Atsakė kartą ir visiems laikams: naujausia studija parodė kas teršia labiau – elektromobiliai ar įprasti automobiliai ir kokį milžinišką efektą duotų masinis šilumos siurblių naudojimas

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Atk 2020-03-27 06:24
kai kurenama anglimi tai dumai kyla aukstai ir iki nosies, iki plauciu patenka maza koncentracija nuodo. o kai vaikstai gatvemis, tai tau vos ne i pacia nosi ileidzia is ismetamo vamzdzio dumu. ir ten koncentracija nuodu daug didesne.... todel sveikatai daug neigiamiau atsilieps vid. deg. automobiliai, nors anglies ir benzino bus sudeginta vienodai, manau.
AAA000 2020-03-27 07:52
nejauti kad tavo komentare logines samprotavimo skyles? parasysiu tavo stilium: gatves, kuriomis tokie kaip tu uostytojai vaiksto - sudaro tik apie 3% viso keliu tinklo. o 97% keliu sudaro uzmiescio keliai - kuriais tu nevaikstai ir nieko ten neuostai. o automobiliai vazineja faktiskai visais keliais daug maz vienodai - jei vertint statistiniais-vidurkiniais- buhalteriniais imortal metodais VADINASI ne maziau 97% laiko automobiliai tersia nekenksmingai. o ivertinus, kad miestuose jie dar daug laiko isvis stovi, o net nevaziuoja. uzmiestyje tai tikrai daugiau laiko vaziuoja - vadinas tersimo tau panoseje laikas minimalus ir gal net 1% nesiekia. plius dar yra toks dalykas - kai miestu apvaziavima - speciali priemone tarsai mazint. o vat deginancios katilines kaip taisykle buna arti miestu. 97% atveju. vadinas jos syka tau tiesiai i plaucius ir nosi - PASTOVIAI. ir tik vienetai katiliniu kazkur uzmiestyje, maziau 3%... o dar ivertinkim, kad i katilines vaiksto zmones ir isvisi ten prie tersimo objektu dirba po 8 valandas... vadinasi trecdali laiko isvisi nuodijasi kvepuodami tiesiai is kamino - nes automobili tai isjungia atvaziave - o katilines - neisjungia. isvada - visi automobiliai visiskai statistiskai netersia, arba tersia minimaliai. o va katilines reikia griaut. ir elektromobiliai cia isvis - labai neekologiska. net jei ismeta mazesni tersalu kieki uz vdv - jei ziuret statistiskai-buhalteriskai - tas net is mazesnios elektromobiliu tersalu kiekis visitiek arciau tavo nories ir plauciu nes neperkeltos juk katilines toli uz miestu i uzmiesciu dykvietes kokias... o jis dar ir didesnis - nes ten kazkas paskaiciavo "reikiamai" - koks nors kitas statistinis imortal2 150 puslapiu ataskaitojeje - uzsakytoje katiliniu savininku uz didelius pinigus ir ivertintoje dar kitu atestuotu sudo maleju kaip "patikima" infortmacija o jei tu kazka dar pasigincysi - tai buhalteriu apsigynimo argumentas bus mazdaug toks - tu nieko neismanai apie sudo maleju atestacijos tvarkas - ten yra koks nors super sudmalys - lizard koks nors ir pan, su negincijamu autoritetu - vos ne dievas... - tipo vadinas neteisus esi, nes kazkodel dar kazka reikia kazkoki sudo maleja pateikt... va sita vieta mane paprastai labiausiai juokina - kai pradeda diskusijose buhalteriai remtis informacijos "saltiniais"
punktyras 2020-03-27 09:09
Važinėjama daugmaž vienodai? Iš kur tokia informacija? Man regis, daugumos miestų ritmas toks, kad mieste važinėjama 5 dienas per savaitę, o užmiesčio keliais 2. Bet kaip bebūtų, automobilių koncentracija km² miesto yra daug didesnė. „Teršia nekenksmingai“ – oksimoronas. Miestuose automobiliai važinėja mažais greičiais, dažnai stovi kamščiuose, dūmai eina kol veikia variklis (kamščiuose juos kas nors gesina?), kuro sunaudojimas didesnis. Labiau kenkia didesnės teršalų koncentracijos. Kadangi elektrinė veikia nuolat, jas ir galima sureguliuoti, kad būtų geriausias sunaudojamo kuro ir gaunamos energijos santykis. Vdv varikliuose irgi yra kažkoks vienas toks greitis, tačiau juo paprastai galima važiuoti tik užmiestyje. Elektromobilių variklių efektyvumas didesnis, todėl gaunant el.energiją, kurios reikia įveikti 100 km, elektrinėse reikia sudeginti mažiau kuro, nei sudegina vdv automobilis. Elektra gali būti gaunama ne tik deginant kurą, bet yra ir Saulės, vėjo, vandens energija.
