Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2008-10-28 12:29
labai domiesi istorija, bet taip ir nesupratai kam ji reikalinga. istorija tam ir yra kad is jos mokytumemes. dabar zinau sakysi, o kam klyti jeigu galima palikti taip kaip yra ir ''nebeklysti'' viena is pagrindiniu visatos taisykliu eiti i prieki. tikriausiai pakankamai depresuotas esi kad taip nenori eiti pirmyn.
Hmz 2008-10-28 12:29
O kodėl tu taip užtikrintai sakai, kad tokių tyrimų nėra? Ar tu pati ieškojai tų tyrimų? Ir kokie tyrimai galėtų tave įtikinti, kad GMO yra saugūs?
Anonymous 2008-10-28 12:35
Klestėjmas - didis mokytojas; nesekmė - dar didesnis
Autorius: William Hazlitt
Anonymous 2008-10-28 13:53
Šį kartą skiriu tam: "to Tadas Svečias"
Žmogus baisiai supyko.., matyt jam tas tekstas nenaudingas Juokas ima žiūrint į tokius.., sunku suvokti, kad būna tokių neišprususių žmonių.., kurie mato tik tai kas po nosim pakišta ir rožine spalva nudažyta... Užjausčiau tave ir kitus tokius.., bet to nedarysiu, nes tai tavo problema.., kitaip sakant - pats kaltas, kad esi neišsimokslinęs... Niekas netrukdo imt knygas ir skaityt... Bet dabar ne apie tai... Esmė tavo žodžiuose: "mes priklausomi nuo jos užgaidžių". Garsiai skambantis populistini šūkis šimtus kartų girdėtas per tv, radiją ir t.t. Tai puikiai parodo tavo minčių struktūrą.., matosi, kad jas (mintis) tau sudėliojo jie.., o ne pats... Štai tau propagandos veikimo įrodymas (tu GYVAS to įrodymas
Pakalbėkim apie ES struktūrinius fondus. Sakai dideli pinigai? Sąlyginai galima sakyti dideli, bet čia bus lyginimas su Lietuvos vidutine alga.., kuri yra vargana... O jei tas sumas lyginsi su tuo ką jie sau gauna, tai pasakysi - tai KAPEIKOS. Kodėl? Na gi todėl, kad tariamai PARAMAI gauti yra labai visokių įdomių reikalavimų. Pvz. ūkininkas norėdamas gauti paramą turi pasirašyti sutartį, kad tiek ir tiek metų augins tik tą ir tą. Jis negali auginti to ko jis nori, o turi auginti tai ko jiems reikia. Štai tau dar vienas klausimas: tai kokia čia parama? Tai yra OFICIALUS papirkimas: aš tau duosiu pinigų, tu padaryk tą ir tą. Jokia čia ne parama.
Amerikiečiai ir kosmosas - pas juos viskas gražu, bet neveikia. Rusai ir kosmosas - visur laidai kybo, bet veikia. Aš pasirinkčiau antrą variantą. Juk geriau slidžiame kelyje sustoti, negu džiaugtis iššokusia (arba ne) iš vairo rožine oro pagalve... Apskritai amerika - bukiausių žmonių kraštas. Jei visi protingi suvažiavę tenai, išvažiuotų.., po dviejų metų JAV neliktų.., Numatomas panašus scenarijus kaip filme "Aš legenda"
Na, o Europos, Kinijos kosmoso agentūros - JĖGA.., bet tai jokiu būdu neįtakoja Lietuvos EKONOMIKOS...
Beje Lietuva pasaulyje pirmoje vietoje pirmoje vietoje pagal studentų skaičių ir vertinama, kaip labiausiai išsilavinusi šalis (rodė per discovery). Dabar tu pasakyk - pritari tam teiginiui ar ne. Iš tavo atsakymo (arba neatsakymo) iš karto pamatysim, kas tu iš tikrųjų esi... ;]
Anonymous 2008-10-28 14:38
Ogi, kad nera
Kad patvirtintų, jog GMO nekenkia reiktų atlikti bandymus bent jau su bezdžionėmis (jų DNR mum artimiausias) ir tirti mažiausiai 5ias kartas vartojančias tą GMO. Kiek tai laiko užtruktų ? 20? 30? 40? o gal ir 100 metų neužtektų...
o dabar visi tyrimai, tai tik tyrimų imitavimas pabandė 1-2 metus tipo blogo nieko nenutiko ir ok....
tačiau prisiminkim kempinligę, kuri išlindo šeriant galvijus savotiškai "modifikuotu" pašaru ir TIK TREČIOJE kartoje. Tam prireikė berods 30 METŲ!
