys būtų, jei akumuliatorius keptų tokiais pačiais kiekiais, kaip VDV. Taip pat, jei elektromobilių nereiktų laukti nuo 6mėn. eilėje.
AAA000 2018-11-01 14:06
puikus komentaras su ta Hyundai Kona, tik vaziavimo sanaudas reikia irgi paskaiciuot. benzinine ima mazdaug 8-9 eurocentus kilomentui. elektrine ima mazdaug 2-3 eurocentus kilometrui. pirkimo skirtumas 23k€, kas aisku, kad perdaug. nuvaziuot 100000km su benzu tau kainuos 8500€, jei su elektra tau kainuos apie 2500€. kas 100000km elektrine pasivys benzinine po 6000€. po mazdaug 400000km automobiliu skirtumas pasidengs. faktiskai tiek gali pravaziuot vidutiniskai vazinejantis per mazdaug 8-10 metu. ir jam jau is esmes nelabai skiriasi ka pirkt - elektrini ar benzinini. telieka tik nepatogumai del ilgesnio ikrovimo. as manau jei naujo auto skirtumas mazes - tai populiares elektromobiliai. dabar situacija dviprasmiska. irgi manau pereinamajam laikotarpiui galetu daryt elektrinius hybridus - kur vaziuoja tik ant elektros, bet su mazesniu akumu - kuri irgi galetum ikraut is el tinklo (kad butu pigi eksplotacija). ir kartu kokia nors benzinine generatorine stotele - palaikancia akumo bukle (rezervinis brangesnis vaziavimas). dabar gamina netokio tipo hybridus. gamina pagrinde kur vaziuoja ant vdv, +elektra padeda. manau cia neteisingas hybridas - neekonomiskas. nes jiems elektros ikrovimas principe nenaudojamas. dabartiniai hybridai elektra gaminasi patys, is BRANGESNIO KURO!!!. ir patiria del to nuostolius 5-6 eurocentus kiekvienam kilometrui... cia nesamone tokius hybridus masiskai gamint...nesuprantu del ko jie gana populiarus??? juk atsisako pirkejas elektrines pavaros privalumu, staigiu isibegejimu ten visokiu, pilnos stabdymo regeneracijos, autopilotavimo ir pan. ir dar dirbtinai brangiau vazineja... kur zmoniu ekonomine logika?
HardAxe 2018-11-01 14:43
aš žinau, kodėl garažiniai netaiso naujų mašinų. Bet ta pati priežastis yra kodėl niekas nededa akumų į mašinas. + netikiu, kad galima įregistruoti perdirbtą hibridą be hemarojaus. Vienas yra kai privedi kuro padavima, kitkas butu sukrauti visa varikli su perdavimo sistemom. Idejus varikli reiketu crash testus daryti etc... AAA, elektrinėj kažkiek susitaupo nuo periodinių aptarnavimų (tepalai, filtrai, žvakės, stabdžių kaladėlės, diskai), turėtų atsipirkti truputį greičiau, jei tik akumas tiek temps. per 400kkm vien tepalus pakeisi 23 kartus
AAA000 2018-11-01 14:54
niekai pagal mane tas tepalas. elektromobiliai greiciau padangas sugrauzia. manau smulkios eksplotacines islaidos issilygina vien ant to. ateity manau bus ilgaamziai akumai, bet greiciausiai jie irgi reikalaus kokios nors specifines prieziuros, kokio elektrolito papildymo ar regeneracijos ir pan. nes neaisku dabar - kokia kryptim gali nueit akumuliatoriu tobulinimas. ta prasme neaisku koks bus geriausias variantas. gal bus kokia nors akumuliatorine-vandeniline cele ar superkondencatoriai toks kaip Teslu akumas tikrai nebus etalonas ten visiska vienkartine fignia. o va pvz elektriniai mechanizmai uz vdv mechanizmus technologiskai ilgaamziskesni apie 2-3 kartus. maziau streso patiria. kombinuot toki patikima mechanizma su ypac lievais akumais cia manau nuejo Muskas su savo vizijom siektiek ne ten BMW pvz manau sitai suprato, ir jie daro lengvai modifikuojamus elektromobilius. kur galesi plest galingumus, akumu talpuma ir pan. cia pritrauks kruva gerbeju vien tokia elektromobilio platforma. ------------- blogiausia elekromobilizmo populiarinime yra tai kad jei mazai vazineji - elektromobilis tiesiog per brangu. cia jei vaziuoji kazkur iki 10000km per metus ir labiau pudai automobili garaze. skaiciuok kaip nori - kolkas neapsimoka... o tokiu vartotoju pagrinde dauguma pagal mane. o jiems - negamina reikiamo elektromobilio modelio...
