Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
DarkNRG 2021-04-06 22:58
Apie ka cia svajoti? Turim savo alkoholiku pilna, dar tarcioku betruko.
netelavivomakabi 2021-04-07 03:55
Gedis 2021-04-07 08:41
čia ginčytis galima ilgai ir nuobodžiai.Žiūrint kaip ir kam naudoti,tarčiokas ar legaliai ar nelegaliai tarčialins,na o sergantiems,normuojant dozes,kodėl ne.
VikceII 2021-04-07 12:23
visad reik pradet nuo "ligoniu" o poto jau zek ir pandoros skrynia pradaryta.. as uz pries zole nes ja gali netycia apsinest ir budamas salia, vairuotojams papildomas irodinejimas kad nesi apsvaiges ir siaip visokie kiti briedai..
qrad 2021-04-07 13:32
Čia galima ginčytis, kaip nori. Bet marihuana yra žymiau mažiau kenksminga, nei alkoholis ir neišsivysto tokia fizinė priklausomybė, kaip nuo alkoholio.
Jau nekalbant apie nauda gydant visokias ligas. Nes tos pačios tabletės gydant miego ar streso sutrikimus, sukelia priklausomybęs ir visokius šalutinius poveikius.
Benediktas 2021-04-07 13:40
Aš ir manau daug kas pažįsta žmones, kurie prieš miegą profilaktiškai išgeria raminamųjų. Kažkodėl mes apie tai nekalbame.
HardAxe 2021-04-07 14:28
Naudojimas medicinoje neturėtų būti problema. Ypač stacionare.
Bet vartojant namie iškart atsirastų vaistų nutekėjimas, vairuojantys apsinešę ir t.t. Klausimas ar nauda atpirktų nuostolius?
Aš nesu rūkęs, tai man sunku spręsti kiek naudingi tie teigiami poveikiai. Bet ir poreikio neturiu gydyti kokias tai nemigas. O dar vieno būdo svaigintis mūsų kultūros žmonėm gal geriau nereikia. Nelabai jaučiam saiką.
Dannas3 2021-04-07 14:41
Nu labas rytas Hardaxe, Lietuva tikrai ne alkoholiku tauta ir mirtingumo rodikliai su alkoholiu susijusiomis ligomis ir kitais atvejais vieni zemiausiu. Sekmes googlinant mirtis nuo kanapiu:)))
HardAxe 2021-04-07 15:30
Oi alkoholį tai seniai laikas mažint. Čia nėra klausimų.
Gal net cukrų, šitas turbūt pačią didžiausią priklausomybę sukelia.
na turiu omenyje, kad santykis tarp "išgeriančių per vakarėlius" ir "alkoholikų" bei "parūkančių per vakarėlius" ir "narkomanų" gali smarkiai nesiskirti.
Ar paleidus laisvai kanapes padidės narkomanų kiekis ir kaip smarkiai spręsti sunku.
Olandai buvo labai atviri, bet po kažkiek metų patirties savo žolės kavines uždarė nuo turistų.
Mano nuomuonė paremta tuo, kad man ir mano aplinkiniam iš kanapių legalizavimo jokios teigiamos naudos neatsirastų, o minusų gali. Tai aš (asmeniškai) esu prieš. Vadovaujantis ta pačia logika mielai balsuočiau už alkoholio griežtinimą, 0 promilių vairuojant ir t.t.
Bet tai tik požiūris ir jis nebūtinai atspindi realia situaciją.
Dannas3 2021-04-07 15:49
Ne neuždarė. Taisyklės kaip ir alkoholiui, viešai rukyt draudziama, bet tai gali daryt "kavinėse".
Benediktas 2021-04-07 15:55
Vairuoti automobilį po parūkymo tikrai nėra gerai. Arba rūkyti kiekvieną dieną manau irgi nėra geras sprendimas.
Įdomu, kas vyskta tose valstybėse, kur legalizuota? Faktas, kad dings šešėlinė prekyba. Bet įdomu, kas pasikeitė.
immortallt 2021-04-07 17:17
HardAxe, iš tavęs to nesitikėjau.
Kodėl "gateway substancija" yra žolė, o ne alkoholis? Veikia svaiginančiai, dauguma nuo jos pradeda.
Prie žolės priprasti fiziologiškai beveik neįmanoma.
Žolės apsirūkę nėra agresyvūs, kaip kad alkoholio užvartoję, net ne alkoholikai.
Vairuoti apsvaigus nuo bet ko draudžiama, nesvarbu, tai legali medžiaga, ar ne, net jei tau receptas išrašytas, tai prie ko čia kiši?
Žolę rūkiant, jos reikia vis mažiau apsinešti - neperdozuosi.
