Lietuvos ambasadorė Kinijoje apie tai, koks beprotnamis darosi Kinijoje: mums dar labai pasisekė – sandėliai tiesiog iššluojami, net nupirktos ir sukrautos siuntos tiesiog perperkamos  ()

Lietuvos ambasadorė Kinijoje Ina Marčiulionytė pasidalino informacija, su kokiais iššūkiais tenka susidurti prekes užsakant Kinijoje, kai konkurencija dėl jų – didžiulė, - skelbia ELTA agentūra.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Diplomatės teigimu, lėktuvai su siuntomis Lietuvai atvyks nuolat, tačiau tai, pasak jos, nėra lengvas procesas.

„Pirmiausia, kad tokių darbų – pirkimų medicinos prekių ir tokiais kiekiais – nė vienas nesam darę... Dabar reikia gavus prašymus iš Lietuvos rasti tiekėjus Kinijoje, bandyti tikrinti jų, gamintojų patikimumą, lyginti kainas, kurios kinta kasdien, kiekiai irgi kinta kasdien. Siųsti jų aprašymus ir nuotraukas užsakovams, kad rinktųsi, tada padėti derinti tarp Lietuvos ir Kinijos sutartis ir mokėjimus. O prašymų turim ir 500 vienetų, ir milijonams. O darbo su visoms sutartimis tiek pat. Ir visiems bandom padėt“, – sako I. Marčiulionytė.

Lietuvos ambasadorė Kinijoje taip pat pažymėjo, kad Lietuva spėjo užsisakyti apsaugos priemonių iš Kinijos tinkamu metu.

Atrinkome geriausius pasiūlymus apsauginėms kaukėms iš Aliexpress ir Gearbest: viskas iš Europos sandėlių, maksimaliai greitas pristatymas į Lietuvą (Ribotas kiekis, labai greitai išperkama)

„Ką bekalbėtume apie vėlavimus, mums tikrai pasisekė, kad pagrindines prekes nupirkome anksčiau, nes praėjusi savaitė rekordinė pagal Kinijos sandėlių šlavimą. Grįžtant pas tuos pačius tiekėjus atsakymas – išparduota. Tiekėjai pasakoja, kad net nupirktos ir sukrautos siuntos tiesiog perperkamos, nes paklausa didžiulė. Visiems reikia“, – teigė I. Marčiulionytė.

Pasak jos, problemų kelia ir logistiniai iššūkiai.

„Kad geriau suprastumėte mastelius, prekės gaminamos įvairiose Kinijos gamyklose, tad iki oro uostų jos važiuoja tūkstančius kilometrų traukiniais ar krovininėmis mašinomis. Procesą sukontroliuoti ir suvaldyti iš Pekino labai sudėtinga, svarbu, kad niekas nevėluotų, kad tavo prekes pagamintų laiku, kad jų neperpirktų, kad spėtų atvežti į oro uostą, kad lėktuvui nereiktų laukti ir pan. Oro uoste jos turi atsirasti ne vėliau kaip 24 val. prieš skrydį. O visur dar Kinijos specifika. Tai va dabar gal aiškiau bus, kokį gyvenimą pastaruoju metu gyvenam. Ir kodėl tai nuolatinis stresas visai mūsų komandai“, – pridūrė Lietuvos ambasadorė Kinijoje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(10)
(1)
(9)

Komentarai ()