Komentarai Prisijungti
Viršuje: Seniausi | Naujausi
Anonymous 2009-03-26 12:33
nesuprantu koks skirtumas kokia pakraipa jeigu netrugdo kitiems. (man taip atrodo)
o del gydymo tai tikra nesamone manau, jeigu man patinka tik blondines, o daugumai briunetes, tai mane reikia gydyti?
Windas 2009-03-26 12:54
tep reik:D
seip kikvienas nukrypes savo linkme.. vieniems patinka kazkas labiau kitiems kazkas maziau.. vieni mexta analini daryt kiti nemexta kaikurie tai noretu bet panos neduoda, vieni mexta oralini kiti ne ir vel situacija jog gali neduoti ir t.t.
jei tie gejai/py... sry neisishoktu o gyventu sau ramiai niex ju nesmerktu bet jie.. kisasi kur nereik pastoviai publikuojasi viesai bando kazka tai parodyt.. jie kazkokie neivertinti jauciasi ir kazkodel demesi atitraukia visu o paskui skundziasi kad per nosi gavo nes pyd...gejus yra. Tegu maziau rodosi ir gyvena sau tyliai maziau besishokineja.. jug mes nekeliam cia viesumoje nesamoniu ir pimpalu bei mergos putku nerodo jog mes normalus.. o gejai... tik pademonstuort megejai.. ipac brazilijoje paziurekit... tais savo karnavalais lesbieciu ir geju... todel jie ilgai kentes kol nesupras jog patys kalti del to kad zmones nepalankiai i juos ziuri
ElniaRagis 2009-03-26 15:35
Windas, pritariu 100%, manau, kad tie gėjai visur ir per daug reiškiasi, ir dabrtinė Europa nesupranta jų reikšmės, pas mus manyčiau dar visai pakenčiamam ir galima gyventi, bet asmeniškai aš pyd.... nemėgstu
kionig 2009-03-26 16:48
kokia merga nores buvusio pydaro ? Pritariu windui
Anonymous 2009-03-26 20:40
Jau nusisnekejai, kionig...arba tu niekada nemylejai, arba nezinau, kas tau negerai. Kaip suprantu, ligi siol nesupratai, kad isimylima ne zmogaus praeiti, o PATI ZMOGU. O ir siaip truputeli necivilizuota, galvoju, taip akivaizdziai niekinti ir kartu apsimesti "Oi, netycia issprudo, kad jis pyd.., o ne gejus". Be to, jeigu nesuprantat ir smerkiat ta "pernelyg dideli reiskimasi", kaip jus sakot, tai as taip suprantu, kad jus per mazai skaitot arba skaitot ne ta, ka reikia. Labiau reiktu tamstoms isigilinti i zmogaus teises, apskritai humaniskumo idejas. Argi nera aisku jums definicijos tam tikru terminu, pvz, kad ir zodzio "homoseksualas"? Homoseksualas - ZMOGUS, kuris MYLI tos pacios lyties atstovus. Zodziu "zmogus" pazymiu, kad jis toks pat kaip ir kiekvienas is tu mazyciu taskuciu ant sios Zemes pavirsiaus, vadinamu zmonemis. Zodis "myli" reiskia, kad jaucia siltus jausmus, yra emociskai glaudziai prisirisantis asmuo, lygiai kaip ir visi tie anksciau minetieji "taskeliai". Oi, pamirsau, kad kionig toks dalykas kaip meile nelabai pazistami. Nesvarbu. Na, ir paskutinis dalykas, kuri norejau pamineti - kodel jus taip bijot geju? Bijot, kad prieis prie jusu ir pasakys "labas, o tu visai nieko vaikinukas" ar kazka pan? Jus galvojat, kad jeigu kur aplink vaiksto gejus, tai butinai prie jusu prieis, uzkalbins? Nejaugi toki ispudingai grazus, sarmingi, faini jauciates? Ech, ta egoistiska ir narciziska zmogiskoji prigimtis. Na, gerai, jau ir taip ilgas mano "pranesimas". Aciu, jei nepatingejot paskaityt. Ir atleiskit uz nelietuviskas raides. Nors ka as cia atsiprasineju - kai kurie is jusu nesugeba net ir be lietuvisku raidziu taisyklingai parasyt...