kestutisz 2020-03-27 09:25
Kažkaip mažai informacijos kaip čia tą šilumos siurblių efektyvumą paskaičiavo? Nepamiršo, kad juos įrengti (po kažkie metų remontuoti) irgi kainuoja, galų gale kiek žemės ploto tam reikia?
Benediktas 2020-03-27 10:46
AAA000 vėl kaip išgalėdamas bando ginti tą savo naftą. Miestuose gyvena daugiausiai žmonių ir automobilių koncentracija didžiausia ir oras blogiausias. Užmiestyje gali ir VDV važinėti kurį laiką, nes žmonių koncentracija maža. Mes juk norime, kad mums oras būtų švarus visų pirma.
AJ 2020-03-27 12:25
Duslintuvai tersia labiau zemesne atmosfera, o jegaines aukstesne atmosfere. Kagangi zmones negyvena aukstesnej atmosferoje, tai jie jaucia labiau zemesnes atmosferos uzterstuma. O tai gan daug reiskia, net jei CO2 kiekis toks pat ar su elektriniais ar kuro varomu. Tad tokiu atveju aiskus geriau elektrinis. O be to Tesla yra idejes Bio-Hazard filtrus, ir gerina masinoj biosfera, ir padaro ora net labai kokybiska kvepavimui. Zmones su Astma yra jautresni atmosferos uzterstumui, tad jiem tik tokia masina ir tepirkti, kad gerai jaustusi. O tas CO2 kiekis, yra gan realytivus, nes augalai prisitaiko ir vykdo didesne fotosintezes kiekius, to pasekoje daug daugiau uzaugina derliu per trumpesni laikotarpi. Daug blogiau kai dulkiu audros atmosferoje skraido, tai toks uzterstumas, kai matai net savo akimis dulkes ar smeli, nei tas CO2. Jei mokslinkai nores, atsaldyti pasauli, tai asigalius apklos milzinisku baltu kilimu, arba i kosmosa paleis skrendancias uzuolaidas, kurios sukinesis aplink Pietu ar siaures asigalius. Aiskus cia moksline fantastika ir dar gali daug kitokiu budu prigalvoti, kaip atvesinti asigalius, kad jie palaikytu normalia zemes temperatura. Kadangi Globalizacija pasaulyje yra tokia stipri, kad net Pandemija visi kartu visame pasaulyje bando sulaikyti, tai as manau zmonija dar tik pradeda atskleisti savo tikraji potenciala.
Dannas3 2020-03-27 13:00
AAA isgert vaistus laikas
Shinigami 2020-03-27 13:19
VDV variklyje dega ne tik benzinas ir dyzelis, bet ir oras, kurio sudėtis yra įvairi (daugiausiai yra azoto). Todėl VDV dega ir oras. Ko pasekoje išmetamas ne tik CO2, bet ir NO2 ir net CO ir NO. Dažnai katalizatoriai būna išpjauti ir ši tarša įšeina tiesiai į miesto gatves. Dėl didelio pastatų tankio tarša koncentruojasi mieste (smogas). Todėl ne tik visa yra sukvėpuojama, bet ir jungiasi su lietaus vandenių ir sudaro HNO3 ar HCO3 kas ardo viska kas pastatyta iš karbonatinių medžiagų. O tai yra beveik viskas mieste.