Lietuvoje kalba eina tik apie dekriminalizaciją, kas yra būtina. Nes nesąmonė yra dabar, kai už suktinę sėsi į kalėjimą ilgiau, nei girtas už vairo užmušęs žmogų. Girtam vairuoti, vis dar daug kam yra normalu. Net krūvas kelių eismo pažeidimų jei padaręs, teisės atimtos, vairuoja pavojingai, tiems nieko nepadaro, kurie realiai kelia pavojų aplinkiniams, bet vat žolės parūkęs, tyliai kur nors sėdintis, tai jau pasaulio pabaiga, tuos tai visus susodinti reikia.
Ir ne, nuo žolės prie stipresnių narkotikų nepereinama, kaip ir nuo kavos nepereinama prie ratų ar kokaino.
who 2021-04-07 18:06
Padaro nusikaltimų dėl žolės ir rimtų, bet koks stimuliantas agresyviam asmeniui nėra gerai. Ir ne kiekvienas alkoholikas agresyvus. Sutinku kad įvertinus žalą, žolė atrodo mažesnė blogybė. Bet alkoholis istoriškai daug seniau ir jo eliminuoti neišeina (dėl manęs pardavime galėtų būti iki 2%). Vietoje dviejų blogybių geriau viena. Dėl įstatymų yra visiška neteisybė nukentėjusių asmenų atžvilgiu, bet įkalinimo įstaigos perpildytos, normos viršytos ir tokia tendencija, daugumą paleidžia su minimaliomis bausmėmis, o apie bausmių griežtinimą net negalvojama.
immortallt 2021-04-07 18:43
Jo, agresiją sukelti gali tiems asmenims, kurie jau kenčia nuo paranojos, šizofrenijos ir pan., todėl reikia drausti visiems.
Žolę pasaulyje vartoja 200+ mln. žmonių, išnaikinti irgi sunku/neįmanoma.
Prostitucija seniausia pasaulio profesija, išnaikinti bandė oi kaip daug kas, neina. Nelegalu.
Abi veiklos uždraustos, iš jos pelnosi organizuotos nusikalstamos grupuotės. Mokesčiai nemokami, "vartotojams" kyla rizikos dėl prekių/paslaugų kokybės, plius finansuojant organizuotas nusikalstamas grupuotes jos darosi vis įtakingesnės, pradeda užsiimti kita nelegalia veikla - prekyba žmonėmis, kontrabanda, plėšimais ir pan.
Kaip jūs baigia mane visi užveikti, kurie taiko dvigubus standartus. Alkoholį galima naudoti, nes įprasta. Žolės negalima, nes 1000 kartų rečiau sukelia agresiją nei alkoholis (jei ne daugiau, skaičius iš lempos), nes nuo žolės pereinama prie stipresnių narkotikų (bet visi kurie žolę rūkė, prieš tai vartojo alkoholį), nes vairuos apsvaigę (nuo žolės apsvaigęs, kad būtų užmušęs žmogų negirdėjau, o nuo alkoholio apsvaigęs ir šiąnakt užmušė), taip pat negirdėjau, kad nuo žolės apsvaigės su peilu būtų užbadęs žmogų Lietuvoje per 30 metų, bet vat nuo alkoholio apsvaigęs bent kartą į metus ką nors subado. Šiaip Lietuvos policijos statistika, kad >90% žmogžudysčių Lietuvoje įvykdo girti sugerovai.
Baikite traukti "faktus" iš subinės, ir jei norite sulyginti su alkoholiu, darome lentelę, kur lyginame žolė vs alkoholis.
P.S. porą kartų esu rūkęs (ne Lietuvoje), nelabai ką pajutau, švelnų atpalaidavimą. Alkoholį vartoju, "pliomkė" gyvenime porąkart yra trūkus. Vienąkart dar iki 18-os keli mėnesiai buvo likę, nemokėjau gerti, kitą kartą per naujaką, neįvertinau, kad šampanas ant viršaus stipriai suveiks, tai teisiog nuėjau miegoti 2 nakties, kai visi dar baliavojo. Mėgstu stiprius gėrimus, daugiausia gerą viskį. 50g įsipili ir geri 30 minučių.
Talkatif 2021-04-07 19:31
Kanapės būdamos nelegalios daro daug didesnę žalą nei legalios. Visais aspektais jas naudingiau turėt šviesoje.
who 2021-04-07 19:39
Netikslu kalbėti apie žolę kaip alkoholio pakaitalą. Statistinis pasilinkmintojas vartos abu ir dar užgers energetiniu. Argumentai apie juodos rinkos sunaikinimą įtikinami. Bet vėl gi, jei taps legalu, bus ieškoma kitų pajamų arba bus konkurencija su legaliais pardavėjais, kaip kontrobandinės cigaretės, na bet juodos rinkos dalis sumažės. Sutinku, kad kriminalinė situacija išliks panaši. Megėjai galės svaigintis oficialiai ir aiškiais produktais. Tik nevartojantiems nematau naudos, nebent papildomos pajamos į biudžetą ir jei tai būtų panaudota visų gerovei.