Otto 2009-03-26 21:32
To Ash Svečias: Taip rašydamas, jautiesi teisus prieš save, bet ne prieš daugumą, ir ne prieš gamtą. Jei yra netradicinė orientacija (švelniai pasakyta, nes tradicijos čia niekuo dėtos), tai tokiems žmonėms tikrai nedera išsišokti su savo problemomis, ar laikyti save išskirtiniais, o problemas spręsti savame rate. Derėtu savo problemas pripažinti, o ne įsivaizduoti, kad tai koks dievų ženklas, aukštesnė rasė, ar panašiai. Juk mokslas gana seniai įrodė, kad tai tik.. genų klaida.
Anonymous 2009-03-26 22:19
Tai ne genų klaida.
Taikos ir laimės!
Anonymous 2009-03-26 22:26
Cia kas skaite mano komentara ir gal ne taip mane supratot.. ash teisiog rimtai netycia pyp parasiau.. bet retai kada backspace spaudziu taisyt ant smugio rasau.. o seip ash neesu priesh juos.. tiesiog tegu buna savo vietoj.. tegu nedaro paradu GEJU, LESBIECIU ir t.t. dar tebetruktu ZOFILU IR PEDOFILU parado.. kas tada butu? na del pedofilu gal per daug.. juos greit uzmustu.. bet seip savo sexualinius dalykus laikykit tylumoj o ne visumoj.. ok pasaulis susidare taip.. vyras + moteris, patinas+patele ir t.t. tad prasau tu mazumos geju ir lesbieciu laikyt savo suxualuma privaciai ir nesibuciuot visuomoj ar nevaizduot jog esi kitox nei kiti.. paprastiems kurie turi pakraipa taip kaip motina gamta ir turejo duoti kad vaikuciai butu.. mes nenorit to matyt... tai zeidziat vaiku mastyma... kaip raset del genu tai teisybe.. iradoyta yra kad tai genu klaida.. nu bet ne genuose yra tai jog nori save parodyti pasauliai.. ok esi gejus kaisiok sau uzpakaliukan ka nori ir ciulpk ka nori bet nereik sakyt visiems, tuoktis per ziniasklaida ir mirktelint akis sakyt "UPS O KAIP JUS SUZINOJOT KAD MES TUOKSIMES HO HO HO"
tiesiog maziau jie demesi atkreiptu maziau bedu butu su jais.
Nerkashis 2009-03-27 00:09
Na tikrai nenoriu kad mano dukra turėtų draugę kuri sakytų: mano tėvelis-mama namų šeimininkė, o tėvelis-tėvelis dirba.
Būkit jūs gėjai, lezbietės bet nelyskit į kitų daržą.