AAA000 2020-03-27 15:29
nifiga miestieciai nenori svaraus oro gali cia nevaryt propagandos. jei noretu - uzdrausti ir ivaziuot su vdv i miestus ir elektrines deginimo uzdarytu. statytu pvz kokius metro ir pan. rinktu tam specialius miesto mokescius. visus vdv auto suparkuotu ant ivaziavimu i miesta. ir pan. jei noretu svaraus oro - sprestu problema TIESIOGIAI. o vat straipsnio diskusijos esme - suknist bent daliai bezdzioniu prota, kad ivest vdv auto visuotini apmokejima... ir miesto bezdziones cia lemianti dauguma aplamai koronovirusas sita problema isspres daug geriau - pagrindini zidini turetu apvalyt nuo tarsos TIESIOGIAI. eikit platint - jei norit svariau kvepuot. ekologiskas 100% budas nepalieka likutines tarsos. ir bus efektyviau nei "auto-eko" mokestelis kazkoks lempinis...
AAA000 2020-03-27 15:53
bla bla bla... paneigt negali, kad parasiau daug tiesos - tai bandai sumenkint? as puikiai zinau kur slypi tarsos problemos, ir kaip jas galima butu ISSPREST. bet tai niekam neidomu - nes reikia kazka REALAUS daryt. ir tiesiog parodziau kaip galima parasyt komentara, kad paneigtu tas visokias beprasmiskas diskusijas - kurie auto "ekologiskesni" ir pan... nes tik debilai gali sprest problema susidedancia is daug daliu tiesiog pasirinkdami dvi kazkokias priesiskas stovyklas neigimo arba teigimo. va tai labiausiai uzknisa. cia bezdzioniu logika. betka suvest i TAIP arba NE. nu gerai - priverciam visus naudot elektromobilius. nes jie ekologiskesni 2-3% uz vdv TAI ISSPRES TARSOS PROBLEMA? - keli kazkokie neaiskiais budais nustatyti procenteliai? isgrynins kvepuojama ora? negi cia skaito vien idiotai ir nesupranta ka noriu parasyt?
punktyras 2020-03-27 17:49
Apie didelę dalį tiesos – šaukštas deguto medaus statinę gadina. Pamokomųjų komentarų srityje dar reikėtų tamstai patobulėti – savam kieme pranašu nebūsi. Jei atrodo, kad kalbatės su idiotais, labai gali būti, kad jie daro tą patį.
AAA000 2020-03-27 19:01
kokius rekomenduoji?
Atk 2020-03-27 21:42
automobilio sanaudos kilometrui maziausios vaziuojant 20-40 kmph. tada oro pasipriesinimas daug itakos nedaro. vaziuojant 100-120 km per val. jau 80 mazdaug procentu nueina iveikti oro pasipriesinima. dviraciu vaziuojant 25 km per val 80 proc nueina oro. pas.. nes eviracio forma ir dviratininko neaptaki ir dviracio ratu riedejimo koeficientas 2-4 kartus geresnis, is dalies del to, kad jie stipriau puciami.
immortallt 2020-03-28 00:06
Rinkis, kuriuo žmogumi būsi važrybose iki mirties: Užsimauk mažą maišą (3l) ant galvos ir kvėpuok lėtai. Užsimauk 1000l maišą ant galvos ir kvėpuok greitai. Tuo ir skiriasi VDV automobilio tarša mieste ir užmiestyje.
Jurgis.Kaz 2020-03-28 00:43
jei 80 procentų energijos nueina įveikti oro pasipriešinimą, manai, kad 80 procentų daugiau kuro ryja automobilis važiuojant greičiau?