Anonymous 2008-10-28 15:24
Nežinojau, kad bulvės išvestos naudojantis skirtingomis technologijomis gali išprovokuoti antiglobalistų religinį nepasitenkinimą. Turiu priminti, kad viskas ką valgote yra modifikuota, negana to, kad valgote modifikuotą bulvę, kuri net nepanaši į originalą, dar ją patys išverdate ir visiškai modifikuojate. Ar pagalvojate ką darote ? Juk niekas neįrodė, kad virta bulvė mažiau žalinga už nevirtą.
sz520qm 2008-10-28 17:38
O gal vietoj to, kad cia rasinetumet tokius suxnius, kaip "Mums nereikia tokio slamsto!" geriau susiraskit knyga ar internete informacijos kaip vyksta genetinis kulturu modifikavimas, kas yra genetika isvis, apsisvieskit ir tada rasykite savo PAGRISTA ARGUMENTAIS nuomone? Kas draudzia pasidometi? Gal maziau tada pasirodysit "teliukais" pries labiau isprususius zmones... Nieko neizeidineju, taciau jei Jus norite pareiksti savo nuomone, vadinasi Jums idomu, vadinasi Jus domites ta tema ir, kaip anglai sako, "You're doing some research about it". Argumentai "skaiciau zurnale", "internete skaiciau straipsni" nera tikri argumentai, nes ten rasoma populiariai ir kad kuo labiau issauktu diskusijas (kaip kad ir sis straipsnis). Nutylimi esminiai faktai, pateikiami tik labiausiai "rekiantys" sakiniai. Ir isvis, sitas straipsnis ne apie pati GMO, o apie tai, kad GMO norimas ibrukti be zmoniu nuomones. Bet visgi 90proc. komentaru cia apie tai, kox didelis "baubas" GMO yra.
Mielieji, domekites ta tema, apie kuria norite pasireiksti. Bukite racionalus ir protingi.
Anonymous 2008-10-28 22:37
Tadai, atrodo kad tu uzmerkes akis tik reki kuo garsiau - propoganda, propoganda! Nustok rekt ir pradek galvot.
GMO tai tik dar viena naujove. Praeis. Ir visi vartos ir dziaugsis. Pavyzdziui kaip buvo su mikrobangu krosnelem. Man, elektronscikui, kai pasakydavo zmones, kad mikrobanges spinduliuoja radijacija ir apnuodija maista tai as net uz pilvo susiemes juokiausi. O dabar visi naudojas ir neber problemu.
O tai ka daro europos komisija yra neatleistina ir visi atsakingi asmenys turetu but pasalinti is politikos kaip visuomenes priesai. Juk mes mokam jiems atlyginimus ir mes turetume sprest kokia veikla jie turetu uzsiimt. Apie slaptas derybas pries visuomenes valia negali net kalbos but. Na bet cia mano numone, kuria susidariau perskaites si straipsni.
studentas 2008-10-29 02:16
dabar zinosiu. aj mes be tu E turbut jau neisgyventume...
Anonymous 2008-10-29 02:31
Man proto kryze, xebra jus net neiisivaizduojat kas cia daros! Vat jums supista jibana demokratija!!! Kai kapitalistai, visais imanomais budais, bando prisikraut sau pinigu i kishenes, o kad milijardai zmoniu tures lygu, bus nepajegus judeti arba mastyti, jiems nusispjaut, ju tai nepalies, nes jie tures $$$$$ ir gales daryt sau ka nori!!! Jus dvesit, mirsit, piksit, kad jus apie tai anksciau nesusimastet, bet tai jau bus pervelu... SVIETIMO MINISTERIJA ir lavina zmones buti ramiems, naviems, uzsidariusiems savo knygu ir netikru fantaziju pasauly, knygos=melui, ji yra klastojimas, velgi kapitalistu naudai. PATARLE: duok durnui kelia, cia negalioja, nes durniais jus liksit, o tikrasis durnius nueis sveikas ir nesusitepes pirshtu!!!!