Anonymous 2009-03-27 17:24
Pirmiausia, as mergina.. O antra.. nenorit, kad homoseksualai rodytu savo meile partneriui? Tai kokia teise jus, tamstos, turit tai daryti? Ar ne kvaila aiskinti, kad vat man leidziama, o tau ne? Dar vienas dalykas: nesiekit geju su analiniu ar kitokiu seksu visalaik. Kiek galima? Taip daro tik tie, kurie negali be sekso. Be to, jeigu truputi pagalvotumet, tai suprastumet, kad ir tarp heteroseksualu (tu "normaliuju", kaip jus sakot) yra pilna, gausyyyyybe zmoniu su priklausomybe seksui. Toliau - Nerkashiaus pasisakymui skirtas pastebejimas. Nenori, kad dukra taip sakytu, nes vadini tai kisimuisi i tavo darza? Leisk paklaust, o tai prie ko cia jus? Kodel save laikote pasaulio bamba? Velgi egoistine prigimtis, tik si karta viena is ryskesniu. To Otto -> as nelaikau homoseksualu aukstesne rase ar dar kokiu panasiu dalyku, tiesiog teigiu, kad nepagristai smerkiate konkrecia zmoniu grupe. To Windas -> niekas nesiskelbia, kad tuoksis ir pan. Paprasti zmones tai pasisako tik artimiems zmonems, tiems, kuriais pasitiki, zymiu zmoniu santuokos paviesinamos per spauda net ir tada, kai to nenori patys asmenys. Priespaskutinis dalykas - as asmeniskai nepritarciau pedofilu, zoofilu tiem dalykam visokiem, nes: pagalvokim biologiskai (man biologija ypac gerai sekasi), kaip jus sakot, kaip gamta sutvere. Netgi siame tinklapyje buvo kazkada rasyta apie gyvunijos pasaulyje isitvirtinusius homoseksualius santykius tarp tos pacios RUSIES gyvunu. Jauciat skirtuma tarp homoseksualu ir zoofilu? Isigilinkit i tai, ka parasiau, jei dar ne. Pedofilai velgi, mano manymu, smerktini, nes naudojasi apsiginti negalinciais vaikais. Na, ir paskutinis dalykas: as siek tiek irgi nepritariu tai programai su "dviem princais". Is pradziu tai tokia neutrali atrode, bet, kai paklausiau, kas dar ieina i ta programa, tai taip absurdiska pasirode. Sikart tikrai truputi persistenge. Bet nemanau, kad uz tai turetu buti smerkiami visos Lietuvos homoseksualai. Na va, pavariau vel. As tik vieno noreciau is jusu visu - logisko pagrindimo, nes jau nusibodo klausytis, kaip remiamasi religija, nors patys asmenys netikintys visai, ir t.t., ir pan. Aciu vel, jei nepatingejot perskaityt. Taikos ir laimes, kaip pasake kazkas is cia buvusiu...
Anonymous 2009-03-27 20:50
Ash arso:
" Argi nera aisku jums definicijos tam tikru terminu, pvz, kad ir zodzio "homoseksualas"?"
Ka reiska "definicijos"? Kazkaip keistai skamba, lyg ir negirdejes tokio zodzio lietuviu kalboj.
Jei tu toleruoji gejus tai toleruok ir zoofilus, pedofilus, narkomanus, alkoholikus is visokius kitokius. Gamtoje visu tokiu yra ir visada buvo. Dabar but geju yra madinga, ypac vakaruose. jei gejus tai jau izymybe. As manau visi mes turim lygias teises, bet gejai ir feministes pradejo reikalauti isskirtiniu salygu.
P.S. Vyrai negali be sekso (nebent impotentas) nes taip yra biologiskai sutverti. Todel susiejimas geju su analiniu seksu turetu but savaime suprantamas dalykas. O kur jam daugiau kist?
Anonymous 2009-03-27 21:02
kaip ir pasakaiu wiska nicku,,, na nebent galiu pridurti jog zmones serga. Psichiskai nesveikus zmones kurie negali buti dalis visuomenes, uzdaro psichuskese, o cia matai isleido gejus i laisve, kad platintu sawo nukrypimus nuo to kaip gamta sutwere. pirma pakopa gejai, antra lyties keitimas, ir vaikus paskui gimdo jau.. trecioji pakopa kai heteroseksualai bus mazuma?
Atsiskleistu kad kasnors is mano draugu ar tais gejus, artais pedofilas artais nekrofilas, vienodai i snuki duociau
Wisgi, kas ileido gejus i si saita? blockinkit
O jei norite kreiptis i policija, dzin skambinkit, nei vieno grasinimo, ar izeidimo mazumu pusen nebuwo pavartota!
