Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
AAA000 2019-02-12 11:12
pagal mane straipsni parase visiskai nieko neraukiantis technikoje "kazkas"...
4 ratu (4 atramos tasku) sistemai jau butina minimali pakaba - kuri letai ir ypac sunkiai dirbt turinciai technikai - per daug prabanga. greit subyretu ten viskas. ypac technikos atsiradimo pradzioje... 3 ratu (3 atramos tasku) sistemai pakabos nereikia.
antras dalykas - vairavimas. atkreipkit demesi - kokio didelio perdavimo reduktoriai sukisti ir kaip iskista priekinis ratas ir koks jis mazas... hidrauliniu stiprintuvu tada nebuvo... "V" forma du rateliai irgi del to - nes lenviau vairuot ir patogiau keist.
isplito stiprintuvai, atsirado patikimos pakabos ir sarnyrines lankstu sistemos. ir perdare i keturates sistemas. o triratukai isnyko...
cia inzinerines evoliucijos raida. spaude konstruktoriai maksimuma is esamu laikmecio techniniu galimybiu. o straipsny kazkokio "dizainerio" kliedesiai - atseit lauko vagu forma esmine itaka traktoriams padare...
Vytax 2019-02-12 19:56
Trys ratai yra pigiau už keturis. Tik tiek.
SaMaras 2019-02-12 20:20
Na tais laikais traktorius kainavo tokius velnioniškai didelius pinigus, kad jau tas vienas ratas daug kainos neiškels.. o vat aaaooo manau šitoj vietoj teisus, kad pagrindinė priežastis, kad per tris taškus visada galima nubrėžti plokštumą.. o per 4 jau nelabai..
Vytax 2019-02-12 21:32
Būtent dėl pigumo. Už papildomus pinigus buvo galima traktoriams priekinius tiltus su dviem ratais atskirai užsisakyti.
https://www.quartoknows.com/blog/quarto ... rld-war-ii
Ir traktoriai su vidaus degimo varikliais iš pradžių buvo skirti kaip pigi alternatyva smulkiems ūkiams. Nes tuo metu stambieji ūkininkai naudojo traktorius su garo varikliais. Iš pradžių vidaus degimo varikliai niekaip negalėjo konkuruoti su garo mašinomis, nei galia, nei patikimumu. Prireikė kelių dešimtmečių kol VDV išstūmė iš rinkos garo mašinas.
AAA000 2019-02-12 21:49
nu jo, pakaba uz dvieju traktoriu kaina tik kazkur
plius tada vos ne kiekviena varzta saltkalvis individualiai gamindavo, nebuvo dideles mazgu standartizacijos... jei isisavindavo viena modeli - tai kelis desimtmecius ir siule.
Lietuvoj net po ww2 karo dar arkliu pagrindu visas zemes ukis paremtas buvo, ir visa technika tampe ar suko arkliai. arba kokie vandens malunai... nafta deja tik amerikieciai savo sklypuose kase ir ten vdv technika progresavo tuo metu tik del to... kartais uzsuku i metalo lauzus - tai dabar kaip tik momentas - kai sutempia paskutine pramonine smetonine ir ankstyvaja "tarybine" technika... nes baigia ismirt tos technikos turetoju karta...
Vytax 2019-02-13 11:34
Sovietai/Rusija visais laikais buvo „ubagynas“ totalus. Visada ir visais laikais kariavo visiškai nereikalingus karus. Tad ir didžioji dalis resursų buvo skiriama karui, mažesnioji dalis korupcijai, o visuomenei telikdavo skurdūs resursų likučiai. Kaip matosi ir dabartinė Rusija lygiai tokia pati. Ir ne naftoje čia esmė.
AAA000 2019-02-13 12:03
Vytax, modeliai "daznai keisdavosi" butent del to, kad vos ne vienetinius dare. mazai gal domejaisi. konvejerini surinkima paleido tik fordas - bet ne standartizacija. ten pas amerikonus patentavimo manija buvo. varztai buvo kiekvieno gamintojo kitokie. dar ir dabar yra, kur pvz kvadratine skyle varzte ir kvadrtine verzle - laiko patenta isikande neleidzia kitiem laisvai gamint. jie norejo uzdirbt is monopolio padeties. kurio bus populiariausi varztai - tas uzsikals milijonus.
o standartizacija ivede pagrinde vokieciai. cia vienas is maziau zinomu vokieciu "isradimu" - del ko taip staigiai atkure visa savo pramone po pirmo pasaulinio karo sugriovimo. kai amerikieciai su savo patentais zaide. ir stampavo sudaedzius teisininkus. faktiskai po karo tik kazkiek isplito labiau ir USA standartai - kai suprato nauda. bet iki siol jie ten megsta viska savaip daryt... tas matosi net ir Tesloj - konkreciai akumuose...
kazkur skaiciau, kad buvo kazkas i paroda tris auto atsivezes. papyle iki vienetiniu detaliu - sumaise, o paskui vel surinko tris auto - kai tipo to meto "ekspertai" aiskino - kad tai neimanoma nes tipo "nepriderinta" dalys bus. tai visi issizioje buvo.
tie traktoriai is tu laiku butent. kur dar dare individualiai "priderintus" mazgus.
---------
o del ruskeliu - tai ten politika kazkuris ivede - kad rusiskos technikos nepanaudotu okupantai. jiem ten vaidenosi vis, kad juos puola visi - kaip ir dabar durniausias pvz - tai gelzkeliu begiu plotis... isplatino - ir tada posukiu staigiu negalima buvo padaryt, kaip ant siauresnes vezes visi sastatu mazgai subyredavo greiciau nuo per didelio savo svorio... perdare taip sakant pagal "muromiecu-bogatyriu" technologija...
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Kodėl šie traktoriai tokie keisti? Tik pažiūrėkite į priekinę važiuoklę - ką tokio sugalvojo gamintojai ir kodėl to prireikė?