Anonymous 2008-10-29 08:43
Skirta "Audriusa"
Kartais rėkt reikia.., nes kitaip žmonės nesupranta
Dėl mikrobangių. Matau, kad nežinai tiek kiek reikėtų. Juk ten naudojami magnetronai arba klistronai. O žinai kaip jie veikia? Labai paprastai: nuolatinės įtampos energija perduodama elektronams, o elektronai patekę į elektrinį/magnetinį laukus tą energiją atiduoda (ji virsta elektromagnetiniais virpesiais). Viskas čia būtu gerai ir gražu.., bet... Matai, šitas panaudojimas atsirado netyčia. Mokslininkas tyrinėjo magnetronus ir pastebėjo, kad priėjus prie prietaiso šokoladas kišenėje ištirpo. Tai va ir sumastė - padarom mikrobangų krosnelę. Bet čia visa esmė ir yra. Niekas nežino kas yra elektrinis/magnetinis laukai. Yra tik žinoma kaip jie veikia, bet koks jų realus poveikis - neaišku. Maisto atveju paprasta - bangų energija perduodama maistui, t.y. maisto atomams. Bet juk tai ne šiluminė energija, čia kalba eina atomų lygyje. Kas būna, kai atomą pasiekia energijos pliūpsnis? Elektronas peršoka į aukštesnį lygmenį? O verdant vandenyje viskas taip pat? Juk yra skirtumas tarp šiluminės energijos ir spinduliotės. Mes (vartotojai, ne mokslininkai) nežinom kaip pasikeičia maisto savybės paveikus el. mag. laukui.., bet faktas akivaizdus - mikrobangėj maistas skonį praranda.., o tai jau akivaizdus įrodymas, kad kažkas ne taip... Jei tau toks žinojimas yra tik šiaip.., tai valgyk viską vien iš mikrobangės.., ir nenustebk, kai vieną dieną ant tavo kapo atnešiu gėlių...
Violet 2008-10-29 09:14
Mikrobangos dirbančios 2,450 GHz dažniu veikia jonizuojančiai,todėl tiesiog 2450 000 000 kartų pakeičia vandens molekulės padėtį.
Hmz 2008-10-29 09:14
Matau, kad diskusija su tavim plėtosis tokiu būdu:
Mokslininkas: -Štai 1 metų tyrimo duomenys. Nekenkia.
Petriukas: -Nepatikima! Reikia, kad tyrimai vyktų 10 metų!
(Po 10 metų)
Mokslininkas: Štai 10 metų tyrimų duomenys. Nekenkia.
Petriukas: -Nepatikima! Reikia, kad tyrimai vyktų 100 metų!
(Po 100 metų)
Mokslininkas: Štai 100 metų tyrimų duomenys. Nekenkia.
Petriukas: O aš bb dėjau ant tavo tyrimų! Eik patyrinėk dar 1000 metų!
Jei jau tu toks rūpestingas ir bijai galimo poveikio ateities kartoms, tai kodėl nereikalauji, kad taip ilgai tiriami būtų ir kiti dalykai - pvz, vaistai, maisto priedai ar kiti chemikalai, su kuriais mums teks susidurti buityje? Kodėl toks išskirtinis dėmesys būtent GMO?
Anonymous 2008-10-29 09:32
o vistiek iki 2050 zemes planetoje gyvens 9 milijardai zmoniu... musu planeta tiek zmoniu nebeismaitins... zodziu, jei ne genetiskai modifikuoti, tai vistiek kazkaip kitaip modifikuoti produktai bus naudojami... man tai px... as nebijau modifikuotu produktu, jie netgi daug geresni uz tuos taip vadinamus "ekologinius"... beje kur irodymai, kad tai kenkia?
Anonymous 2008-10-29 09:50
Skirta Hmz
Smagiai tu čia sakai
Esmė ta: kai nežino žmonės tai ir sako viską kas papuola. Aš asmeniškai nežinau kaip vykdomas genetinis modifikavimas ir ką konkrečiai tai pakeičia daržovėje ar vaisiuje. Problemų nebūtų jei žurnalistai imtų, išsiaiškintų ir kitiems paaiškintų kas tas genetinis modifikavimas yra. Bet kol kas tik girdim: naujos produktų savybės, pomidorai kvepia citrina, visokios spalvos, grūdų nepuola kenkėjai.., daug visokių pliusų, kurie naudingi gamintojams.., o vartotojams? Dar neteko girdėti, kad modifikuotas produktas turėtų daugiau vitaminų, būtų maistingesnis...
Štai todėl taip ir gaunasi.., vieni ant kitų rėkia...
Pirmas įspūdis paskaičius straipsnius apie genetiškai modifikuotą produkciją toks: tai naudinga gamintojams... O mes visi žinom, kad 99% gamintojų nusišh*** dėl produkcijos kokybės.., jiems svarbiausia pelnas.., va todėl žmonės ir priešinasi šiai technologijai...