apvalus 2018-11-01 15:20
Is esmes, geras pavyzdys elektromobilio negali buti tas, kuris turi ir VDV versija. Nissan Leaf, jo kaina yra apie ~37k eur. Tik nezinau, su kokiu automobiliu ji reiketu lyginti. Jis vaziuoja komfortiskiau, maloniau, teikia daugiau vairavimo malonumo, nei tarkim Golf klases automobiliai. Na bet tarkim, butu galima ji lyginti su galingesniu Golf automatu, kurio kaina jau butu nuo 21k eur. Skirtumas? 16k eur. 200km su Leaf grubiai gali nuvaziuot uz ~1 eur, jei krauniesi namie (nebekalbant apie kol kas prieinama nemokama krovima). 200km su Golf nuvaziuosi uz ~19eur. Tai reiskia, jog per 100km sutaupai 9 eur. T.y. Leaf pradetu atsipirkinet po 180k km. Ir tada jau klausimas, kas brangiau kainuotu, ar remontuoti TSI varikli ir DSG deze, ar keisti baterija
Finalfour 2018-11-01 15:25
Vat vis nesuprantu, kodel kai kuriems zmonems isjungta svaikritika, ir jie nesugeba suvokti, kad inzinieriai, ekonomistai, kurejai, gamintojai - didziulis mokslinis/ekonominis/finansinis potencialas yra tikrai nekvailesni nei technologiju.lt tamsus trolis. as irgi daug ko nesuprantu, nesuprantu iki galo, pavyzdziui, kaip vyskta elementariuju daleliu skaldymas hadronu greitintuve ir kaip susiformavo visata - bet jei man tai bando paaiskinti didziausi planetos protai, pasistate 10 milijardu euru kainuojanti irengini - as jais TIKIU. Nes mano protas ir suvokimas, isilavinimas bei galimybes, tieisog per silpni patikrinti, ar jie klysta. Ir mano isvados VISADA bus maziau teisingos nei ju. Tai kodel toks krites trolis kaip aaa000, mano zinantis geriau kas yra kas nei Muskas, sukures tokia industrija, kosmine pramone ir t.t.? Tu bent suvoki, kad tau iki Musko isvadu kaip tarakonui iki menulio? Ir gristant prie hibridu - as kaip tik ketinu pikrti Ford Fusion is USA. aka Ford Mondeo is eu. Plug in HIBRIDAS. Kraunams is rozetes. Bet net jei nekrausi, o vazinesi hibridiniu rezimu - jo sanaudos mieste 2.5 litro 100 km. Ok, tebunie gamintojas meluoja (juk aaa niekuo netiki, tik savim), tebunie bus 5 litrai. Bet tai NEREALI ekonomija. Nes tas Ford Fusion yra ne sudo gabalas toyota prius ar koks kibiras leaf, i kurio dizaina paziurejus vemt norisi, o didziulis sedanas, su afigienu dizainu, autopilotu ir kruva naujausiu navarotu, kuriu nei puses leaf net nenumatyta. Ir toks aparatas, 2016 metu, is USA, kainuoja 15 k euru. Tik nepradek dabar man apie skendusius/virintus is dvieju, nes vel nusisnekesi. P.S. AAA000 patalogine neapykanta Muskui, kuri lenda visuose jo postuose, net tuose, kur nevyksta diskusija apie elktromobilius, jau yra ko gero medicinos problema. Tiksliau, vienos jos atsakos - psichiatrijos. AAA000, na isduok, ka tau padare Muskas, gal masturbuodavai ant jo fotkes ir baigti negalejai, ar kazkokia kitokia frustracija su juo tau vaikystej ivyko? Nesigedink, isipasakok, gal kas nors supras....
lizunas 2018-11-01 18:18
Puiku, jei iš šiaurinės pusės pirksi tą Ford