Anonymous 2009-03-27 21:03
"Jei tu toleruoji gejus tai toleruok ir zoofilus, pedofilus, narkomanus, alkoholikus is visokius kitokius. Gamtoje visu tokiu yra ir visada buvo."
O gal "jei toleruoji heteroseksualus, tai toleruok ir gėjus, zoofilus, pedofilus, narkomanus..."? Ne? Kodėl?
"As manau visi mes turim lygias teises, bet gejai ir feministes pradejo reikalauti isskirtiniu salygu. "
Nagi, viens du trys ir pasakyk kokių išskirtinių sąlygų jie reikalauja. Pavardink. Nesigaus turbūt, ane, apsimelavai?
kionig 2009-03-27 21:55
? Pries didziaja dauguma nelaimesi.
Anonymous 2009-03-27 22:09
Tigi visai faina,kai grazi mergaite,su kita grazia mergaite draugauja . Bet visai nefaina,kai dvi storos feministes apskabinusios viena kita,aiskina,kokie vyrai yra kiaules,nes macdonalde,be eiles nepraleido. Aplamai,kadangi tipiniu Lietuviu but uzpy..o,tai laikysiuosiu siuo klausimu,labiau vakarietiskos nuomones. Man jie - dzin,as ju savo gyvenime nepastebiu,o jei ir pastebeciau kazkur gatveje,tai nekreipciau i juos demesio (nebent dvi grazios mergaites stovetu ). Negi man ten trugdo,kad uz ranku suskabine,kitoj gatves pusej stovi.
Otto 2009-03-27 22:10
"Nagi, viens du trys ir pasakyk kokių išskirtinių sąlygų jie reikalauja. Pavardink. Nesigaus turbūt, ane, apsimelavai?"
Man asmeniškai yra nepriimtinas reikalavimas tuos visus dalykus laikyti normaliais, tai erzina ir niekada to netoleruosiu. Gyvenate, gyvenkite sau, man niekas nerūpi, bet nereikia lįsti į akis ir girtis, kad aš TOKS, ar TOKIA. Prievarta dar niekas mėgstamas netapo.
Anonymous 2009-03-27 23:23
isskirtines teises kuriu mazumos reikalauja, tai yra psichiskai ir fiziskai nesveiki zmones nori gyventi toje pacioje bendruomeneje kaip ir normalus zmones, kad jie nori laisves, jie nori sawe reklamuoti, kad jie nori isivaikinti normaliu zmoniu vaikus, ir jie nori nebuti apmetyti akmenimis gatweje... stai ju IDIJOTISKI norai
Anonymous 2009-03-28 14:03
As nei jokios organizacijos atstove, nei ka. Tik siaip megstu logiskai paprotauti. Ir as jau nelabai suprantu jusu, tamstos, nes dabar vietoj "genu klaidos" atsirado "psichiskai nesveiki". Otto> dar karta sakau, nieka nesigiria. Nesuprantu, is kur tu cia trauki. Jeigu spaudoj atsiranda kazkas, tai kuo kiti kalti? O Blaah visai gerai pasake: "Tigi visai faina,kai grazi mergaite,su kita grazia mergaite draugauja". Niekam nepaslaptis, kad daugeliui vyruku toki vaizdeliai patinka ir t.t. Tai ko cia skundziates? Vel metotes...Ir dar gerai tas pats asmuo pasake: kodel jum turetu rupet? Jeigu eina kazkas susikabine rankom, tai koks skirtumas? Jum skauda kazka nuo to? Ar potvyniai koki uzeina. Kionig> ta tavo didzioji dauguma - 8 zmones? Juokauji turbut. Per daug save sureiksmini, man atrodo. Dar truputi pagalvokim - kas butu, jeigu kas nors is jusu paciu artimiausiu draugu ar vaiku, ar dar ko nors pasisakytu esa homoseksualais? Oi, atsiprasau - "psichiskai nesveikais"? Ka tada? Isvytumet is namu ir gyvenime daugiau nenoretumet susidurt? Hmm, atiduotumet draugyste del to, kad kitas zmogus myli? Tik myli ne tuos, kurie atitinka jusu standartui, gyvenimui? Homofobas> Del ko netoleruoju pedofilu ir pan jau pasakiau. O narkomanus ir alkoholikus ne ten ikisai. Alkoholizmas ir narkotikai nera meiles zmogui rusis (ar kaip cia pavadinus), tai tik priklausomybe. Ok, sitas paskutinis mano pasisakymas paskutinis, nusibodo. Bet siaip labai smagu, kad taip isitrauket i diskusija. Aciu (for the last time)...