AAA000 2020-03-28 08:22
eiliniai paistalai... uzmiestyje yra toks dalykas kaip daugiau augalijos. kuria tokie kaip tu miestuose yra sunaikine. ir dar aiskina, kad kovoja uz ekologija. idomu tik uz kokia? augalijai co2 butinas. gyvybes ciklo pamatinis elementas. pats kuro deginimas vdv savaime jokios zalos ekologijai nedaro - tiesiog iskreipia balansa ne judancios gyvybes naudai, o augalijos naudai. ir jokia ekologija cia nepazeidziama. cia pazeidziama tik visokiu buduliu interesai, kurie nori gyvent apsisyke iki ausu kqazkokiuose miestuose. nes taip patogiau JIEMS. ------ kitas dalykas yra tikroji ekologine tarsa - uztersimas visokiais sunkiaisiais metalais, visokiu plastiku ir sudetingais cheniniais tirpalais. va ji yra labai ilgalaike ir svarbia ekologine problema. nes kaupiasi. ir cia dar labai galima pasigincyt, ar vdv technologija ar akumuliatorine technologija yra svaresne ekologijos poziuriu... as manau elektromobiliai cia zenkliai tarsesni. ypac kai visus akumus apzvelgi, kaip jie gaminamui. ekologisku ten nelabai yra - tik kai kurie tipai, kur tinka nebent kaupt atsinaujinancia. bet tikrai ne elektromobiliniai. teslos slamstas cia isvis bus pagrindinis tersejas ir ekologine katastrofa - nes ypac sudina trupalaiki akuma daro... nes matai visokie miestu urviniai buhalteriai tokiu pageidauja pagal savo kokias nos suknistas statistines lizard analizes. ar kaip tu ten vartalioji savo psiaudo maisines ekologijas ------ ps - jei imt tavo analogija su maisu. tai antras atvejis tik buhalteriskai 1000l. o is tikro realiai antras pasirinkimas tai maisas 1000l ir su regeneracine sistema. bet buhalteriams nedaeina... cia jau per sudetinga... ypac tokiems, kur visas technologinis ismanymas - tai kad girdejo zodi - rekuoperatorius
Benediktas 2020-03-28 10:18
Ka tu čia po tiek teksto rašai? Mieste blogas oras nes vdv daug. O be negalim kol kas.
immortallt 2020-03-28 11:35
Galim. Pirmiausia viešasis transportas ir dviračiai, paspirtukai. Visa Europa gali, o mes kaip amerikonai, kurie net šaligatvių netiesia, nes automobilis mums būtina prekė ir tik 18 sulaukus 70% turi. Keista, bet iki 18 nėra būtina prekė. Ir ne, šiuolaikinės šiluminės elektrinės beveik nemeta į aplinką kietųjų dalelių ir kitų aktyvių teršalų, išfiltruojama didžioji dalis.
Xdmin 2020-03-28 11:36
, nes teks atsisakyti komforto. Automobili tureti per pigu, todel kartais net MMA gaunantys turi automobili. Del zemesnio pragyvenimo lygio dauguma vairuoja senus automobilius. Rinkdamiesi automobili, tik retas kuris apskritai pagalvoja apie jo tarsa. Pagrindiniai kriterijai - kaina, remonto kaina, kiek kuro valgo ir dydis. Automobilis butinai turi buti didelis. Mieste vaziuojancioms transporto priemonems privalo buti taikomi dideli ekologiniai mokesciai. Gal tuomet mieste Smart lygio automobiliu matysime daugiau nei BMW 530d. Dyzelis mieste apskritai turetu buti uzdraustas. Kam per brangu benzinas yra dujos.
Benediktas 2020-03-28 11:45
Ne nu tai aisku, ora aukojam del patogumo. Veza zmones vaikus i darzelius ir t.t. Bet straipsnis yra ne apie atsisakyma kazko, ar draudimus, o apie pakeitima vdv alternatyvia priemone. Vistiek visi dviraciais ir paspirtukais nevazines.