DarkNRG 2021-04-07 19:44
Kad nuo zoles maziau agresyvus zmones buna nei nuo alkoholio tai cia, manau daugiau mitas yra. Ir daugiau priklauso nuo kulturiniu vartotoju ypatumu. Stai Jamaikoj zole labai placiai vartojama ir alkoholio, manau zmones vartoja maziau nei rytu Europoj, bet Jamaikos sostine laikoma vienu pavojingiausiu miestu. Lyg 2013 net buvo pasaulio zmogzudysciu sostine.
Talkatif 2021-04-07 19:49
Vien atskyrimas nuo kriminalinės rinkos atribotų dalį jaunimo nuo jodosios rinkos, jos pasiūlos sunkių reikalų. Nuo nekokybiško produkto. Išaugtų daugiau nesužalotų piliečių. Kriminalinis pasaulis gautų mažiau pajamų.
biggie 2021-04-07 20:58
Aš būčiau už įteisinimą ir Lietuvoje. Kažkada jaunesniam teko išbandyti Olandijoje, ir nieko ten mandro nėra, silpnai apsineši, kažkiek atsipalaiduoji, ir viskas. Matau vien tik nelegalumo minusus:
Iš prekybos verslo pelnosi nelegalios struktūros, įteisinus nauda būtų augintojams ir visuomenei(akcizai);
Dažnai prekiautojas žolę perkančius jaunuolius įtraukia į narkomanijos liūną duodamas pabandyti "rimtesnių" narkotikų, tikėdamasis įgyti naują ištikimą klientą. Legalizavus daugeliui jaunuolių tiesiog nereiktų turėti tokių kontaktų, žolę būtų galima įsigyti, kad ir tabako skyriuje;
Mitas, kad legalizavus pasidėtų nusikalstamumas; Žolės parūkę asmenys paprasčiausiai nelinkę eiti į konfliktus: apima malonus tingulys, sumažėjęs noras ką nors veikti ar kur nors eiti. Be to, galima palikti atsakomybę už pvz automobilio valdymą apsirūkius. Bauda ir teisės į stalčių, kaip dabar yra su alkoholiu.
Aš apskritai kuo senesnis tampu, tuo labiau matau beprasmybę daugumos nelegalumų. Nematau problemos jei būtų ir legalūs ir viešnamiai. Lietuvoje protitucija nelegali, o kodėl pilna skelbimų apie masažus su laiminga pabaiga? Kas iš to pelnosi? Vėlgi rimti pacanai. Padarei legalų, ateina uab, atsidaro viešnamis, moka mokesčius, dirba darbuotojai, moka mokesčius valstybei, tikrinasi sveikatą, garantuota ir paslaugos kokybė ir darbuotojų soc. garantijos ir valstybė dar gauna mokesčių. Kam blogai? Jei užsidengsime delnais akis, nereiškia, kad tai neegzistuos. Turiu pažįstamą taksistą, tai jis žino taškus, nuveža nevietinius klientus kur reikia ir gauna savo eurą už atvežtą klientą. O patikėkit būna, tie patys turistai, ne architektūros žiūrėti važiuoja į Lietuvą.
Prisimenu kaip rėkė, kai ėjo diskusija apie lošimų namų legalizavimą: prasiloš, namus praloš, šeimos iširs, jaunimas prasiloš(lyg labai turėtų ką pralošti), iškils mafija ir t.t.t. Legalizavo ir kas atsitiko? Nieko. Kas nori lošti, nueina palošia, kas jaučia kad turi problemą, gali užsiblokuoti kad neįleistų, mokesčiai, darbo vietos, negirdėjau, kad Lietuvoje siautėtų lošimo namų mafija. Taip, kad nemanau, kad žolės ar protitucijos atvejais būtų kažkas kitaip. Paprasčiausiai būtų daugiau šviesos, skaidrumo, taptume laisvesne, idomesne šalimi turistams.
who 2021-04-07 22:38
Prisimenu ir aš jaunystę, kai išgėrus jūra atrodė iki kelių. Tenka pripažinti, sunkus girtumas ir brandos trūkumas gali būti pavojingas. Žolės legalizavimas šios problemos pilnai neišspredžia, gal kažkiek procentų pasirinks tik vieną atsipalaidavimo būdą ir taip pagerins statistiką. Iš esmės problemą sudaro žmonės linkę į agresyvumą ar avantiūras. Yra mokslinių tyrimų, kad ir žolė kerta per IQ, bet vis ne alkoholio žala. Dar pliusas ekonomikai, na ir prostitucija iš tos pačios srities. Kažkas vis tiek rinksis neoficialius šaltinius, problema sena kaip pasaulis, bet kokiem turistam gal Ok ir taip atsiras papildomo biudžeto ir niekas dėl to nenukentės.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Lietuvoje apie tai galima tik svajoti: Niujorko valstija priėmė įstatymą dėl marihuanos legalizavimo rekreaciniais tikslais - kodėl tai yra taip svarbu?