kionig 2009-03-28 17:11
Cia eina kalba apie homoseksualizma, kuris budingas vyrams, o moterims kitas terminas, del moteru visai kas kita, tad nekiskim ju cia. Tu tik cia suskaiciavai 8 ? O gal yra ir daugiau ? taip neatrodo ? Ir vadinasi cia "protauji" Tu, taip pat nepatingi sureiksmint geju, ir taip man atrodo, kad esi biseksuali. Taip kad aisku, del ko cia "protauji". Cia genai is tikruju ne prie ko, tai zmogaus psichika iskreipta.
Deja, nesirenku tokiu draugu, kurie yra man nepriimtinos seksualines orientacijos, o kas su jais butu, jei prisipazintu slepe ilga laika, tai nepasakosiu , beje renkuosi protingai, o ne, kad belenkoksai papuola ir liuks - lips, jau geriau busiu vienas, nei su tokiu orientaciju zmogais bendrausiu.
Heteroseksualizmas - graikų kalboje šis žodis reiškia "kitoks" arba "skirtingas", tai taip iseina, kad zmones nuo homoseksualizmo perejo prie heteroseksualizmo, nes homoseksualizmas buvo kazkada tai priimtina forma ? Ar atvirksciai ? Nes juk dievas sukure is pradziu vyra, bet logiskai remiantis, jog tarp vyru nebus evoliucijos, tai sukure ir moteri, tai vadinasi, kad homoseksualizmas yra visuotinis nukrypimas, ir durnas reikalavimas, kad dauguma taikytusi prie ju, o gal jie is pradziu prisitaiko ? Islieka stipriausi
Ir uz ka cia dekoji ? Palauk, nepabek, ar jau atsibodo, kad negali pries dauguma irodyti, kad gejai gali buti lygus su hetoroseksualiais ?
Anonymous 2009-03-30 02:11
Atsakymas i Taigi taigi taigi komentara:
As pats nesu labai priest tuos gejus, kol i akis nelenda. Nelabai man rupi su kuo kas nakti miega, ka jis/ji megsta ir ko nemegsta. As tik norejau pazymet kad Ash savo komentare sako kad toleruoja homoseksualus bet zoofilu ne. Nesakau kad zoofilija yra gerai (kaip ir homoseksualumas) bet kokiais kriterijais yra etiska remtis ka toleruot ir ko ne?
O apie isskirtines teises, tai manau kad mazumos visada nori save sureiksmint. pavyzdiui reikalavimas kad vyrai kurie jauciasi moterimis turetu teise eit i moteru tualeta (vienam anglijos universitete jau buvo toks precedentas). Arba kad du vyrai/moterys turetu teise augint vaika (atvirai manau kad vaiku savizudybiu skaicius smarkiai isaugtu).
Populiarejancios TV laidos kuriose gejai demonstruoja savo pakraipa tik erzina "normaliuosius". Juodas ar baltas, gejus ar normalus, tai is viso neturetu but akcentuojama kaip kad neakcentuojama plauku ar akiu spalva.
Komentuoti gali tik registruoti lankytojai.
Neregistruotiems lankytojams komentavimas uždraustas siekiant sumažinti
paviršutiniškų, beverčių ir įžeidinėjančių žinučių kiekį.
Homoseksualumo gydymas - tik akių dūmimas?