„Volkswagen“ perspėja, jog tai, kas dabar vyksta Europoje, gali sunaikinti automobilių pramonę

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Finalfour 2018-11-01 18:45
Del rudziu?
technologas 2018-11-01 19:09
200 km - 1€? Jau čia kažką sufantazavot. Sakyčiau reikėtų padauginti. 16 valandų kraunama po 3kW ~ 50 kWh grubiai, apie 5€.
Finalfour 2018-11-01 19:42
Siaip, patikslinimas - ne visada gi uz ta kraunama elektra reikes moket. Daznu atveju kraunama mieste, nemokamose krovimo vietose, taip pat darbe, ar dar kur nors. Esme, kad kazkas uz tai sumoka, bet ne pats
immortallt 2018-11-01 21:21
Mieste, lakstant, 100km sunaudoji 15 kWh, tai 1,65€/100km. Su bet kokia kita panašaus dydžio mašina surysi bent 8 litrus kuro, kas yra ~10€. Tai ir yra skirtumas ~8-8,5€. Toyota Prius tai laisvai suka po 500k km, ir tada atvažiuoja į Lietuvą prasukti dar atnrątiek. Akumą perrinkti ir pakeisti perdeguaisas celes kainuoja ~600€. Kalbėjau ne su vienu, kurie su parsivarytu senu prasuko dar po 200k km. ir rimtų gedimų nematę, tiesa, hibridai čia, bet variklis daugiau ant generatoriaus dirba. Su elektromobiliais, jei ne Tesla, perrinkti sumokėsi max 1,500€, kas yra nuvažiuoti varganus kokius 18,000 km. O gesti daugiau nebent važiuoklė gali, ir kokios smulkios dalys, kaip valytuvas, ventiliatorius ar pan. Elektromobilių kaina didelė dėl vienos priežasties - VDV gamina dešimtimis milijonų, elektromobiliai tik tuoj pasieks 1 mln vienetų per metus, o prieš dešimtmetį nesiekė turbūt nė 1,000 vienetų per metus.
AAA000 2018-11-01 21:56
ford hybridas vienas is geresniu, kodel manai, kad turiu kazka asmeniskai pries ji ? man fordai patinka vien del talpumo. bet cia vistiek losimas ant elektros pavaros - ta ekonomija. o ne ant vdv. elektros pavara mieste labai taupi - kai labai nedideli greiciai. sita as senai zinau, zinojau dar pries Muskui pradedant gamint auto . o dabar net ir tu pastebejai, ir davei gera pvz - bet kazkodel savo poste vartai - kad cia vos ne vdv automobilio nuopelnas. ar ten kazkokiu mistiniu konstruktoriu masinas konstruoja keliais budais. pritaikineja ant esamos bazes, daro nauja baze arba daro isvis nuo nulio. fordas padare kazka tarp pirmo ir antro. bet niekada nedare trecio masinei gamybai. tik ekspermentuoja ir duomenis renka. man nepatinka, kad cia tik dalinis sprendimas. as bevelyciau matyt pilna elektrines pavaros potenciala. forde vistiek dar ikista greiciu deze ir kruva nereikalingu tarpiniu reduktoriu bet fordo hybridas bent jau ne ant dirzeliu, kaip kitu xalturos jie bent jau visa mazga pilnai isprojektavo kaip hybridini. jis pigus tik del labai mazycio akumo as asmeniskai noreciau hybrido, kur ismesta greiciu deze, reduktoriai, susilpnintas vdv bent iki 50% masinos galingumo, ideta 100% galingumo elektrine pavara ir akumuliatorius bent 10kwh. ir manau kai tai irgi tilptu i tuos pacius 15k€. taip pat dar noreciau matyt toki mazga kaip smagratinis variatorius (kur gali sugert visa stabdymo energija, o ne tik dalinai, kaip akumai - turi pvz volvo ir porshe ekspermentinius variantus) ir nepriklausomo vairavimo sistema, kur visi keturi ratai vairuojasi (fordas beja su tokia ekspermentavo ir net dalinis variantas buvo kazkuriuose modeliuose). parodyk kas toki gamina? o kol tokiu nesiulo, padrosiu dar benza kolkas ar gal net dyzeli koki padrosta paimsiu - nes dabar apsimoka del isterijos pries juos . hybridus arba prades gamint reikiamus, arba tiesiog praleisiu sita stadija ir po kokiu 8 metu manau gal ir elektromobili jau imsiu. va taip as galvoju. dabar elektromobilis man tiesiog neapsimoka niekaip. finalfour - tu negalvok kad as ten kazka mokinu kaip gamint automobilius. man pofig kaip ten jie nori - taip tegu ir gamina. as tiesiog reiskiu pretenzijas kaip automobiliu vartotojas. ir bandau tiesiog burt panasius vartotojus pries kvailius - kuriem auto tiesiog neidomu ir jie nesupranta uz ka savo pinigus isleidzia tesliniai gerbejai (ne visi aisku) yra butent tokie as manau tokiu mulkiu bandos su savo uzpudrintom smegenim tik kenkia inovacijoms automobiliuose.