Aš taip pat esu prieš, nes: 1 - nežinau tiksliai kas tai yra (gal kas nors paaiškins moksliškai). 2 - dabar Lietuva (ir daugelis kitų valstybių) laisvai gali apsirūpinti visais reikiamais produktais, todėl išradinėti iš naujo dviračio, kai senasis dar PUIKIAI važiuoja - nereikia.., ypač kada nežinai ar naujasis dviratis po metų, kitų nesubyrės...
Anonymous 2008-10-29 10:19
Žmonės bijo to, ko nežino, čia yra natūralus savisaugos instinktas. Chemikalų žmonės nebijo nes juos valgo kiekvieną dieną, gali juos pačiupinėti ir paragauti. Genas daugeliui yra mistinė butybė, kaip Dievas, kurio reikia bijoti nes jo nesimato ir nagali pačiupinėti del; šios priežasties su tamsuoliais valdomais baimės instinktų yra peprasmiska diskutuoti kaip ir su religiniais fanatikais nes jie jokių argumentų negali priimti instinktyviai.
Anonymous 2008-10-29 10:49
Kvailas tu kaip bato aulas. Žinai kodėl moikrobangėj pakinta maisto skonis, o keptuvėj ne? Nes mikrobangėj nekepama ant riebaluų, kas prideda maistui skonio, bei, nesuidaro anglis nuo tiesioginio degimo. Štai tau ir atsakymas. Beje, vandenyje virtas maistas (arba troškintas - naudojant mažiau vandens), nenaudojant prieskonių, dar labiau praranda skonį. Tai kur čia kokie įrodymai? Bent pamąstyk, kas per kvaili jūsų argumentai.
Antra, nori pasakyt, kad per šietiek mikrobangės naudojamų metų niekas neusiiminėjo tyrimais? klysti, būk žmogus, prieš kažką "kieto" teikdamas, verčiau pasinaršyk mokslinių straipsnių žurnaluose.
Anonymous 2008-10-29 11:04
Suformuluok iš naujo sakinį, nes kartoji tuos pačius žodžius. Sunku susekt mintį. Ką reiškia "pagal studentų skaičių ir vertinimą"? Kai performuluosi, tada atsakysiu
Taip kad nereikia čia dainuot nebūtų daineliu, labai jau kvailokai skamba
Anonymous 2008-10-29 11:14
Gla mokyklos kursą prisiminkim. Mikrobangos nėra jonizuojančioji spinduliuotė, molekulių svyravimus ji sukelia ne dėl jonizavimo priežačių. O jonizuojančioji spinduliuotė yra ši:
-alfa dalelės
-beta dalelės
-rentgeno spinduliai
-gama spinduliai
-tolima ultravioletinė šviesa
Atomus ir molekules jonizuot geba tik didelės energijos (t.y., turinčios didelį dažnį, pagal formulę E = hf, kur h - planko konstanta, f - dažnis) spinduliavimas, kuris reiiamą energiją turi tik pradedant tolimuoju uktravioletu - apie 200 nm bangos ilgio fotonas, kuris turi virš 6 eV energiją ir daugiau.
Mikrobangos negali jonizuoti, nes jos nepakankamos energijos. Jei galėtų jonizuoti mikrobangos, jonizuotų ir radijo bangos Deja. Mikrobangos ir radijo bangos yra dar prieš matomą šviesos spektrą, kai tuo tarpu UV, rentgena ir gama jau yra už regimojo spektro.
Jei mikrobangos jonizuotų, jonizuotų ir regimoji šviesa, bet tada kaži ar mum tai rūpėtų, nes būtų įprasta. Bet deja taip nėra
Dixis 2008-10-29 12:43
Kaip matau niekas ir nesugebejo paaiskint kaip veikia ppaprasciausia mikrobangu krosnele Ogi labai paprastai!!! 2,450 GHz daznis sugeba apversti molekule ir tik ja (del molekuleje issidesciusiu atomu kampo), todel viskas, kame yra bent kiek vandens ikaista. Stai ir atsakymas, todel niekas ten nekenkia ir nieko baisaus nevyksta. Kas biski galetu gasdint, tai tai, jog Bluetooth technologija pagrista labai artimam dazniui, o kaip visi gerai zinome bluetooh technologija naudojama ausinems prie tel. Bet reik manyti, kad tas skirtumas pakankamas, kad nedarytu itakos vandeniui
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
ES slapčiomis ruošiasi įteisinti Europoje genetiškai pakeistą maistą