Pirmoji pasaulyje vertikalaus nusileidimo daugkartinė raketa, pralenkusi „SpaceX“ 20 metų – „DC-X“: perspektyvų projektą dramatiškai nutraukė vienintelė avarija (Foto, Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Benediktas 2021-07-29 18:38
Fainiai. Nieko nebuvau girdėjęs iki šiol apie tai. Reiškia SpaceX ne pirma šitą pradėjo, bet išvystė. Su NASA pagalba aišku.
iPienius 2021-07-29 21:04
lyginti Spacex su situo, tai lyginti bb su pirstu. spacex raketos pirma pakopa pakyla 100+ km ir pasiekia keliu tukstantciu km/h greiti, nukeliauja kelis situms km i sona, o cia pakilo tik 3km ir vos truputi i sona paslinko. cia yra nesulyginami dalykai, nes pirmu atveju viskas simtus kartu sudetingiau.
kestutisz 2021-07-30 10:31
O man visgi įspūdį daro. Pirmi SpaceX bandymai žlugo, vos nežlugo visa kompanija. O DC-X vienintelis modelis kiek išgyveno ir realiai pritrūko tik kokio "vizionieriaus" iki kažko veikiančio - vieno inžinieriaus neužteko ir įsukti PR, ir gaminti raketą. Net pvz tas pats gedimas - neišsiskleidusi "koja" uždarė visą projektą, o teisingas PR'as SpaceX'e tokią pat bėdą pateikė kaip didelį privalumą - gi raketa tai nusileido, sugedo tik ten kažkoks gelžgalis, mes mol net nesitikėjom kad jo prireiks, o čia tokia sėkmė :) O be to kokie metai, gūdus praeitas tūkstantmetis ir realiai minimali kaina... p.s. aišku galima prikibti dėl aukščio, gi turbūt visi matė 1994 True Lies klasikinę Švarco sceną su Harrier (https://www.youtube.com/watch?v=bkQcioaFcCs), kur jau panašiu metu serijnis lėktuvas pasirodė ne blogiau už tą "raketą", ko gi neapdėjus kamufiažu to paties variklio ir neįsisavinus pinigų, bet ne viskas irgi taip paprasta :)
kukulis4 2021-07-30 12:56
Visi, kas bent kiek susipazine su siulaikiniu software developmentu, zino agile, ir zino, kad vienas is kertiniu agile princiu yra fail fast. Nes taip pigiau. O ypac R&D. Ir sita dalyka adoptina vis daugiau ne pure IT kompaniju. Nes pagamint produkta (jo prototipa) yra pigu. Brangu yra zmones, kurie ta darba dirba. Del to, paimt backa, prikabint varikli, prikabint koja, ir patikrint kaip ta koja veikia is the way to go. Cia ne PR, cia yra pinigu taupymas.